Skocz do zawartości

Jaki amplituner stereo do JBL Stage A 170


Paweł Gańko

Recommended Posts

Witam, 

Jestem na tym forum nowy i to mój pierwszy post, więc mam nadzieję, że dobrze ogarnąłem wskazówki i nie będę marnował czasu forumowiczów na uzupełnianie mojego pytania. Ale przechodząc do konkretów, to poszukuję odpowiedniego amplitunera stereo do kolumn JBL Stage a 170, odpowiedniego, czyli w moim rozumieniu ( jestem zupełnym laikiem, który dopiero co zaczął trochę czytać na temat kolumn i amplitunerów)  takiego  który będzie wystarczająco "mocny" żeby wykorzystać możliwości kolumn. Jeśli chodzi o kwotę jaką mogę/chcę wydać to założyłem przedział do 2500 zł może z  małym plusikiem kilku stówek jeśli nie da się tego uniknąć, na nowy sprzęt, owszem myślałem o używanym, biorąc pod uwagę obecną sytuację na rynku, ale czytałem wiele opinii, że jest sporo nie uczciwych handlarzy i często można wbić się na minę, a nie znając się na tym zupełnie wolę nie ryzykować i kupić coś nowego.  Powierzchnia pokoju w którym to ma grać to około 21 m2. Na razie nie myślę o dalszej rozbudowie audio, choć kto wie, może mi się spodoba, bo to moje pierwsze coś większego do grania, ale na dzień dzisiejszy chce kupić coś co posłuży mi kilka lat zanim będzie konieczna zmiana. Co do  funkcji których potrzebuję, to oczywiście złącze optyczne, żeby podpiąć TV i bluetooth oraz WiFi do bez przewodowego słuchania muzyki np. z telefonu. Od siebie dodam, że zastanawiam się na Yamahą r-n402d jednak czytałem, że nie gra ona ciepło a co za tym idzie jeśli dobrze zrozumiałem, będzie kiepsko z basem w takim przypadku. I to w sumie moje ostatnie wymaganie co do sprzętu, żeby grał ciepło, bo lubię posłuchać basu, choć oczywiście czasem posłucham czego z zupełnie  drugiej strony niż "łupanka" jednak z tego co już udało mi się poczytać zdecydowanie bardziej pod mój gust będzie pasowało coś ciepło grające. Mam nadzieję, że zawarłem wszystkie informację które bardziej doświadczonym osobą pozwolą odpowiedzie