gokugo Napisano 15 stycznia 2009 Udostępnij Napisano 15 stycznia 2009 Witajcie. To mój pierwszy post, i mam nadzieję że nie ostatni na tym forum . W kwestii audio jestem dość "zielony", dla tego proszę was o radę: mianowicie chcę dobrać kolumny podłogowe do amplitunera YAMAHA RX-497. Problem jest dość powszechny, mianowicie dysponuję kwotą 800 i boję się że taką cenę nic nowego sensownego się nie da kupić... Proszę o wsparcie!!! Dodam tylko że sprzęt ma być sprzętem audio w 100% a nie video, i pomieszczenie ma 28m2 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gokugo Napisano 15 stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 15 stycznia 2009 Cytat Witajcie. To mój pierwszy post, i mam nadzieję że nie ostatni na tym forum . W kwestii audio jestem dość "zielony", dla tego proszę was o radę: mianowicie chcę dobrać kolumny podłogowe do amplitunera YAMAHA RX-497. Problem jest dość powszechny, mianowicie dysponuję kwotą 800 i boję się że taką cenę nic nowego sensownego się nie da kupić... Proszę o wsparcie!!! Dodam tylko że sprzęt ma być sprzętem audio w 100% a nie video, i pomieszczenie ma 28m2 co sądzicie o Magnat Monitor 880... na allegro ok 600 za parę?? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...