Skocz do zawartości

Pierwszy zestaw audio


Majchu

Recommended Posts

Hej !

Po przeglądnięciu forum postanowiłem zwrócić się do Was o poradę. Jestem zupełnym laikiem jeśli chodzi o sprzęt audio. Szukam budżetowego rozwiązania ale nie znam się też na tyle by samemu ocenić cena/jakość. Bardzo proszę Was o pomoc !

Szczegóły:

1). Ile pieniędzy możemy przeznaczyć na sprzęt?

1500 - 2000zł

2) Czy sprzęt ma być nowy, czy używany.


Nie mam nic przeciwko używanemu sprzętu ale nie znam się by ocenić samemu i na co patrzeć w tym wypadku.

3) Czy chcemy sprzęt stereo, kino domowe czy sprzęt analogowy.

Po przeczytaniu wielu postów skłaniam się do zestawu: amplituner i dwie kolumny (monitory?) - zależy mi na nie zagracaniu już małego pokoju.

Sprzęt ma być używany w proporcjach: TV (muzyka): 60% TV (film): 40% - dopuszczam puszczanie dźwięku z radia.

4) Jaki jest sprzęt towarzyszący
Nie ma ;) telewizor :P

5) Jaka jest powierzchnia pokoju?

16m2

https://naforum.zapodaj.net/93b77ff3469b.png.html

6) Jakiej muzyki słuchamy

Lata 80', elektroniczna, dźwięku z filmów S-Fi

7) Czy to ma być jednorazowy zakup na kilka lat, czy też będziemy stopniowo rozbudowywali zestaw?

Zakup na kilka lat lub opcja rozbudowy.

8 ) Jakich funkcji oczekujemy od sprzętu, pod co będzie podłączony
HDMI (telewizor), fajnie by było mieć opcję czytania płyt CD, MP3 czy USB

P.S. Nie ukrywam - jeżeli znajdą się konkretne zestawy amplituner + dwa głośniki to jestem w stanie je zakupićw ciągu tyg., max 2 ;)

EDIT: Myślę o tych kolumnach: https://www.ceneo.pl/19288724;pla?se=GbURRsztAQDgF_sL7VDiEqU3m_HZ5_bB&gclid=CjwKCAiAmb7RBRATEiwA7kS8VCt3Zr6zYQMXpgQMdlEYQH5k6xChyKXr9Ltj-XcsBkSBV6j6QEFL_BoCV9kQAvD_BwE#tab=click

Edytowano przez Majchu
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie