Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
bobber

jakie glosniki?

Recommended Posts

witam.
szukam pomocy. jezeli chodzi o sprzet grajacy jego dobor i wogole to jestem zielony.
mam zamiar zamontowac 2 glosniki (150watt) po wzmacniacz (300watt)
problem polaga na tym ze nie wiem jakiej mocy glosniczki i wogole jakie..

co proponujecie.. mysle o czyms z allegro.
nie chce duzo kasy wydac.. ale chcialbym zeby sprzecik byl glosny i nie pierdzial.

myslalem o tym wzmacniaczu:
http://www.allegro.pl/item505994930_nowy_w...klep_gw_fv.html

wiem ze podobny temat juz jest.. ale nie chcialem juz tam mieszac.. icon_smile.gif

Cześć nie wiem co to za wynalazek ale jak odejmiesz to zero z konca zostanie 15Watt i to może być trafne
Napisz moze wiecej jezeli jestes zielony czy masz cos sprecyzowanego, czy wszystko na chybił trafił ?

no wiec. chce pod siedzenie (kufer) wstawic wzmacnacz i 2 glosniki. o mocy takiej zeby blo slychac nawet jak jest zamkniety.. i mysle ze 2x 120/150 watt glosniki starczy.. teraz tylko kwestia jakie i wzmcniach.. nie chce fortuny wydawac. nie wiem jak cenowo dobre glosniczki sie zaczynaja.. oczywiscie nie musi byc nic firmowego. maja poprostu byc dobre. jakies propozycje?

do czego ma to sluzyc.. do sluchania muzyki podczas jazdy i postoju.. ogolnie bajer i fiź xD
w czym.. w skuterze. zrobie sobie polkie ze sklejki i tam je wsadze..

dlaczego? ;/ mi chodzi bardziej o to co mam wybrac. np. glosniki firmy xxx jeden 13cm srodniotonowy drugi wysokotonowy jakis tam.. bo ten wzmacniacz moze byc? czy to jakis szit?

No bo skutera z głośnikami nie widziałem , głośniki potrzebują przestrzeni do grania - zupełnie miją się to z filozfią nagłośnienia..
Co odo wzmacniacza.. to po prostu prawie wzmacniacz .a jak wiesz prawie robi wielką różnicę
pozdrawiam
PS. Moze znajdz jakieś forum o skuterach i tam pomogą..tu obawiam się pomocy nie dostaniesz w tym akurat temacie.