abramQ Napisano 27 grudnia 2023 Udostępnij Napisano 27 grudnia 2023 (edytowany) Cześć, trochę mnie zdziwiło, że Denon nie na swojego community forum, jak np. Sonos. No ale nic, próbuje tutaj, może ktoś pomoże, próbowałem już pisać do supportu Denona, ale tam odpowiada tylko AI i odsyła do FAQ albo dystrybutora, a dystrybutor milczy 😞 Generalnie chodzi mi o sprawdzenie tej opcji, która w manualu opisywana jest jako "Quick Start Mode" - powinna ona wyłączać zasilanie modułów (Ethernet, WiFi, Bluetooth, USB) jeśli ich nie używamy. Niestety manual opisuje jakoś dziwnie warunki wyłączania: "After around 20 minutes of no operation and no network access after playing music via Ethernet", "After around 20 minutes of no operation and no network access after playing music via Wi-Fi.", "After the Bluetooth connection is disconnected and there is around 20 minutes of no operation and no network access after playing music via Bluetooth."). I teraz dwa pytania: - czy powyższe oznacza, że jak dopiero co właczę głosnik, to on i tak przez 20 minut bedzie miał te wszystkie moduły właczone (i będzie siał transmisje po Ethernecie, WiFi, BT)? - czy "and no network access" dotyczy ogólnie operacji sieciowych? Czyli np. jesli apką po WiFi steruję co ma być grane na głośniku, to on zakłada, że dostęp sieciowy jest używany i nie wyłączy tym sposobem żadnego modułu? I jedno dodatkowe: - w instrukcji głosnika piszą, że Bluetooth musi być właczony, kiedy używamy aplikacji HEOS. Czy to konieczne? Nie wystarczy miec tylko włączone Wi-Fi? Z góry dziękuje i pozdrawiam! Edytowano 27 grudnia 2023 przez abramQ Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.