Skocz do zawartości

marcin87

Uczestnik
  • Zawartość

    4
  • Dołączył

  • Ostatnio

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Warszawa
  1. Witam, czy zmiana routera przyniosła skutek? U mnie jest to samo- ciagle rozłącza przy połączeniu surround. Wymieniłem już router z vectry na lepszy, nie wiem czy jest sens szukac następnego? system surround rozłącza wg własnego widzimisie- co kilka dni lub kilka razy dziennie Pozdrawiam
  2. Witam, wyskakuje mi ten sam błąd co koledze Amarok. Chwilowo u mnie problem zażegnany- ale to bardziej przez przypadek niż rozwiązanie problemu. Otóż stwierdziłem, ze Dobrze bedzie zresetować u dostawcy ustawienia modemu. Zadzwoniłem do Vectry- tam pan stwierdził ze mam podłączonych łącznie 11 urządzeń do sieci Wifi a ich urządzenia obsługują do 8. Wobec czego zakupiłem inny- lepszy ruter o silniejszym sygnale i możliwości podłączenia większej liczby urządzeń. Początkowo głośniki wyrzucały ten sam błąd, przy około 20-30 próbie się udało, póki co sygnał trzyma i nie zrywa. Czekamy co bedzie dalej. Pozdrawiam Witam, wyskakuje mi ten sam błąd co koledze Amarok. Chwilowo u mnie problem zażegnany- ale to bardziej przez przypadek niż rozwiązanie problemu. Otóż stwierdziłem, ze Dobrze bedzie zresetować u dostawcy ustawienia modemu. Zadzwoniłem do Vectry- tam pan stwierdził ze mam podłączonych łącznie 11 urządzeń do sieci Wifi a ich urządzenia obsługują do 8. Wobec czego zakupiłem inny- lepszy ruter o silniejszym sygnale i możliwości podłączenia większej liczby urządzeń. Początkowo głośniki wyrzucały ten sam błąd, przy około 20-30 próbie się udało, póki co sygnał trzyma i nie zrywa. Czekamy co bedzie dalej. Pozdrawiam Hej, tak jak napisałem fakt działania w surround generalnie uważam za fart, nie rozwiązanie problemu. Z nowym sprzętem połączył przy może 20/30 próbie.od tego czasu fizycznie ich nie wyłączałem, tzn wyłączają się same przy wyłączeniu iPada bądź tv.na jakimś forum wyczytałem tez, ze w ustawieniach rutera nie ma blokowania sieci 2.4/5ghz, ja ustawilem wszystkie sprzęty na 2,4ghz. Całe iprogramowanie aktualne(widac z poziomu aplikacji). Wyczytałem tez, ze warto uparcie probowac łączyć do bólu, choć wiadomo ze to mało poważne w gej klasie sprzętu, to faktycznie warto probowac. Dzwoniłem do AudioKlan- pierwsze co to zapytali jaki ruter mam
  3. Witam, wyskakuje mi ten sam błąd co koledze Amarok. Chwilowo u mnie problem zażegnany- ale to bardziej przez przypadek niż rozwiązanie problemu. Otóż stwierdziłem, ze Dobrze bedzie zresetować u dostawcy ustawienia modemu. Zadzwoniłem do Vectry- tam pan stwierdził ze mam podłączonych łącznie 11 urządzeń do sieci Wifi a ich urządzenia obsługują do 8. Wobec czego zakupiłem inny- lepszy ruter o silniejszym sygnale i możliwości podłączenia większej liczby urządzeń. Początkowo głośniki wyrzucały ten sam błąd, przy około 20-30 próbie się udało, póki co sygnał trzyma i nie zrywa. Czekamy co bedzie dalej. Pozdrawiam
  4. Witam, mam inny problem. Soundbar bar400 plus dwa głośniki music cast 20. Nie mogą ich skonfigurować w surround. Ciagle wywala błąd przy łączeniu 601300000, pomożecie?
×
×
  • Utwórz nowe...