Maciej Anc Napisano 9 września 2020 Udostępnij Napisano 9 września 2020 Witam wszystkich, jakiś czas temu kupiłem na targu staroci płyty CD od Pana, który sprzedawał ich dosłownie hurtowe ilości. Płyty jak nowe mimo że z lat 1980-2000 więc początkowo byłem super zadowolony ale po czasie zacząłem się zastanawiać czy to na pewno oryginały. Od jednej osoby usłyszałem że płyty te nie mają książeczek więc na 100% są to piraty. Jestem totalnie zielony jeżeli chodzi o płyty CD, idąc za wskazówkami z internetu sprawdziłem czy z tyłu płyty na nazwijmy to wewnętrznym pierścieniu są jakieś kody (przepraszam ale nie wiem jak to fachowo nazwać) i rzeczywiście na każdej płycie takie są. Moje pytanie jest takie, czy brak książeczki to znak że płyta to na 100% pirat? Jeżeli nie to jak mogę stwierdzić co właściwie kupiłem? Z góry dziękuję za pomoc. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 9 września 2020 Udostępnij Napisano 9 września 2020 (edytowany) Witam Na płycie w środku powinna być nazwa firmy która je TŁOCZY np: TAKT, TECHNICOLOR. Nie wiem czy teraz jeszcze stosuje się Hologramy!! Możesz zrobić zdjęcia? Edytowano 9 września 2020 przez Gość Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej Anc Napisano 9 września 2020 Autor Udostępnij Napisano 9 września 2020 Bardzo dziękuję za odpowiedź, zaraz zrobię zdjęcia kilku płyt i wyślę tutaj Zdjęcia o które prosiłeś Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...