
Tomasz Gruszczyński
Uczestnik-
Zawartość
8 -
Dołączył
-
Ostatnio
Informacje osobiste
-
Lokalizacja
Trzecia planeta od Słońca
Ostatnio na profilu byli
Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.
-
To znów ja Wysłałem zgłoszenie do sklepu, że chcę wymiany towar na inny. Mimo wymiany kabli HDMI na nowe, z certyfikatem Ultra High Speed problem ciągle występuje a do tego doszedł kolejny, mianowicie gubią się sygnały audio-video przy wyłączonym eARC i podłączonym przewodzie HDMI do gniazda HDMI OUT SUB. Wygląda to na uszkodzenie sprzętu więc chętnie go odeślę. Na poprzednim amplitunerze, który jeszcze posiadam Pioneer VSX-1131 nie ma problemu gubienia sygnałów audio-video więc to nie jest kwestia okablowania lub TV.
-
Ech... Musiałem zrobić reset amplitunera do ustawień fabrycznych. Teraz jest inny problem. Podczas oglądania czegokolwiek z BD lub z Netflixa za pomocą eARC obraz i dźwięk gubią się na kilka - kilkanaście sekund, po czym wraca na kilka minut i znów znika na kilka - kilkanaście sekund. Czy ktoś z Was ma wiedzę, jak to skonfigurować? Bo już dostaję szewskiej pasji Jak będą potrzebne to mogę wysłać zdjęcia z ustawień ampli, TV i BD.
-
Podepnę się do wątku. Mam to samo na amplitunerze Pioneer VSX-935. Zmieniam poziom głośności pilotem lub gałką na amplitunerze i samoczynnie przełącza się na Chromecast. Na wyświetlaczu przez chwilę pokazuje się Player, później Search... Szukałem w ustawieniach aplikacji Google Home, ale nie znalazłem tej opcji, o której tu mowa. Nie chcę robić resetu ustawień ampli bo to znów kupa czasu będzie znarnowana.
-
Zmieniłem połączenia na takie coś: 1. TV jest połączony z gniazda HDMI 3 z eARC do amplitunera do gniazda HDMI OUT z eARC. 2. BD jest połączony z gniazda HDMI1 (czyli dźwięk i obraz) do amplitunera do gniazda HDMI BD/DVD. Na wszystkich urządzeniach jest włączone HDMI-CEC oraz obsługa eARC na TV i Ampli. Efekt jest taki, że teraz wszystko działa prawidłowo. Dzięki za pomoc
-
Chyba tak zrobię na ten czas jak piszesz, czyli TV - HDMI - AVR - HDMI - BD Między TV a AVR jeden kabel HDMI, między BD i AVR jeden kabel HDMI. Jeśli chodzi o eARC to jestem w stanie przesłać Dolby Atmos 7.1 z MAX (dawny HBO Max) z TV do amplitunera przez eARC. Sprawdzałem to i amplituner wyświetla na wyświetlaczu rodzaj dźwięku Dolby Atmos 7.1 i słychać bardzo dobrze z każdego głośnika dźwięki.
-
Dzięki za odpowiedź. Właśnie w tej konfiguracji też mi nie działa prawidłowo. Jedynie działa wtedy gdy odłączę kabel pomiędzy TV i ampli. Ale ja chcę wykorzystać potencjał eARC.
-
Dzień dobry Jestem tu nowy więc bardzo proszę o wyrozumiałość Zacznę od początku. Próbuję skonfigurować eARC w moim kinie domowym, ale ciągle mam problemy. Elementy składowe kina to: 1. Amplituner Pioneer VSX-935 z obsługą eARC. 2. Telewizor LG 55NANO863 z obsługą eARC. 3. Odtwarzacz blu-ray Sony UBP-X800M2 z dwoma HDMI: HDMI1 do przesyłu Audio - Video i HDMI2 do przesyłu Audio. Odtwarzacz ten działa w taki sposób, że domyślnie przesyła dźwięk i obraz przez HDMI1, ale gdy będą połączone dwa urządzenia TV i amplituner, to sygnały są rozdzielane na obraz do HDMI1 i dźwięk do HDMI2. Gdy wyłączy się amplituner, to dźwięk powinien wrócić do HDMI1. Połączone jest to w taki sposób: 1. Amplituner połączony jest z telewizorem kablem HDMI Ultra High Speed z obsługą eARC. Oba urządzenia są połączone gniazdami z obsługą eARC i w obu urządzeniach jest włączona obsługa HDMI-CEC oraz eARC. 2. Odtwarzacz blu-ray jest połączony z gniazda HDMI1 do telewizora kablem HDMI High Speed. 3. Odtwarzacz blu-ray jest też połączony z gniazda HDMI2 z amplitunerem do wejścia BD/DVD kablem HDMI High Speed. Problem jest taki, że gdy te sprzęty są połączone w powyższy sposób, to dźwięk z blu-ray nie jest transmitowany do TV, dźwięk jest odtwarzany przez amplituner. Wyłączenie amplitunera nic nie zmienia, dźwięk nie powraca do HDMI1. Jedynym rozwiązaniem jest fizyczne odłączenie kabla z HDMI2 odtwarzacza blu-ray lub odłączenie kabla HDMI z amplitunera z eARC. Czy ktoś może pomóc w rozwikłaniu tej zagadki?