Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano
Dnia 2.12.2022 o 20:12, leonII napisał:

Dzwoniłem do Top Hi-Fi i niewiele się dowiedziałem. Pogrzebię jeszcze w ustawieniach wzmacniacza i wtedy pomyślę czy składać reklamację.

Tak to u nich typowe. O problemie wiedza bo był już poruszany. Ale udawanie to taki standard u nich... eh

Prosze, kto by pomyślał że rozwiązanie takie proste. No i serwis powinien to widzieć.

Piotr

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...