Skocz do zawartości

sennheiser rs130 vs akg k930


Recommended Posts

na początek witam wszystkich forumowiczów, w związku z tym że to moj pierwszy pst tutaj icon_smile.gif
Ale przechodząc do sedna...
Mam w planach zakup bezprzewodowych słuchawek. Trochę się porozglądałem i zainteresowały mnie słuchawki sennheiser rs130, oraz akg k930. Cenowo nie ma dużej różnicy, jedne i drugie da sie dostać troche poniżej 400. Więc wybór ze względu na cene raczej odpada.. Z tego co czytałem obie firmy mają dobrą marke. Jednak nie znam się zbytnio na słuchawkach a przede wszystkim nie miałem okazji testować żadnych z tych dwóch... z opisów które widziałem wynika że są drobne różnice, np. sennheiser'y mają zniekształcenia harmoniczne 0.5%, a AKG 1%, tak samo występuje różnica w częstotliwości, ale faktycznie nie mam pojęcia jak się odczuwa tą różnice o ile w ogóle się ją odczuwa. Tak więc prosiłbym was o pomoc w wyborze. Słuchawki mam zamiar używać zarówno do słuchania muzyki jak i przy oglądaniu filmów.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rożnicy wynikającej z pasma przenoszenia słuchawek nie da się usłyszeć.Za to różnice wynikające z filozofii brzmieniowej danej firmy tak .Tak jak i kolega słuchawek tych nie słuchałem .Za to słuchałem inne konstrukcje tych firm.Wnioski zawsze były podobne .AKG to brzmienie bogatsze w szczegóły ale za to pozbawione najniższych składowych,no przesadziłem po prostu jest ich mniej.A wiec, chcesz więcej basu bierz Sennheisery.Więcej szczegółów AKG.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedź. Ostatecznie chyba się zdecyduje na AKG. Myślę, że postawie jednak na bogatsze tony:), a jak dla mnie te niskie, które mają powinny mnie mimo wszystko zadowolić. Pozostaje jeszcze jedna kwestia. Mianowicie w RS 130 jest opcja "surround", ktora ma dawać efekt przestrzennego dźwięku.. Wiecie może jak sie ma z tym sprawa w AKG?
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation