maniek123321

Uczestnik
  • Zawartość

    22
  • Dołączył

  • Ostatnio

O maniek123321

  • Ranga
    Debiutant
  1. specyfikacje rzadko sie licza, wazna jest jakosc komponentow co przeklada sie na jakosc dzwieku
  2. no wiec planuje wydac te ok. 4500 na zestaw.Marantza raczej w ciemno wybiore, a przesluchujac te xaviany na yt moge stwierdzic ze napewno lepiej graja od b&w ale chyba wcale niskich nie maja ? chce same monitory ktore daly by mi wystarczajaco basu bo na wzmaka juz mnie nie stac a podlogowe raczej beda za duze.
  3. a ktory marantz, PM 6002 ?
  4. dzieki z tymi srednimi przesadzilem, byle nie chowaly sie gdzies za reszta. Zalezy mi na soczystym wokalu ze scena i brakiem syczacych s,z itp. bo to wlasnie kobiecy wokal rozklada mnie na lopatki
  5. Napisalem przeciez ze prosze o opinie tego zestawu, czy yamaha bedzie ladnie grala z b&w cm1. Pomieszczenie do 12m2 nie wiecej, zmienia sie bo czesto sie przeprowadzam Moje wymagania to przede wszystkim piekny i czysciutki wokal i mieciutki srodek.Jesli monitory sie nie nadaja to prosze powiedziec
  6. witam myslalem ze kupie inny komplet ale fundusze zostaly drastycznie obciete. Yamaha A-S500 i b&w CM1 to dobry zestaw? bowersy kupie napewno ale czy yamaha bedzie dobrze grac przy nich? tania jest ale ponoc mocna i miekka w dzwieku. I jakie kable brac? widze wszedzie jakies mocarnie grube z dziwnymi zatrzaskami co to za rodzaj? jesli ten wzmacniacz dobrze z tym zagra to sprobuje gdzies w okolicy znalezc sklep gdzie mozna odsluchac.Jesli nie maja takiego zestawu to moga specjalnie dla mnie zamowic abym mogl odsluchac?
  7. pomoze ktos?
  8. dac nie potrzebny bo dac przesyla sygnal 24bit/96khz czy jakos tak a moja audigy ma takie same parametry wiec tylko wzmacniacz wystarczy do sluchawek. polecicie jakies konkrety?
  9. polotwarte, bedzie szlo z kompa plyty orginalne wiec zadne tam mp3. wzmacniacz do tego chce kupic i dobre sluchawki.
  10. ale odpowiedz.godna miana moderatora
  11. Jakie sluchawki do 1000zl audiofilskie i jaki do nich tanszy gdzies do 500zl wzmacniacz? dobieram dla kumpla ale sam bym z checia sobie taki prezent zafundowal cieple czyste granie zeby bylo, ostatnio sluchalem muzy w empiku tam dosc fajnie sluchawki mieli
  12. flac.
  13. tak tylko wzmak bo bedzie szlo z kompa kabel juz kupilem tylko do kolumn jeszcze musze dokupic, przy 2.5mm bedzie bezstratnie? to bedzie moj pierwszy zestaw wiec rozumiecie ze powaznie podchodze do tematu bo chce dobrze zainwestowac pieniadze. taki kabelek do kompa bedzie dobry http://allegro.pl/przewod-mini-jack-2-rca-...1387311326.html ?
  14. to jaki wzmak pod te b&w? moze cos tanszego niz creek evo 2 cos do 2 tys nowe?
  15. jeszcze nie kupilem creeka ale mam taki zamiar. moze jakis rotel pod te b&w? wogole dobrze brzmia te monitory? bo niestety u mnie w miescie nie mam mozliwosci odsluchu. jaki zestaw byscie mi polecali. bede teraz sie przeprowadzal ale powyzej 15m2 nie bedzie.