Skocz do zawartości

moned

Uczestnik
  • Zawartość

    17
  • Dołączył

  • Ostatnio

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Polska

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. czy to jest ta apka Denon AVR Remote?
  2. dzięki; czy info odnośnie wideo też się pojawi, gdy będzie odtwarzany materiał np. z netflixa?
  3. czyli mogę na komputerze a czy na telefonie też? IP AVR znajdę w ustawieniach sieci, tak? czy trzeba używać w ścieżce znaków <,>
  4. jasne, wiem co to eArc, napisałem tak odnośnie dźwięku, bo przecież hdmi to główny interfejs/przekaźnik; wymyśliłem sobie, że być może eArc może pomóc rozszyfrować informacje zaawansowanych trybów dźwięku z Tv ale czy muszę mieć podpięty PC/laptop aby się zalogować przeglądarkę do amplitunera? czy mogę inaczej? ale widzę tylko info Audio a czy informacje na temat wideo też w ten sposób uzyskam?
  5. rozumiem, czyli info z Denona zobaczę tylko dla urządzeń podłączonych do wejść ampli, myślałem, że dzięki eArc będę mógł też zobaczyć po naciśnięciu info na pilocie Denona informacje pochodzące z TV poprzez tę funkcję Denona - czyli "Naciśnięcie INFO na pilocie Amplitunera powoduje wyświetlenie informacji, takich jak nazwa źródła wejściowego, głośność, nazwa trybu dźwięku, sygnały wejścia/wyjścia wideo i inne informacje. Wskaźnik FRL jest wyświetlany, gdy “Format Sygnału 4K/8K” ustawienie tego urządzenia jest “8K Wzmocniony”, a podłączony telewizor obsługuje tryb transmisji FRL." chodzi mi o aktualnie używane tryby dźwięku podczas odtwarzania konkretnych treści z telewizora/platform streamingowych
  6. ale jak pisałem na początku, jedyne połączenie hdmi w TV to ampli przez hdmi (eArc) - nic więcej do telewizora nie wpięte, konsola jest połączona z ampli przez hdmi game czyli jedyną możliwością sprawdzenia trybów dźwięku na ampli jest ekranik wyświetlacza denona, czy tak? i nie sprawdzę jakie aktualnie są aktywne głośniki z poziomu Info ze źródła TV?
  7. ale main to przycisk na pilocie i dotyczy Main zone, więc co ma do tego dekoder zewnętrzny/czy moduł Cam?
  8. Ok, dlaczego więc nie przełącza automatycznie na menu Denona przy wyborze Hdmi 3 (eArc/Arc) w tv, nie przełącza też na menu przy wyborze na pilocie przycisku Main (i dodatkowo w informacjach ogólnych Main zone to Game) No właśnie gdy przycisnę TV Audio pojawia się czarny ekran z komunikatem "Brak sygnału. Sprawdż wejście zewnętrzne lub wybierz inne wejście przy użyciu przycisku Input." Gdyby było jak piszesz wówczas mógłbym np. włączyć przycisk info na pilocie ampli i zobaczyć wszystkie informacje o źródle - a nie mogę. Dźwięk z TV pojawia gdy włączę przycisk TV albo Home na pilocie telewizora Jak zatem skorzystać z przycisku Info na pilocie ampli i uzyskać informacje o źródle TV jak te poniżej z manuala: "Naciśnięcie INFO na pilocie powoduje wyświetlenie informacji, takich jak nazwa źródła wejściowego, głośność, nazwa trybu dźwięku, sygnały wejścia/wyjścia wideo i inne informacje. Wskaźnik FRL jest wyświetlany, gdy “Format Sygnału 4K/8K” ustawienie tego urządzenia jest “8K Wzmocniony”, a podłączony telewizor obsługuje tryb transmisji FRL." nie wiem czy mogę wstawić link z manuala z grafiką ekranu po wyborze przycisku Info - próbowałem ale pokazuje blokadę, że spam i dopiero wtedy zobaczę Info ze źródła TV - np podczas wyświetlania materiałów z platform streamingowych? tylko wtedy, gdy będzie podłączony pudełkowy modem a nie moduł CI CAM? przecież wtedy moduł CI nie ma nic do rzeczy gdy chciałbym zobaczyć Info o materiale np. z netflixa z aplikacji sony z google tv
