Canzas26 Napisano 15 lutego 2010 Udostępnij Napisano 15 lutego 2010 Czy ktoś wie jak podłączyć 3 pary głośników do 4 kanałowego odtwarza.Jestem zielony w tym temacie.Mam odtwarzacz JVC KD-G441. Narazie podłączone są głośniczki Pioneera TS-G1002i pod przednią szybą i głośniki Magnat Power Plus 693 pod tylną szybą. Kupiłem jeszcze jedną parę głośników i chcę je wmontować w drzwiach. Czy da rade to zrobić bez uszkodzenia końcówki mocy lub utraty jakości dźwięku??Czy będzie potrzebny drugi wzmacniacz(w radiu już jest jeden wbudowany)??Byłbym wdzięczny o jakiś schematparametry odtwarzacza są tu: http://cokupic.pl/produkt/JVC-KD-G441 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pacio94 Napisano 15 lutego 2010 Udostępnij Napisano 15 lutego 2010 Pytanie jest tak naprawdę czego oczekujesz od tego systemu. Po co ci ta trzecia para głośników. Do przyjemnego słuchania wystarczy dobrze zaaplikowana jedna para + ewentualnie subwoofer. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Canzas26 Napisano 16 lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 16 lutego 2010 ok więc magnata wymontuje podłącze te w drzwiach i subwoofer w bagażniku.czy będę potrzebował w takim układzie wzmacniacza?? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pacio94 Napisano 16 lutego 2010 Udostępnij Napisano 16 lutego 2010 Napisz jakie kupiłeś te głośniki, jaki masz samochód i czy przystosowywałeś go pod kątem CA w jakiś sposób... Wszystko jest kwestią wyważenia poziomu elementów i dobrej aplikacji. Czasami dużo niższymi kosztami można uzyskać lepsze efekty. Odpowiedz na pytania i będę się starał pomóc. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...