Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano

Witam. Od razu przyznaję, że jestem jedynie miłośnikiem amatorem z minimalną wiedzą w temacie.  Dlatego zwracam się do Was o pomoc. Posiadam samoróbki, 2sztuki 3 drożnych nadstawek na Beymach SM212 6mi90 i CP22. Jestem z nich bardzo zadowolony i są wręcz oczkiem w głowie. Służą juz 15lat od małolata. Sprzedawca dopasował mi wtedy do zestawu odpowiednie zwrotnice. Sprzęt służył mi jedynie do celów rozrywki domowej od czasu do czasu dla oderwania się od rzeczywistości i pogrania głośno w domowych warunkach i dalej ma tak służyć. Do tego t.amp ta1400 i crossover z t.ampa gdzie na jednym kanale grają nadstawki z odciętym dołem w mono a na drugim jakiś chiński głośnik basowy 15",  który nie brzmiał dla mnie źle, ale który zamieniłem właśnie na Beymę 18lex1600 8ohm z kaprysu i sympatii do marki. Zbudowałem mu budę z zalecanego projektu i jest pięknie ale wymyśliłem sobie że chciałbym mieć tego suba napędzanego w mostku z t.ampa ta1400 (jeden kanał na pewno jest za słaby by kontrolować ten głośnik) i dokupić t.ampa ta1050 dla nadstawek by zagrały w trochę szerszym paśmie od dołu ( ten crossover wg mnie wysoko, za wysoko je odcina bo gdy puszam je bezpośrednio to ładniejszy jest z nich dźwięk) i przede wszystkim stereo. Nie wiem jednak jak mam zrobić ten mostek. Podpowiedzcie czy dobrze myślę: z "subwooferowego" wyjścia z crossovera gdzie fajnie sobie kontroluje sam tylko bas puszczam sygnał na lewy i prawy kanał t.ampa ta1400 za pomocą przejściówki dual xlr. Wtedy lewy i prawy kanał gra mi tylko bas, jeden ten sam sygnał. Teraz przestawiam wzmacniacz na opcje "bridged" . Beymę basową podpinam w czerwone górne wyjścia t.ampa zgodnie z oznaczeniem czerwony - oraz czerwony + ? Jeśli dobrze myślę to jak kontroluje się moc dźwięku mając do dyspozycji teraz 2 potencjometry  ? Jeszcze nic nie kombinowałem i drugiej końcówki mocy jeszcze nie kupiłem. Proszę o Waszą poradę odnośnie mostka i ew opinię co do takiego zestawu choć już j