Arut Napisano 25 marca 2010 Udostępnij Napisano 25 marca 2010 (edytowany) jestem kompletnym laikiem w dziedzinie sprzetu audio, nie jestem tez nadzwyczaj wymagajacy.potrzebuje sluchawek do biegania, i mam dylemat miedzy tymi dwoma:http://www.allegro.pl/item965265444_nowe_s...sportowcow.htmlhttp://www.allegro.pl/item972968495_nowe_s...sportowcow.htmlinne nie wchodza raczej w gre, bo nie dysponuje zbyt duzym budzetem na ten cel.dzieki!moglby ktos doradzic? Edytowano 26 marca 2010 przez muzyczny_gość polączyłem posty - prosze poczekać na odp. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzyczny_gość Napisano 26 marca 2010 Udostępnij Napisano 26 marca 2010 Kwestia ucha - jednym się trzymają innym nieMoże jakieś z pałąkiem zaginanym na tyle głowy? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arut Napisano 26 marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 marca 2010 nie rozumiem o co ci chodzi dalem dwie pary sluchawek, w takiej samej cenie i z palakiem za uszami, i sie zastanawiam ktory model tego creativa jest lepszy: EP-510, czy EP-190linki sa w 1 poscieEP-510# Przetwornik: magnes neodymowy 15mm# Pasmo przenoszenia: 20Hz - 20KHz# Impedancja: 32Ω# Czułość (1KHz): 106dB/mW# Długość przewodu: 1.2m# Wtyk: 3,5mm niklowany# Masa netto: 18g (bez opakowaniEP-190 * Przetworniki: magnes neodymowy 15.5mm * Pasmo przenoszenia: 20Hz ~ 20kHz * Impedancja: 16ohms * Czułość: (1kHz): 105dB/mW * Długość przewodu: 1.2m * Wtyk: pozłacany mini-jack stereo 3.5mm * Waga netto: 19g (bez opakowania) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzyczny_gość Napisano 26 marca 2010 Udostępnij Napisano 26 marca 2010 Patrz i czytaj uważniePałąk z tyłu głowy z słuchawkami wygląda TAK Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...