Skocz do zawarto艣ci

Recommended Posts

Napisano

Witam,聽

Jestem na tym forum nowy i to m贸j pierwszy post, wi臋c mam nadziej臋, 偶e dobrze ogarn膮艂em wskaz贸wki i nie b臋d臋 marnowa艂 czasu forumowicz贸w na uzupe艂nianie mojego pytania. Ale przechodz膮c do konkret贸w, to poszukuj臋 odpowiedniego amplitunera stereo do kolumn JBL Stage a 170, odpowiedniego, czyli w moim rozumieniu ( jestem zupe艂nym laikiem, kt贸ry dopiero co zacz膮艂 troch臋 czyta膰 na temat kolumn i amplituner贸w)聽 takiego聽 kt贸ry b臋dzie wystarczaj膮co "mocny" 偶eby wykorzysta膰 mo偶liwo艣ci kolumn. Je艣li chodzi o kwot臋 jak膮 mog臋/chc臋 wyda膰 to za艂o偶y艂em przedzia艂 do 2500 z艂 mo偶e z聽 ma艂ym plusikiem kilku st贸wek je艣li nie da si臋 tego unikn膮膰, na nowy sprz臋t, owszem my艣la艂em o u偶ywanym, bior膮c pod uwag臋 obecn膮 sytuacj臋 na rynku, ale czyta艂em wiele opinii, 偶e jest sporo nie uczciwych handlarzy i cz臋sto mo偶na wbi膰 si臋 na min臋, a nie znaj膮c si臋 na tym zupe艂nie wol臋 nie ryzykowa膰 i kupi膰 co艣 nowego.聽 Powierzchnia pokoju w kt贸rym to ma gra膰 to oko艂o 21 m2. Na razie nie my艣l臋 o dalszej rozbudowie audio, cho膰 kto wie, mo偶e mi si臋 spodoba, bo to moje pierwsze co艣 wi臋kszego do grania, ale na dzie艅 dzisiejszy chce kupi膰 co艣 co pos艂u偶y mi kilka lat zanim b臋dzie konieczna zmiana. Co do聽 funkcji kt贸rych potrzebuj臋, to oczywi艣cie z艂膮cze optyczne, 偶eby podpi膮膰 TV i bluetooth oraz WiFi do bez przewodowego s艂uchania muzyki np. z telefonu. Od siebie dodam, 偶e zastanawiam si臋 na Yamah膮聽r-n402d jednak czyta艂em, 偶e nie gra ona ciep艂o a co za tym idzie je艣li dobrze zrozumia艂em, b臋dzie kiepsko z basem w takim przypadku. I to w sumie moje ostatnie wymaganie co do sprz臋tu, 偶eby gra艂 ciep艂o, bo lubi臋 pos艂ucha膰 basu, cho膰 oczywi艣cie czasem pos艂ucham czego z zupe艂nie聽 drugiej strony ni偶 "艂upanka" jednak z tego co ju偶 uda艂o mi si臋 poczyta膰 zdecydowanie bardziej pod m贸j gust b臋dzie pasowa艂o co艣 ciep艂o graj膮ce. Mam nadziej臋, 偶e zawar艂em wszystkie informacj臋 kt贸re bardziej do艣wiadczonym osob膮 pozwol膮 odpowiedzie膰 na moje pytanie. Za wszystkie odpowiedzi聽 z g