Hellooł

Uczestnik
  • Zawartość

    11
  • Dołączył

  • Ostatnio

O Hellooł

  • Ranga
    Debiutant
  1. Aha, dzieki za odp Ja tez audiofilem nie jestem...u siebie nigdy nie mialem "porządnego" zestawu, zawsze jechalem na glosnikach komputerowych i co najwazej słuchalem czasami na zestawie kina domowego za 2,5k z media marktu xD Oczywiscie w ogole nie zadowalał mnie ten dzwięk..bez komentarza Może warto zainwestowac w tego małego potworka ;> ? Moze ktos go mial ? NuForce uDac nadaje sie jako DAC do zestawu audio czy tylko do słuchawek ? Nie znam się ;S Wnioskujac po recenzjach wychodzi na to ze modowany Beresford jest na poziomie lub nawet gorszy od NuForce uDac http://forum.mp3store.pl/topic/61630-nuforce-icon-udac/ http://forum.mp3store.pl/topic/64050-beres...s-nuforce-udac/
  2. Jak mówil, ze jest juz wygrzany tzn, ze dał ci używke ;>, ale zapewne ktos testowal tydzien i odesłał...gorzej jak dał ci model ktory byl testowany u 1523 ludzi Aha....a ten stary Sony to jaki model i czy on byl tez byl podlączony do Beresa ? Beresford TC7250 GFMod v3 za 1150 ? jak teraz ta wersja jest za 1020....moze masz wersja Caiman ? własnie Caiman teraz jest za 1150, ale bez GFmoda Zastanawialem sie tez nad używaną kartą dzwiękową Xonar D2 lub Xonar Essence...sam nie wiem
  3. @Bert Ten MUSE odpada bo go nigdzie nie widzę....a jak gdzies zauwazylem to za 1800 a to juz dla mnie za duzo :/ @finwerr aha Moze i tak zrobie....ale on przesyła juz wygrzanego czy nówke ? Nie wiesz czy jak sie spodoba to mozna go zatrzymac i przelac kase ? Jaki sprzęt masz jesli mozna wiedziec ? Karte dzwiekowa mam X-fi Xtreme Music...taka średniawka PS. jaka masz wersje Beresa ?
  4. Witam. Kupuje zestaw audio NAD C315 + Acoustic Energy Aelite 2 + używany, chwalony Panasonic DVD RA61 (do filmów i muzyki) za 150 zł, ale muzyki głownie będe słuchał z komputera dlatego chciałbym kupic DACa. Myslałem o którymś z tych DACow ze strony beresford.pl. Wie ktos czym różnią się od siebie wersja Beresford TC-7520 Caiman GFmod v3 od wersji TC-7520 GFmod v3. Szukam DACa najlepiej grającego neutralnie lub ciepło, ale nie zimnego, kłującego w uszy. Głównie słucham polskiego rapu i reggae.
  5. Mhm.....a co myslicie o połączeniu AE Aelite 2 + NAD C315/C355 BEE + Odtwarzacz CD NAD C515 lub Xonar Essence Moze jest cos lepszego w podobnej cenie ? Ceny nówek: AE Aelite 2 około 1,7k za parę NAD C315 BEE około 1k NAD C355 BEE około 2k Odtwarzacz CD NAD C515 około 1k LUB karta dzwiekowa Xonar Essence około 700 zł
  6. Dzięki za odp Poszukam opinii o tym sprzęcie i czekam na wasze opinie, a moze jednak lepiej coś z high endu ? np "tanie" yamahy np a-1020, ax-900 tylko nie wiem czy sie nadają dla mnie....Słyszałem coś o tych Mission M32i i podobno nie nadają się do tego typu muzyki, chyba, że źle usłyszałem ? Czekam na więcej propozycji. EDIT: Nie wiem czy jest sens kupywać droższe kolumny podstawkowe jak za ok. 1,5roku wymieniam je na podłogówki. Im droższe kupie tym więcej stracę sprzedając je...hmmmm
  7. Witam. Jaki wzmacniacz + kolumny podstawkowe + CD do pokoju 12m2 (za ok. 1,5roku 30m2). Głównie słucham rapu, reggae i wszystko co wpadnie w ucho. Na wszystko mam około 3-4 tyś. Zależy mi na nisko schodzącym, a jednocześnie dosyć szybkim basie, wyraźnym, ale nie przesadzonym wokalu oraz by wysokie tony nie były natarczywe - zbyt mocno słyszalne. Po przeprowadce mam zamiar kupić kolumny coś typu Magnat Quantum 605/607, Cerwin vega ve-12F Teraz chciałbym kupić porządny wzmacniacz posujący do tego typu kolumn z rezerwą i jakiś porządny Odtwarzacz CD. Teraz jeszce sprawa kolumn podstawkowych.... Słyszałem, ze tanimi i dobrymi byłyby Magnat Monitor 220 zresztą RoRo mi je polecał....a może cos lepszego (nie koniecznie bardzo taniego) byłoby dobre do moich preferencji.
