bobber Napisano 23 grudnia 2008 Udostępnij Napisano 23 grudnia 2008 witam.szukam pomocy. jezeli chodzi o sprzet grajacy jego dobor i wogole to jestem zielony.mam zamiar zamontowac 2 glosniki (150watt) po wzmacniacz (300watt)problem polaga na tym ze nie wiem jakiej mocy glosniczki i wogole jakie.. co proponujecie.. mysle o czyms z allegro.nie chce duzo kasy wydac.. ale chcialbym zeby sprzecik byl glosny i nie pierdzial.myslalem o tym wzmacniaczu:http://www.allegro.pl/item505994930_nowy_w...klep_gw_fv.htmlwiem ze podobny temat juz jest.. ale nie chcialem juz tam mieszac.. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzyczny_gość Napisano 23 grudnia 2008 Udostępnij Napisano 23 grudnia 2008 Cześć nie wiem co to za wynalazek ale jak odejmiesz to zero z konca zostanie 15Watt i to może być trafne Napisz moze wiecej jezeli jestes zielony czy masz cos sprecyzowanego, czy wszystko na chybił trafił ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bobber Napisano 24 grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 24 grudnia 2008 no wiec. chce pod siedzenie (kufer) wstawic wzmacnacz i 2 glosniki. o mocy takiej zeby blo slychac nawet jak jest zamkniety.. i mysle ze 2x 120/150 watt glosniki starczy.. teraz tylko kwestia jakie i wzmcniach.. nie chce fortuny wydawac. nie wiem jak cenowo dobre glosniczki sie zaczynaja.. oczywiscie nie musi byc nic firmowego. maja poprostu byc dobre. jakies propozycje? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bobber Napisano 24 grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 24 grudnia 2008 o co takiego mi chodzi:http://images.google.pl/images?hl=pl&q...sa=N&tab=wi Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...