dziadu Napisano 13 marca 2008 Udostępnij Napisano 13 marca 2008 WitamTak samo jak jestem nowy w waszej spolecznosci tak samo z dziedziny audio jestem lajkiem..Zastanawiam sie nad modernizacja swojego sprzetu grajacego...myslalem nad amplitunerem ale po przeczytaniu postow..stwierdzam ze bede uzywal sprzetu glownie do sluchania muzyki wiec chcialbym postawic na wzmacnicz...teraz mam stary amplituner Radmora...i dwie kolumny tonsil suprima 100W 8Ohm....chcialem kupic jakis wzmacniacz Technica...ale teraz zastanawiam sie czy nie wybrac czegos Onkyo lub denona...nie koniecznie musialby byc to sprzet nowy..ale napewno nie jakis przedpotopowy Z gory dziekuje za pomoc Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hybyrd83 Napisano 13 marca 2008 Udostępnij Napisano 13 marca 2008 Zeby Ci pomoc, bedziemy potrzebowali troche wiecej informacji - jakie pomieszczenie (metraz) ?- jakiej sluchasz muzyki ?- jaki przewidywany budzet ?- jakie masz źródło ?- chcesz kupic tylko wzmacniacz ? czy moze interesuje Ciebie wymiana calego sprzetu,btw jesli wzmacniacz to na pewno nie technics Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dziadu Napisano 13 marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 13 marca 2008 ....no wiec tak...merarz - ok 20m2 interesowaloby mnie wymienienie wzmacniacza i zakup odtwarzacza cd do tego kolumny narazie chcialbym zostawicmuzyka jaka najczesciej z nich leci to rock,alternatywa,metalfinanse jezeli mowimy o wzmacniaczu i cd to ok 1000zl Z gory dziekiPS: narazie amplituner mam podlaczony do karty SB Live Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...