Skocz do zawartości

TeRRoR-BaBy

Uczestnik
  • Zawartość

    10
  • Dołączył

  • Ostatnio

O TeRRoR-BaBy

  • Ranga
    Debiutant

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Pszczyna

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Kabel wymieniłem i problem wciąż pozostał 🤯 Taki kabel nie zdał egzaminu https://www.audiovisualonline.co.uk/product/7755/qed-performance-subwoofer-cable-3m/ Jakies inne sugestie jak rozwiązać problem? video-1578661685.mp4
  2. Odlaczylem kabel ARC od amplitunera i dalej to samo bylo ...
  3. Do TV nie ma podłączonego żadnego kabla antenowego ani dekodera sat.. Jest tylko kabel ARC TV - Amplituner i tyle. Nawet jak amplituner jest wyłączony oraz odłączony z zasilania buczenie jest, takze wydaje mi sie ze to wina kabla do subwoofera bo jak kabel RCA odlaczę przestaje buczeć. Możecie mi polecić jakies kable ażeby nie było juz tego problemu?
  4. dzięki za wszystkie odpowiedzi. Możecie podesłać linki do kabli wartych uwagi ? O cos takiego Wam chodzi ??
  5. Amplituner onkyo 686, subwoofer Wharfedale SW10, kabel Fisual Pro Install Series Subwoofer Cable. Jak kabel wyciągnę z subwoofera to jest cisza. Nie jest to jakiś głośny dźwięk takie ciche buczenie. Czuć ze membrana głośnika drży lekko. Kabel nowy kupiony w sklepie ze sprzętem AV,może jakoś trzeba w ustawieniach suba, amplitunera? Niewiem zielony jestem w tej materii ...
  6. Witam. Mam problem a mianowicie jak zalacze subwoofer słychać taki cichy poddzwiek, buczenie. Nie wiem czym to jest spowodowane. Dodam ze amplituner i subwoofer sa nowe ...
  7. Witam. Dzięki za odpowiedzi. Co do kolumn to juz kupiłem cały zestaw z JAMO S 807
  8. Jak w tytule ,który polecicie wybrać do kina domowego ?
  9. nie musi bym koniecznie jamo ważne zeby bym bialy 😉 Dzieki za ofertę ale chce kupić nowy
  10. Witam. Zamówiłem zestaw glośników do kina domowego z Jamo s808 i teraz szukam amplitunera. Zastanawiam sie nad Danonem AVR-X1600H albo AVR-X2600H a moze cos innego ?Dodam ze chce używać głównie do kina domowego, musi mieć Dolby Atmos :) oraz zastanawiam sie nad subwooferem w gra wchodzą jamo S810 albo 808 musi bym bialy zeby pasował do zestawu i pokoju, ewentualnie jaka inna opcja ? Z gory dziękuję za jakieś sugestie w pomocy. Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...