wicher123 Napisano 13 listopada 2023 Udostępnij Napisano 13 listopada 2023 Witajcie. Od paru dni mam taki problem. Gdy puszczam muzykę z cd po ok 30s do 1 minuty zaczyna brzydko brzeczec.Po przełączeniu na tv jest ok. Spowrotem, powrót do cd i problemy. Może ma ktoś jakieś sugestie? Co mogę sprawdzić? Jestem laikiem w tym temacie. W linku nagrałem koledze mój problem. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaldekA Napisano 15 listopada 2023 Udostępnij Napisano 15 listopada 2023 Cześć. W pierwszej kolejności sprawdź interkonekty. Później zasilanie. Czy gniazdo jest z uziemieniem. Jeżeli nie to jedną wtyczkę obróć o 180 stopni. Ewentualnie podłącz optykiem jeżeli masz taką możliwość. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wicher123 Napisano 15 listopada 2023 Autor Udostępnij Napisano 15 listopada 2023 Dziękuję. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wicher123 Napisano 15 listopada 2023 Autor Udostępnij Napisano 15 listopada 2023 8 godzin temu, WaldekA napisał: Cześć. W pierwszej kolejności sprawdź interkonekty. Później zasilanie. Czy gniazdo jest z uziemieniem. Jeżeli nie to jedną wtyczkę obróć o 180 stopni. Ewentualnie podłącz optykiem jeżeli masz taką możliwość. Interkonekty sprawdziłem. Zmieniłem też ich miejsce we wzmacniaczu. Nadal brzęczy. Wczoraj jakby się na jakieś 2 h uspokoiło, dzisiaj znowu charczenie. Reszte rzeczy o których wpomniałeś, chyba nie ogarne sprawdzić Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 16 listopada 2023 Udostępnij Napisano 16 listopada 2023 A to nie kwestia CD? Tak to wygląda. Daj koledze tego Cd niech podłączy pdo inny wzmacniacz. Albo Ty spróbuj wpiąć ten CD w inne gniazdo wejściowe. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...