Arturito Napisano 9 grudnia 2023 Udostępnij Napisano 9 grudnia 2023 Cześć, Koledzy - może ktoś z Was będzie mi w stanie pomóc/podpowiedzieć co robić. Miesiąc temu stałem się posiadaczem streamera Volumio Primo wraz z aplikacją pod ta samą nazwą. Skusiły mnie świetne opinie nt. sprzętu w sieci, możliwość podłączenia do zewnętrznego DAC'a przez USB oraz dożywotnia subskrypcja premium dla app. Sprzęt kupiłem teoretycznie jako nowy, ale rozpakowany i przetestowany - od osoby prywatnej, więc bez możliwości zwrotu. Podpiąłem, zainstalowałem i...zaczęły się schody. Aplikacja się zawiesza, przycina, nie reaguje na dotyk tak jak powinna i przede wszystkim przerywa streaming (efekt jakby buforowania). Nie ma znaczenia czy tidal, radio internetowe czy apple music. Najnowsza aktualizacja sprzętu jest, prędkość sieci pod 300 mb/s (nie mam w tym pokoju gniazda internetowego, żeby połączyć się po kablu), sterowanie Ipad/iphone - nie ma róźnicy. Czasem kilka numerów zagra normalnie zanim zacznie się wieszac, czasem już przy pierwszym a czasem nawet nie chce się odpalić. Nie chce mi się wierzyć, że taki producent który wypuścił tak popularną aplikację ma takie problemy. Wnioskuje zatem, że problem jest gdzieś u mnie. Tylko gdzie? Macie jakiś pomysł? Ktoś może spotkał się z podobnymi problemami? Będę baaaardzo wdzięczny za wszystkie pomysły i porady, bo użytkowanie tej zabawki doprowadza mnie do szewskiej pasji. Pozdrawiam. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.