Skocz do zawartości

Alex1964

Uczestnik
  • Zawartość

    31
  • Dołączył

  • Ostatnio

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    lublin

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. okazuje się , że nie ma tak łatwo, może ktoś wie gdzie powinienem złożyć oświadczenia odstąpienia od umowy. Póki co jestem odsyłany i każdy mówi co innego. Jedni mówią , że to bank powinien załatwić sprawę, a bank , że to sklep powinien przyjąć oświadczenie . Nie wiem w sumie jak powinno być i jaka jest procedura a czas ucieka
  2. rozmawialiśmy , ale nie znaleźliśmy przyczyny. Zapewne trzeba będzie właśnie tak zrobić i zawieźć do salonu kolumny.
  3. hm, ciekawa propozycja , na pewno rozważę , dzięki za info👍
  4. pewnie z czasem tak zrobię, na razie cieszę się że salon przyjął sprzęt. A z czasem pewnie wrócę do tematu. Dzięki też myślałem o Rotelu , tylko trochę inna kasa
  5. Cześć, wróciłem z salonu, sprzęt sprawdzony wszystko ok, ale zagadka zostaje czemu u mnie nie gra jak powinien. Pan Łukasz z salonu top hi Lublin przyjął zwrot bez problemu , pełen profesjonalizm , porozmawialiśmy i dowiedziałem się o różnych możliwościach między innymi o pomocy w instalacji i konfiguracji sprzętu. Pozostało jeszcze odesłać umowę odstąpienia od umowy do Banku. Chciałbym bardzo wszystkim podziękować za pomoc w załatwieniu sprawy w szczególności top hi-fi "Branża" oraz Panu Łukaszowi z salonu w Lublinie za wyrozumiałość, cierpliwość i kompetencję. Dziękuję🙂
  6. kupiłem 17.09 w top hi fi w Lublinie centru Gala
  7. Dzisiaj rozmawiałem z rzecznikiem praw konsumenckich i dowiedziałem się że w sklepach stacjonarnych nie ma zwrotów tylko w internetowych jest 14 dni na zwrot, więc w sumie tylko dobra wola sprzedawcy. Jutro idę do salonu sprawdzić sprzęt. Niestety nie mam face i nie wiem jak wysłać informację na priv W sumie to nie było odsłuchu w salonie , bo przede mną ktoś kupował taki ampli, w sali były podpięte kolumny jakie posiadał klient ( inne niż moje), więc na tym zestawie słuchałem jakiegoś jednego utworu i tyle. Chociaż Pan w salonie mówił, że ma znajomych ,którzy maja taka yamahę z pylonami i dobrze brzmi, więc sam nie wiem co może być nie tak
  8. rozmawiałem dzisiaj z rzecznikiem praw konsumenckich, dostałem informację , że nie ma takich przepisów w Polsce , że mogę zrobić zwrot w sklepach stacjonarnych tylko i wyłacznie jest 14 dni ale w sklepach internetowych. Ewentualnie dobra wola sprzedawcy ( być może zamiana na inny sprzęt). Jutro jestem umówiony w salonie na sprawdzenie sprzętu.
  9. tak jak wspominałem , dźwięk jest płaski , nie ma basu , brak dynamiki. Wymieniłem kable tak jak sugerował Pan w salonie i nie ma poprawy. Podpiąłem z powrotem pod kolumny mojego pianocrafta i wszystko działa. Tak na marginesie to mam prawo zwrotu sprzętu bez podania przyczyny. I prawdę mówiąc zniechęciłem się do tego sprzętu tym bardziej że salon się wykręca od zwrotu.
  10. tak masz rację , jestem po rozmowie z bankiem i potwierdzają ze mam prawo odstąpić od umowy
  11. kolumny cały czas te same Pylon pearl 25, wcześniej były podłaczone do yamaha pianocraft 840
  12. byłem znowu dzisiaj w salonie, zaproponowali żeby kable zmienić, Zmieniłem w dalszym ciągu to samo. Pozostało zatargać ampli do salonu żeby przetestować , a w następnym terminie kolumny do sprawdzenia. Nie bardzo mam wyjście sprzęt był zakupiony na raty . Więc w salonie mi powiedziano że zwrot odpada bo z bankiem jest umowa na spłatę. Przy gotówce inna rozmowa. W sumie oprócz sprawdzenia ampli i kolumn nic nie mogę zrobić.
  13. część, tydzień temu kupiłem yamahę rn 800a i mam ten sam problem. Noszę się z zamiarem zwrotu sprzętu. Ciekawy jestem czy sobie jakoś poradziłeś i czy się coś zmieniło. Być może można temu jakoś zaradzić
×
×
  • Utwórz nowe...