Witam, wyskakuje mi ten sam błąd co koledze Amarok. Chwilowo u mnie problem zażegnany- ale to bardziej przez przypadek niż rozwiązanie problemu. Otóż stwierdziłem, ze Dobrze bedzie zresetować u dostawcy ustawienia modemu. Zadzwoniłem do Vectry- tam pan stwierdził ze mam podłączonych łącznie 11 urządzeń do sieci Wifi a ich urządzenia obsługują do 8. Wobec czego zakupiłem inny- lepszy ruter o silniejszym sygnale i możliwości podłączenia większej liczby urządzeń. Początkowo głośniki wyrzucały ten sam błąd, przy około 20-30 próbie się udało, póki co sygnał trzyma i nie zrywa. Czekamy co bedzie dalej. Pozdrawiam
Witam, wyskakuje mi ten sam błąd co koledze Amarok. Chwilowo u mnie problem zażegnany- ale to bardziej przez przypadek niż rozwiązanie problemu. Otóż stwierdziłem, ze Dobrze bedzie zresetować u dostawcy ustawienia modemu. Zadzwoniłem do Vectry- tam pan stwierdził ze mam podłączonych łącznie 11 urządzeń do sieci Wifi a ich urządzenia obsługują do 8. Wobec czego zakupiłem inny- lepszy ruter o silniejszym sygnale i możliwości podłączenia większej liczby urządzeń. Początkowo głośniki wyrzucały ten sam błąd, przy około 20-30 próbie się udało, póki co sygnał trzyma i nie zrywa. Czekamy co bedzie dalej. Pozdrawiam
Hej,
tak jak napisałem fakt działania w surround generalnie uważam za fart, nie rozwiązanie problemu. Z nowym sprzętem połączył przy może 20/30 próbie.od tego czasu fizycznie ich nie wyłączałem, tzn wyłączają się same przy wyłączeniu iPada bądź tv.na jakimś forum wyczytałem tez, ze w ustawieniach rutera nie ma blokowania sieci 2.4/5ghz, ja ustawilem wszystkie sprzęty na 2,4ghz. Całe iprogramowanie aktualne(widac z poziomu aplikacji). Wyczytałem tez, ze warto uparcie probowac łączyć do bólu, choć wiadomo ze to mało poważne w gej klasie sprzętu, to faktycznie warto probowac. Dzwoniłem do AudioKlan- pierwsze co to zapytali jaki ruter mam