-
Ostatnie posty
-
Potwierdzam. U mnie 2 absorbery 120 na 60 cm to maks, na ile mogę sobie pozwolić, żeby uniknąć ww. przegłuszenia. I mówię tu o panelach z dość gładkimi frontami, które według pomiarów pochłaniają więcej średnicy niż sopranów. Niestety, producenci nie podają na ogół absorpcji powyżej 8 kHz i przy większej liczbie paneli dokuczliwy staje się już u mnie problem, o którym pisał kilkakrotnie Wojtek (@lpomis). Dodam, że testowałem naprawdę bardzo różne rozmieszczenie tych absorberów za głową i za kolumnami: bliżej środka, po bokach, tylko na jednej ścianie, podzielone na dwie itd. Jak by ich nie wieszać, nawet 3 x 0.72m^2 okazywało się przesadą, a 4 x 0.72m^2 to był już dźwiękowy koszmarek.
-
Przez Woe J Reaper · Napisano
Witam! Szukam słuchawek do odtwarzacza Hi-End Astell&Kern KANN MAX. Obecnie dysponuję dwoma modelami słuchawek: CHORD & MAJOR 8’13 Rock oraz CHORD & MAJOR 01’16 Electronic Music. Szukam jednego czegoś bardziej przejrzystego, wyrazistszego. Słucham muzyki metalowej (głównie black metalu) i jestem szczególnie spragniony soczystego brzmienia perkusji. Poniżej zamieszczam typy słuchawek, które mi polecono: + Kinera Norn Imperial + KINERA QUEEN OF AUDIO MARGARITA (QOA) GOLD + Campfire Audio CASCARA Universal IEM BLACK Co o nich sądzicie? Oczywiście jestem otwarty na inne propozycje. Z góry dzięki za poświęcony czas! -
W końcu normalnej wielkości głośniki. Posłuchałby tego systemu. Tam chyba nawet Rega Aethos robi.
-
Przez jakis czas zaniechalem testów M16, bo do toru wskoczyl nowy zawodnik Gigawatt i musiał sie wygrzać. Po drodze M16 grala sobie jeszcze z Maker Audio G9. Dźwięk, fajny ale Maker ewidentnie nie lubi sie z Kudosami. Woli zdecydowanie YB Illuminatus. Więc wynik testu nie jest dla mnie miarodajny. Myslę, ze czas na werdykt i podsumowanie. Nadal w moim głownym systemie pozostaje WBA Blazebird Balanced. Jest trudno o tym pisać gdyz M16 ce w sumie niczego nie mozna zarzucić. Zapewnia bardzo dobry wgląd w nagranie, ma bardzo dobra rozdzielczość, jest po neutralnej stronie w barwie. Stanowi taki punkt 0 w skali odniesienia. Jest pożądnie zbudowana, ma xlr, moze odwrocic fazę, ma mute i to wszystko z pilota. M16 rewelacyjnie zgrywala się ze wzmacniaczami lampowymi. Na powaznie zaczolem rozpatrywać zamiane systemu glównego z sony tan7 i Wba Blazebird na M16 i Ironbirdy. Ale nie, jednak czar ironow nie jest w stanie mnie przekabacić. Jestem pod wrazeniem niskiego zejscia ironow. Bas zaczyna opadać ( niestety gwałtownie) od 45hz. A to rewelacyjny wynik. Kudosy teoretycznie schodza do 30hz ale zawsze te deklaracje producenta bralem z przymruzeniem oka. Okazuje się, ze Irony bardzo dobrze sobie radzą sobie z tym zejsciem przy ustawieniu zarowno 4 jak i 8 ohm. Dla mnie najwazniejsza jest namacalnosć, iluzja sluchania muzyki na zywo i to połaczenie naprawdę daje radę. Dlaczego wiec Blazebird zostaje. Chodzi o wieksze rożnicowanie i bardziej rozbudowaną scenę. Tu Blejz jest mistrzem. Myslę, ze po prostu wynika to z budowy pre, ktore jest po prostu lampowe. Jeszcze przez jakiś czas poslucham sobie muzyki na M16 i Blejzie. Będę tęsknił za tym dźwiekiem. Ale nie mozna miec wszystkiego.
-
-
-
Ostatnio poruszane tematy