tupel Napisano 27 września 2024 Udostępnij Napisano 27 września 2024 szukam instrukcji w języku polskim? kupiłem nowy zestaw w Niemczech, gra super, ale mam mały problem, sparowałem z tv Samsung i Polsatem, obsługa z jednego pilota Samsung działa do momentu włączanie, a mianowicie przy włączanie trzeba tv, polsat i cantona włączyć z każdego pilota osobno, potem wszystkie funkcje działają z pilota tv tak samo wyłącz wygasza wszystko. Co mogłem nie tak zrobić? Pomoże ktoś? tv qe55q8cam polsat evobox d30an Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 30 września 2024 Udostępnij Napisano 30 września 2024 Poszukaj instrukcji po Angielsku. Po polsku zapewne nie znajdziesz. Dnia 27.09.2024 o 21:06, tupel napisał: obsługa z jednego pilota Samsung działa do momentu włączanie, a mianowicie przy włączanie trzeba tv, polsat i cantona włączyć z każdego pilota osobno No to dziala czy nie działa? Czyli wszystkir ARC i CEC powłączane na każdym urządzeniu? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tupel Napisano 30 września 2024 Autor Udostępnij Napisano 30 września 2024 18 minut temu, Piotr Sonido napisał: Poszukaj instrukcji po Angielsku. Po polsku zapewne nie znajdziesz. No to dziala czy nie działa? Czyli wszystkir ARC i CEC powłączane na każdym urządzeniu? pomoga zamiana podłączenia kabla hdmi z polsatu do kina na z polsatu do tv, wszystko chodz z jednego pilota ale teraz nie ma wyświetlanych komunikatów na tv przy obsłudze kina i o ile to nie jest uciążliwe, ale nie mam teraz dostępu do menu kina... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 30 września 2024 Udostępnij Napisano 30 września 2024 Może coś masz z kablami? Wcześniej się to pojawiało? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tupel Napisano 1 października 2024 Autor Udostępnij Napisano 1 października 2024 Dnia 30.09.2024 o 09:22, Piotr Sonido napisał: Może coś masz z kablami? Wcześniej się to pojawiało? to jest nowe, nowe kable, ale sprawdzę na innych kablach Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 5 października 2024 Udostępnij Napisano 5 października 2024 Wiesz ale to że kable sa nowe to nic nie znaczy. Mogą być nowe uszkodzone, złe. Udało ci się coś sprawdzić? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tupel Napisano 5 października 2024 Autor Udostępnij Napisano 5 października 2024 wymiana kabli nadal to samo Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 5 października 2024 Udostępnij Napisano 5 października 2024 no to znaczy że urządzenia się nie dogadują. Masz jakiegoś kolege który ogarnia takie rzeczy? Zaproś go na piwo pobawcie się razem. Inaczej to wszystko co możemy zrobic zdalnie. Natomiast są urzadzenia ktore sie ze soba nie dogaduja jest ich coraz mniej ale jednak. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tupel Napisano 5 października 2024 Autor Udostępnij Napisano 5 października 2024 dzięki, bee próbował dalej Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.