Jendrek.gd Napisano 20 kwietnia Udostępnij Napisano 20 kwietnia Karta Bluos nie łączyła się z aplikacją, nie znajdowało wzmacniacza. Restartowałem, wkładałem kartę wyjmowałem. Raz na chwilę pokazała nawet adres IP normalnie nie pokazywała tylko wersję oprogramowania i macadresy. Teraz po moim mieszaniu. Pokazuje obecność karty na wyświetlaczu, ale nie można otworzyć zakładki info ani wybrać restartu karty, wgrania oprogramowania. Nie wiem co już robić Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jendrek.gd Napisano 21 kwietnia Autor Udostępnij Napisano 21 kwietnia (edytowany) Dzisiaj rano odłączyłem kabel sieciowy i znalazła aplikacja NAD-a niestety po podaniu hasła do WIFI znów wyskoczył błąd. Nadal niedostępne funkcje we wzmacniaczu dla karty BluOS jedynie wzmacniacz widzi że jest wpięty. Kolejna próba znalezienia wzmacniacza, aplikacja nie odnajduje urzadzenia Edytowano 21 kwietnia przez Jendrek.gd Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.