-
Ostatnie posty
-
Wyobraź sobie, że lepszym rozwiązaniem w x.x.4 będzie pomieszczenie, w którym dźwięk przemieszcza się, jak w "dwóch złożonych talerzach". Nie wiem, dlaczego próbujesz bezsensownie kontrować wypowiedzi, a może,dlatego że nie testowałeś takiej opcji? Albo masz zrobione Atmosy "książkowo" , a efekt jest z dupy...?
-
Gorzej jak słuchasz ekspertów którzy próbują udowodnić że jest płaska 🤣 Wtedy te 20 stopni jako przednie/tylne Atmosy moim zdaniem są akceptowalne. I Auro3D można sobie przy okazji zrobić w tym samym setupie. VOG daje radę.
-
Właśnie stąd się wzięły nowe wynalazki i udowodniono , że ziemia jest okrągła Proste rozwiązanie, jak sam napisałeś x.x.6
-
Nie wyobrażam sobie prawidłowo odwzorowanego dźwięku deszczu z top front czy top rear jeśli kąty wynoszą poniżej 20 stopni. Sam rozmach dźwieku ok, tego nie podważam. Ale nad głową za duża luka. Uważam że żaden Audysey, ARC, Dirac czy inne DSP nie będzie w stanie zniwelować braku fizycznego głośnika dla dźwięku obiektowego w tak niskich kątach. W każdej dziedzinie są kontrowersyjni eksperci. Niestety.
-
-
-
Ostatnio poruszane tematy