Skocz do zawartości

Maciek74

Uczestnik
  • Zawartość

    3
  • Dołączył

  • Ostatnio

O Maciek74

  • Ranga
    Debiutant

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Bełchatów
  1. Piękne dzięki za rzeczową i krótką odpowiedź, która powoduje że jeszcze przed świętami jest szansa na odpalenie kompletu. A jeśli chodzi o Magnata, to już przy tym jednym - jak jest odpowiedni utwór i głośność - szkło dzwoni w witrynce więc strach pomyśleć co będzie jak wstawię drugi...
  2. Witam serdecznie i prosze o pomoc w temacie doboru kolumn do Denon AVR X540 Bt.W wątku na forum(z 2017 r) sa podane 3 propozycje(Magnat,Quadral Quinas 6500 i Taga 606 V3)pytanie czy od 2017,kiedy byla duskusja ,cos sie zmienilo czy nadal te 3 propozycje sa najlepsze? Dodam, ze skłaniam sie do Quadral Quintas 6500 LE Krotko moje warunki, możliwości i potrzeby: Budżet na kolumny 1500 zł (Mam juz Subwoofer Magnat 302a) Salon ok.40m2(prostokat 5mx8m),sprzet i kolumny wolnostojace beda ustawione w ok.1/3 dlugosci dłuższej ściany salonu czyli odpowiednio front pierwszy 2 metry od rogu pokoju i drugi front ok.2 metry dalej (mniej więcej w połowie długości ściany. Fronty mogą być oddalone od ściany ok.25 cm Aktualnie do rzeczonego Denona podłączone mam: - Tonsil Sub.Sat 1.1 - Magnat 302A. Jestem względnie zadowolony z jakości ale wierze,ze może być lepiej z Waszymi propozycjami i bez konieczności wygranej w lotto. Największy dotychczasowy sukces to wstępna akceptacja projektu przez żonę i zakup ww suba Magnata (zresztą wg opinii i wskazań na forum) Co ważne całość ma być wykorzystywana w połowie do kina i stereo.Nie jestem audiofilem lecz przy "zadowolonym" uchu automatycznie sie usmiecham no i odroźnię dzwięk z boomboxa od tego z kolumn Oddzielny temat to muzyka w stereo - tu rozważam wykorzystać jeszcze stary amplituner ITT 8033 przez "preout" jako koncowkę mocy -jesli dobrze doczytałem w necie ale to chyba nie ten wątek i może ostatecznie nie będzie to potrzebne bo jakość mnie zadowoli?) Jeśli czegoś nie dopisałem to proszę mnie uświadomić
  3. Witam serdecznie i prosze o pomoc w temacie doboru kolumn do Denon AVR X540 Bt.W niniejszym wątku sa podane 3 propozycje(Magnat,Quadral i Taga)pytanie czy od 2017,kiedy byla duskusja ,cos sie zmienilo czy nadal te 3 propozycje sa najlepsze? Krotko moje warunki i potrzeby: Salon ok.40m2(prostokat 5mx8m),sprzet i kolumny wolnostojace beda ustawione w ok.1/3 dlugosci dłuższego boku. Aktualnie do rzeczonego Denona podlaczone Tonsil Sub.Sat 1.1 i Magnat 302A.Jestem wzglednie zadowolony z jakosci ale wierze,ze moze byc lepiej z Waszymi propzycjami i bez koniecznosci wygranej w lotto Najwiekszy dotychczasowy sukces to wstepna akceptacja projektu przez zone i zakup ww suba Magnata wg Waszych wskazan. Calosc ma byc wykorzystywana w polowie do kina i stereo.(Do stereo planuje wykorzystac jeszcze stary amplituner ITT 8033 przez "preout" jako koncowke mocy -jesli dobrze doczytalem w necie) jesli czegos nie dopisalem to proszę mnie uswiadomic
×
×
  • Utwórz nowe...