piiiteeer Napisano 22 stycznia 2023 Udostępnij Napisano 22 stycznia 2023 (edytowany) Cześć! Od dwóch lat posiadam soundbar Yamaha Y-209, który działał bez zarzutu. Od miesiąca soundbar zaczął gubić połączenie z subwooferem i nie jestem w stanie sparować go ponownie. Z instrukcji wynika, że soundbar przełącza się w tryb parowania po przytrzymaniu przycisku volume subwoofer (-) - to jest pierwszy problem, nic sie nie dzieje w tym momencie. Soundbar nie reaguje. Pilot sprawdzwony, wszystko działa. Przy kliknięciu przycisku parowania na soundbarze indykator miga ale nie ma paruje... Prawdopodobnie przez to, że soundbar nie wchodzi w tryb parowania. Po odłączeniu zasilania indykator przy wifi miga na zielono (czyli tak jakby nie był połaczony z wifi). Próbowałem parowania gdy subwoofer-soundbar są blisko siebie, przy wyłączonych urządzeniach które znajdują się w pobliżu - nic nie pomaga. Wiecie co może to powodować i jak rozwiązać ten problem? Dzięki, Piotr. Edytowano 22 stycznia 2023 przez piiiteeer Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piiiteeer Napisano 22 stycznia 2023 Autor Udostępnij Napisano 22 stycznia 2023 32 minuty temu, piiiteeer napisał: Cześć! Od dwóch lat posiadam soundbar Yamaha Y-209, który działał bez zarzutu. Od miesiąca soundbar zaczął gubić połączenie z subwooferem i nie jestem w stanie sparować go ponownie. Z instrukcji wynika, że soundbar przełącza się w tryb parowania po przytrzymaniu przycisku volume subwoofer (-) - to jest pierwszy problem, nic sie nie dzieje w tym momencie. Soundbar nie reaguje. Pilot sprawdzwony, wszystko działa. Przy kliknięciu przycisku parowania na soundbarze indykator miga ale nie ma paruje... Prawdopodobnie przez to, że soundbar nie wchodzi w tryb parowania. Po odłączeniu zasilania indykator przy wifi miga na zielono (czyli tak jakby nie był połaczony z wifi). Próbowałem parowania gdy subwoofer-soundbar są blisko siebie, przy wyłączonych urządzeniach które znajdują się w pobliżu - nic nie pomaga. Wiecie co może to powodować i jak rozwiązać ten problem? Dzięki, Piotr. YAS-209* Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 23 stycznia 2023 Udostępnij Napisano 23 stycznia 2023 Zadzwoń do TopHiFi. Albo ich serwisu. Jest tam taki "miły" Pan pod telefonem. Pomoże. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.