skyline #1 Napisano 16 września 2009 Co sądzicie o tych słuchawkach? Czy nadają się do codziennego użytku? Czy są na rynku słuchawki z podobnymi "nausznikami", gdyż te bardzo przypadły mi do gustu(!!!) Uwielbiam się totalnie wyłączyć podczas słuchania muzyki. Może są jakieś inne, lepsze słuchawki o podobnej budowie i przybliżonej cenie (ok. 300zł) Jestem nowicjuszem więc proszę o wyrozumiałość W necie nie ma zbyt dużo testów tego modelu i wydają się mało popularne, stąd moje obawy czy aby na pewno są słuchawkami dobrymi. Wiem, że popularność nie jest żadnym wyznacznikiem jakości, wręcz przeciwnie, ale jeśli byłyby dobrym produktem byłoby o nich "głośniej". Co do marki raczej nie mam obaw, ale każda opinia będzie bardzo pomocna! Pozdrawiam wszystkich forumowiczów i z góry dziękuję za pomoc!!! Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
muzyczny_gość #2 Napisano 16 września 2009 Polecam testy z Naszego pisma Audio - kilka numerów temu bł test słuchawek z funkcją "wyciszenia dzwięku zewętrznego" polecam zerknąć w dziale testyTESTY SUCHAWEK Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kibic1 #3 Napisano 16 września 2009 Najlepiej dowiedz się od dystrybutora gdzie możesz posłuchać tych słuchawek i sam je oceń. A może będą na zbliżającej się wystawie w Warszawie? To też wie dystrybutor. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach