Witam wszystkich.
Od wczoraj mam drugi egzemplarz wiima.
Zero problemów z zanikaniem w tidal connect. A gra już od wczoraj na tych samych ustawieniach sieci WiFi co pierwszy.
Więc wychodzi na to, że trafiłem na wadliwy egzemplarz. Całe szczęście że go zwróciłem i kupiłem nowy. Bo czekając na aktualizacje nigdy by nie nastąpiła poprawa.
Jeszcze raz dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
Pozdrawiam Rafał
Najpierw spróbuję wynienic na inny egzemplarz, gdy będzie to samo będę grzebał w ustawieniach sieci ( szczerze to słabo ogarniam te ustawienia).
Gdy będę miał drugi egzemplarz, dam znać czy dzieje się to samo i wtedy będę kombinował z ustawieniami.
Dziękuję wszystkim za rady i odpowiedzi
Podłączony kablem, nie zanika w tidalu. Więc problem jest tylko z wifi. Teraz tylko pytanie czy zmojej strony czy z wiim.
Ale wiim mini chodzi bez najmniejszych problemów i nigdy nie znikło urządzenie w tidalu, a w wiim pro zanika cały czas, więc chyba to nie wina sieci. Możliwe, że tak jak pisze kolega, kupię drugi i zobaczę czy ten nie jest wadliwy.
Brat ma wiim mini, pożyczył mi i na tych samych ustawieniach sieci nic nie zanika ani w tidal ani w spotify. Więc całkiem możliwe, że musi wyjść jakaś aktualizacja. Tylko na tą chwilę zastanawiam się czy zwrócić sprzęt czy czekać na aktualizacje bo w obecnej sytuacji używanie wiim pro to udręka ( przynajmniej w moim wypadku).
Próbowałem tak robić, połączenie kablem niestety odpada. Zasieg wifi mam pełny na wiim oraz telefonie. Dzieje się tak na sieci 2.4 oraz 5Ghz. Niestety problem występuje cały czas.