  8. .
  9. @RoRo a te Magnat Monitor 220 w miarę dadzą radę w 12m2 z bassem ? ( z dobrym wzmakiem) monitory jak powinno się ustawiac w pokoju ? Mogą stac na biurku ? mam 2 biurka w pokoju, jedno ma isc do innego pokoju, ale jak sie przyda do monitorow to mogę zostawic, ale wątpie.... Zrobie fotki pokoju i za jakies 20 min wrzuce http://www.speedyshare.com/files/22794394/030620101058.jpg http://www.speedyshare.com/files/22794943/030620101059.jpg http://www.speedyshare.com/files/22794469/030620101060.jpg http://www.speedyshare.com/files/22794504/030620101061.jpg http://www.speedyshare.com/files/22794518/030620101062.jpg http://www.speedyshare.com/files/22794538/030620101063.jpg Miałem zamiar postawic jedną kolumnę w rogu tam gdzie jest skreslona jedna szafka wysoka przy drzwiach) i drugą po prawej stronie "Jaki sprzęt chcesz kupić? Amplituner stereo (lub wzmacniacz i tuner) + CD + 2 kolumny?" Tak, własnie taki. Co do ampli/wzmak + tuner to jest mi to obojętne.
  10. Pomoże ktoś :< ??
  11. Witam. Ostrzegam, ze jestem laikiem w sprawach audio. Zaproponujcie mi dobry sprzęt grający do pokoju 12m2( za ponad rok 31m2).Monitory czy podłogówki pod ten metraż? Dużo sie nasłuchałem o Magnat Quantum 605 tylko zapewne za duże są do 12m2. Jeśli sądzicie, ze Magnat quantum 605 nie będzie za dobrym wyborem do 12m2 to co byłoby dobrym wyborem ? Za ponad rok przeprowadzam się do domku i tam będe miec pokój 31m2, więc chciałbym cos kupic typu Magnat Quantum 605 lub cos podobnego. Jesli kategorycznie do takiego pokoiku podłogówki nie wskazane to moze jakies monitorki ciekawe i pozniej fajnie jakby podłączyc pozniej do tego zestawu te 605tki i zrobic z tego zarazem kino domowe i sprzęt stereo. Jakby nie dało rady to monitorki mógłbym sprzedac. Wzmacniacz chciałbym juz jakis lepszy zeby byl na pózniej do tych 605 . Na sprzęcie będzie słuchane w 80% polski hip hop a reszta to jakies hiciory z radia i jakies techno czasem. Chciałbym tez porządny bass..... Do wydania mam około 3-5 tysięcy. Najbardziej chciałbym kupic cos używanego, ale lepszego. Oto przykładowe kawałki jakich słucham: L.U.C. - Co z tą Polską (feat Fokus, Rahim) http://www.youtube.com/watch?v=d8JM5sONKGA Paktofonika - Priorytety http://www.youtube.com/watch?v=Bs_pEIzY9IM Paktofonika - Chwile ulotne http://www.youtube.com/watch?v=8xEN4LSPYIg Paktofonika - Jestem Bogiem http://www.youtube.com/watch?v=DxZ13eVsmCM Paktofonika - Powierzchnie tnące http://www.youtube.com/watch?v=okgvwX2BbPE O.S.T.R - Śpij spokojnie http://www.youtube.com/watch?v=WnarUJLbZwU O.S.T.R - Jak nie ty, to kto ? http://www.youtube.com/watch?v=uQU34NhB9Ec Pokahontaz - Wstrząs dla mas http://www.youtube.com/watch?v=X8kRZHqIZzY...feature=related Najlepiej jak sami zaproponujecie jakis sprzet do 12m2, ale za około rok ma grać w 31m2 Jesli byłbym skazany na satelity to moze zaproponujecie mi cos fajnego zeby pozniej dalo się to rozbudowac i ma fajnie grać0 w 31m2. Co myślicie o wieży Yamaha PianoCraft E810 ? Tylko, ze ja kocham bass....moze jakis subwoofer do tego dokupic i pózniej po przeprowadce do 31m2 sprzedać wieże, zostawic subwoofer i kupic jakis porządny sprzęt. Tylko jak juz miałbym kupić sub to jakiś porządny. Kilka pytań: Warto kupic droższy Odtwarzacz CD ? czy moze Odtwarzacz nie jest az tak wazny przy słuchaniu ? PS. gdzieś z jakiegos zaufanego zródła usłyszałem cos dziwnego.....zalecano tam zeby do małych pomieszczen kupywac podłogówki a do duzych satelity O.o Tylko prosze sie nie smiac ! Jak znajde ten temat to dodam