SalvadorDali Napisano 29 grudnia 2010 Udostępnij Napisano 29 grudnia 2010 Czesc jestem laikiem w temacie, ale przeczytalem juz kilkadziesiat postow z tego i innego forum.Od razu zaznacze ze nie jestem audifilem ale jakosc dzwieku jest dla mnie wazna.Wazne informacje:20m2 pokoj30% TV w HD40% Filmy z PC ale w jakosci Blue Ray badz HD30% muza glownie mp3 i mala kolekcja CD (slucham wszystkiego od Trancu,Techno, przez Rock po Ragee i HipHop)Chce zbudowac sobie w domu media center gdzie poloacze to wszystko w jedna caloscNa razie kupilem TV Samsung 40"LED 100Hrz i zamowilem N TV kompa mam dosc dobrego, najprawdopodobniej zainwestuje w dobra karte muzyczna.Na AV reciever i glosniki chce przeznaczyc 600 - 800 funtow.Ktos tu wrzocil do innego postu linka z Pionieer VSX1019 za 199funa, chcialbym zapytac co o nim myslicie bo slysze opinie ze jest za lekki?Gdybym go kupij moglbym wydac wiecej na glosniki, prosze o poradeCzy moze kupic jakis inny i tansze glosniki?Dziekuje Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts