mariusz Napisano 8 czerwca 2009 Udostępnij Napisano 8 czerwca 2009 Witam,Jest to mój pierwszy post na tym forum więc witam wszystkich:)Zacznę od tego, że jestem totalnie zielony w temacie sprzętu muzycznego do domu ale w związku z przeprowadzką do (wreszcie) własnego mieszkanka postanowiłem zadbać o doznania muzyczne:)Sprawa wygląda tak:Chcę kupić amplituner stereo i 2 kolumny.Źródłem dźwięku będzie tuner i komputer a za kilka miesięcy odtwarzacz CD dokupiony do zestawu.Pokój, w którym będzie stał sprzęt ma ok 18m2. Słucham muzyki bardzo różnej, ale z wyłączeniem wszelkiego disco/techno.Znalazłem amplituner HK 3390 za 1390zł. Do tego chciałbym skompletować kolumny. Dodam, że nie chciałbym znacznie przekraczać 2000złCzy polecacie ten wzmacniacz? No i przede wszystkim jakie kolumny bo nie mam zielonego pojęcia co wybrać....Z góry dzięki za pomoc! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzyczny_gość Napisano 8 czerwca 2009 Udostępnij Napisano 8 czerwca 2009 Witamytematy do poczytania: pierwszy tutaj kolejny tutaj i kolejny.. tutaj .. => FAQtrochę rozjaśni temat, nakreśli co z czym się je Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts