Skocz do zawartości

kjakkajak

Uczestnik
  • Zawartość

    5
  • Dołączył

  • Ostatnio

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Nowy Sącz
  1. Tak, ale jak już wiem dlaczego nie ma dźwięku to nie jest to problem zmienić raz.
  2. Wszystko się zgadza. Tak jak pisałem, muszę na danym kanale zmienić w ustawieniach TV bo ustawienie to nie działa globalnie. tak mam w TV:
  3. Najmocniej Was przepraszam. Błąd z mojej strony. Myślałem, że ustawiając to raz na jednym kanale w TV działa to ogólnie. Muszę zmienić w ustawieniach TV na każdym z kanałów osobno. TV to Samsung UE55NU7102. A w trakcie włączenia tego kanału wyświetla się to co poniżej. Dodam, że na Netflixie było identycznie.
  4. Dziękuję za odpowiedź. Zapomniałem napisać, że w ustawieniach TV w opcjach mam ustawiony format dźwięku wyjściowego na PCM. Mimo tego nie ma dźwięku na tych kanałach. TV źle dekoduje?
  5. Witajcie. Zauważyłem, że nie wszystkie kanały z TV (te co mają w informacjach o dźwięku i obrazie logo Dolby Digital) odtwarzają dźwięk na Wiim Amp. To przez brak wsparcia kodeków? Na soundbarze nie było tego problemu (ma wsparcie DD i DTS).
×
×
  • Utwórz nowe...