
Michał G
Uczestnik-
Zawartość
22 -
Dołączył
-
Ostatnio
Informacje osobiste
-
Lokalizacja
Łódź
Ostatnio na profilu byli
Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.
-
Mini stereo - Panasonic vs. Pianocraft? A może coś innego?
topic odpisał Michał G na maciek1990 w Stereo
No przecież już napisał że ma sprzęt lepszy a potrzebuje tylko lepszego radia do kolejnego pokoju… znowu kreujesz sprzedaż?? -
A co masz między terminalem Toya a wzmacniaczem…? Jeśli nic i polegasz na WiFi od Toya to… przestań Kolejna sprawa to jest pakiet „bezpieczeństwo” po stronie ISP - może masz porty wycięte?
-
Mini stereo - Panasonic vs. Pianocraft? A może coś innego?
topic odpisał Michał G na maciek1990 w Stereo
Lepiej sprawdź ile prądu bierze wzmacniacz… Na moim jest 45W jeśli chodzi o max pobór, ale musisz odjąć 20% na straty z tytułu sprawności transformatora i elektronikę. Na moje oko PMX jest za słaby na kombinacje z kolumnami. Zamiana na kolumny z modelem CH40 nic nie dała. -
Mini stereo - Panasonic vs. Pianocraft? A może coś innego?
topic odpisał Michał G na maciek1990 w Stereo
W tym układzie (lepszy sprzęt obecny) PMX da radę. Nie wiem co teraz pakują do środka, w moim PMX100 fajna opcja jest czytanie FLAC po USB oraz podłączenie go kablem USB do komputera. Zachowuje się wtedy jak karta dźwiękowa. MP3 puszczane z USB są cyfrowo „dopalane”. -
Mini stereo - Panasonic vs. Pianocraft? A może coś innego?
topic odpisał Michał G na maciek1990 w Stereo
PMX ma realną niską moc, efektowny bas (sztuczne podbicie) przez co słuchanie dłużej ciężkiej muzyki jest męczące, dość głośny napęd CD. Odtwarzacz padl po ok 7 latach (laser) i w zasadzie tylko działa radio (loteria na przyciskach). Serwis jest w Piasecznie, mało kto w moim rejonie chce się tym zająć. BT dość chimeryczny, niby są dwa tryby (jakość lub stabilność/zasieg) ale nie widać różnicy. Jako boom-box na imprezę daje radę, choć powiedziałbym że hałasuje niż gra przy głośności „w połowie skali”. Ciężko dobrze ustawić by osiągnąć efekt stereo (nie buduje „sceny”), nie „zaczaruje” detalem . Kable fabryczne są krótkie i dość dziadowskie - ponoć wymiana ich pomaga jakości dźwięku ale nie w tym przypadku. Poszukałbym klocków Denona na olx (seria wzmacniaczy PMA 500 lub 700 z DCD zbliżonej serii, czasem jest network streamer w komplecie ), najtańsze głośniki podstawkowe i będzie 7 razy piękniej choć przekroczysz budżet. Po taniości Panasonic CH40/80 z olx/allegro i AudioPro Link i za 500 zł masz lepszy sprzęt. o Pianocraft się nie wypowiem ale to podobna klasa sprzętu. Do grania w tle wystarczy, ale bez szans na efekt „wow”. Pytanie czy warto za 1300 zł? pozdrawiam Michal -
Zacząć to trzeba od odsłuchu….
-
Jeszcze możesz pojeździć kolumnami po pokoju bo może akustycznie też da się coś poprawić? Dalej nie napisałeś co dokładnie kuleje w obecnym ustawieniu.
-
Tak, na pewno są "złote grabie" ;).
-
a czemu jesteś tak zafiksowany na tym wzmacniaczu/marce? Będziesz miał to samo co obecnie - Yamaha ma swój sznyt, który się kocha albo kompensuje. Nie napisałeś czego dokładnie Ci brak w obecnym kinie domowym a pytasz się innych co by zmienili. Po przygodzie z Yamaha V663 (kino), odsłuchu R-N800/803 (nie pamiętam już wersji) mam zdanie wyrobione.
-
No nie wiem…. Audiolab 6000 pokazał różnicę a Cambridge Audio Axr100 potwierdził wcześniejsze obserwacje. To ten sam jeśli nie zbliżony budżet. Audiolab 6000, Cambridge Audio. Grają mniej konturowo, nieco bardziej „mięsicie” ale wybierz najpierw kolumny (stąd sugestia odnośnie odsłuchu). Yamaha zaczyna grać z 4 zerami w nazwie, i raczej jako wzmacniacz (A-S) a nie kombajn ze streamerem.
-
Nie ma dołu? Kiepsko kontroluje bas (łupanie, bez odwzorowania natury instrumentu - widoczne przy perkusji)? Zlewa dźwięki przy „intense drumming” 120+ bpm? Pomimo deklarowanej mocy brakuje „prądu” do nadania dynamiki? Cena nieadekwatna do całokształtu? Mogę tak dalej - przepraszam że zakłócam proces sprzedaży.
-
Audiolab 6000… ale odsłuch jest kluczowy. Pearl 27 z Yamaha to średni pomysł…
-
Idź na odsłuch, najlepiej do sklepu który nie jest powiązany z konkretnym dystrybutorem (unikaj „vendor lock” na etapie selekcji). Akurat Yamaha r-n jest dość „specyficzna”, i lepiej posłuchać coś jeszcze by nie żałować…
-
Tak, odsłuchiwałem ten wzmacniacz z repertuarem metal-core/djent. Jeden z lepszych jeśli chodzi o niuanse, potrafi ruszyć mocno dołem. Z Polk było nieco jasno ale dynamicznie tak więc nie ma co się dziwić.
-
Podsumowanie wątku z mojej strony - nie znam się, jestem głuchy, ale może komuś pomogę swoimi spostrzeżeniami. Po odsłuchach Q21 (ze wsparciem Pana Rafała), stanęło finalnie na... Denon PM-900HNE z Polk ES55. Yamaha R-N803 z Pylon 27 była mocno poprawna, zamiana kolumny na Polk raczej pokazała deficyty Yamahy w zakresie szczegółowości dolnego pasma. AudioLab 6000A z Polkiem zrobił różnicę "na plus", pomimo braku regulacji barwy dźwięku. To była przepaść, choć to tańszy sprzęt. Problemem były tylko sybilanty w słabszych masterach. Denon z Polk zapewnił detal, bas z odpowiednim ciężarem, sprawił że koncerty nabrały przestrzeni. CA AXR100D zagrał brawurowo, dobitniej, ale mnie zmęczył w 10 minucie. Wszystko super brzmiało (słychać moc wzmacniacza bo pojawiły się detale których wcześniej nie słyszałem), tylko zbyt jasno i "za dużo na raz" było wtłaczane w przestrzeń. Muzyka ma mi umilać pracę i dość energiczne granie raczej będzie przeszkodą. Ten wzmacniacz pewnie się jeszcze pojawi ale w innym pomieszczeniu.