  9. Cześć, mam taką oto sytuację: ampli połączony z tv za pomocą wyjścia i wejścia eArc kablem hdmi 2.1 ultra speed, do ampli dodatkowo podłączone ps4 przez hdmi do wyjścia oznaczonego game. Włączone jest arc oraz sterowanie Hdmi i Cec w ampli i Bravia Sync w Sony (w tv jest takie nazewnictwo). Do ampli podłączony jest zestaw 5.1 a telewizja cyfrowa jest odbierana poprzez moduł CI w telewizorze a także używane są serwisy streamingowe za pośrednictwem Google Tv w Sony. Był zrobiony pełny Setup łącznie z kalibracją Audyssey. Denon przeprowadził też autoaktualizację oprogramowania. Problem jest tego typu, że wydaje mi się, że do Main zone jest przypisane żródło Game, ponieważ gdy wybieram w Tv wejście Hdmi akurat w tym przypadku to Hdmi 3 (eArc/Arc) przełącza na źródło Game a chcąc zmienić źródło wciskając na pilocie TvAudio wyświetla się komunikat na Tv "Brak sygnału. Sprawdż wejście zewnętrzne lub wybierz inne wejście przy użyciu przycisku Input." Nie mogę więc włączyć na tym źródle ani przycisku Setup ani Info, nie mogę więc nawet wyświetlić informacji typu nazwa źródła wejściowego, głośność, nazwa trybu dźwięku, sygnały wejścia/wyjścia wideo i innych informacji. Gdy na pilocie włączę źródło Game (lub każde inne źródło oprócz TvAudio) włącza mi się menu Denon i mogę tam wszystko ustawiać: setup, kreator, itp. i siłą rzeczy na ekranie jest podane, że źródło to Game a input Hdmi. Dodam, że włączając/wyłączając tv pilotem od tv włącza/wyłącza się ampli natomiast włączając pilotem od ampli - tv się nie włącza/wyłącza (jak pisałem w obu urządzeniach ustawione sterowanie hdmi i arc - w opisie wejść pod TV Audio jest eArc ale wyszarzone - bez możliwości ingerencji, w instrukcji podane, że przypisuje się automatycznie). Generalnie wydaje się, że system działa. Podczas oglądania tv kablowej poprzez moduł CAM na wyświetlaczu jest opis sygnału dolby Surround a przy streamingach jest Dolby Atmos (przy konkretnych materiałach wideo - Atmos bo włączona jest wirtualizacja). Działa heos, radio internetowe - mogę tam również wyświetlić informacje i korzystać z menu denon przez przycisk Setup na pilocie. Jednak nie wiem dlaczego jest problem ze źródłem Tv Audio, chciałbym mieć możliwość włączenia tego źródła i korzystania z opcji Info i Setup z menu Denona na tym źródle. Czy przeprowadziłem niepoprawnie Setup skoro nie mogę włączyć na ampli źródła Tv Audio? - to znaczy włączyć mogę ale jest czarny ekran i pojawia się wyżej wspomniany komunikat i nie mogę uruchomić na tym źródle menu denona. Czy muszę robić reset i ponownie przechodzić całą procedurę łącznie z kalibracją Audyssey, czy może jest jakiś inny powód? Bardzo proszę o jakieś wskazówki. A może ktoś z Was ma właśnie Denona w połączeniu z Sony i mógłby mnie oświecić z własnego doświadczenia?
  10. to prawda - wybór spory; oglądam filmy ze streamu a tv jest podłączony jednym kablem do amplitunera (do którego są podpięte konsola i odtwarzacz bd) ale kabel jest słaby i chciałem koniecznie hdmi 2.1 (bo konsola też jest używana) miałem nadzieję, że te popularne na amazonie hdmi 2.1 w niższej półce cenowej są częściej używane i ktoś z Was może je posiada i mógłby polecić; bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi wszystkie?
  11. ten hama 2,1 jest w całkiem rozsądnej cenie ale chyba nie jest zbyt popularny a może ktoś miał styczność z tą marką? kabel hdmi albo tą? kabel hdmi 2.1
  12. no właśnie nie starczy, musi być minimum 3m; czy szybkość przesyłu 18g w porównaniu 48g może wpłynąć na gorszą jakość przy oglądaniu filmów albo graniu?
  13. a mógłbyś podlinkować albo podać dokładniejszy opis modelu, bo sporo rodzajów jest tego kabeldirect? niestety muszę mieć długość 3 metry chciałbym podłączyć denona x2800 z sony oled i nie chciałbym najtańszego kabla (jak pisałeś "polskich chinczykow" ani 2.0b), raczej skłaniam się ku 2.1 ultra czy takie coś wg Ciebie byłoby ok? Hama Kabel HDMI 2.1 ULTRA HIGH SPEED 8K, 3 m na stronie hama.pl
  14. dzięki a czy długość 5m nie wpływa negatywnie na jakość, np. migotanie, zaniki obrazu, brak synchro dźwięku z obrazem, itp.?
  15. dzień dobry, czy ktoś używa może jakiegoś niedrogiego kabla hdmi 2.1 3 metry (ewentualnie 4m lub 5m) do 100zł do połączenia ampli z tv (earc denon+sony) i mógłby polecić z własnego doświadczenia? jeśli jednak nikt z was nie używa tak taniego kabla, to oczywiście proszę o polecenie jakiego używacie (ale miejcie proszę na uwadze, że nie chciałbym odbiegać kilkukrotnie od wspomnianej kwoty) czy używał ktoś może tego przewodu?: Hama Kabel HDMI 2.1 ULTRA HIGH SPEED 8K, 3 m albo ‎Sonero X-PHC111 albo innych marek ale już sprawdzone i działające bez problemu; dziękuję bardzo
×
×
  • Utwórz nowe...