Skocz do zawartości

markuspol

Uczestnik
  • Zawartość

    5
  • Dołączył

  • Ostatnio

O markuspol

  • Ranga
    Debiutant
  1. wzmacniacz do salonu 40m -prosba o pomoc

    witam jednak udalo sie spedzic cala niedziele na audio show wiec jak polecil Profi odwiedzilem pokoj firmy Leema. Design faktycznie spodobal sie mojej zonie. :grin: sprzet gral bardzo ladnie a I obsluga mila jak nigdzie indziej na wystawie( nie liczac KEF gdzie prezentacja kolumn Blade byla prowadzona bardzo profesjonalnie lacznie z przesadzaniem odwiedzajacych na najlepsze miejsca do odsluchu gdy usiedli gdzies na boku a po srodku byly wolne miejsca) Ale nie o tym chcialem pisac wiec do rzeczy. O ile leema acoustic spodobala mi sie bardzo w utworacz spokojniejszych , jazz-owych I jakies utwory z rodzaju muzyki afrykanskiej z duza iloscia detali ,dzwiek byl czysty ,dokladny i poukladany o tyle gdy mily pan z obslugi zapodal utwor Rammstaina to muzyka stala sie bardzo natarczywa , wrecz meczaca, totalny kociol.Wiem ze Raamstain nie jest pewnie najlepszym materialem na odsluch ale n ie mialem okazji posluchac juz innych utworow z rock-a wiec moze moja opinia jest zbyt pochopna. Moze powinienem sie umowic na odsluch w jakims sklepie? Natomiast inny zestaw ktorego mialem okazje posluchac to Roksan Caspian M 2 serie. CD M2, Wzmacniacz M2 Integra jako przedwzmacniacz plus koncowka M2 .Wszystko gralo z kolumnami Opera tylko juz nie jestem pewny modelu ale wydaje mi sie ze Grand Callas. Dzwiek poukladany, nie natarczywy , detaliczny. Nie wiem jak jeszcze okreslic ale podobal mi sie bardzo plus fantastyczny jak dla mnie I mojej ladniejszej polowy :grin: design co w tym przypadku ma duze znaczenie bo jakos trzeba przekonac na wydanie kasy a jak to zrobic na cos brzydkiego jej zdaniem :grin: Mam pytanie odnosnie tego zestawu bo jak wczesniej powiedzialem integra grala jako przedwzmacniacz a w ofercie firmy nie ma samego przedwzmacniacza. Moc integry jak I koncowki jest taka sama 85W na kanal przy 8ohm/ 125W przy 4Ohm. wiec czy jest sens kupowac integer i dodatkowo koncowke ? to okolo 8000zl. czy jako nie doswiadczony audiofil bede sluszal roznice? Nurtuje mnie jeszcze innea sprawa, mianowicie czy ta moc nie jest za niska ? przyponinam ze ma to grac w salonie ponad 40m kw. Teram mam wzmacniacz CA a5 i jak slucham z gramofonu to na polowie skali szalu nie robi . Wiem ze to slabszy wzmacniacz bo 60W/ 8 Ohm i gramofon jakis tani sony plus tani gramofonowy preamp. Pozdrawiam
  2. wzmacniacz do salonu 40m -prosba o pomoc

    a co myslicie o takim zestawie? http://www.ebay.co.uk/itm/Audiolab-8200DQ-...=item2a58e85a64
  3. wzmacniacz do salonu 40m -prosba o pomoc

    dzieki za propozycje jesli bede mial mozliwosc to wybiore sie na audio-show w Old Windsor w najblizszy weekend , na stronie leema jest informacja ze maja tam byc.
  4. wzmacniacz do salonu 40m -prosba o pomoc

    tak tez sie spodziewalem ze primare bedzie polecone . a co sadzicie o pozostalych moich propozycjach? Moze ktos cos podpowiedziec? Jestem jednak zdecydowanu na wzmacniacz dzielony.
  5. Jest to moj pierwszy wpis wiec witam wszystkich serdecznie. Pod koniec roku planuje rozpoczac zakup sprzetu hi-fi, wszystkiego od podstaw . Na pierwszy ogien idzie gramofon I wzmacniacza, w zwiazku z tym prosze o pomoc . Gramofon teoretycznie juz wybralem(a raczej zona wybrala) , bedzie to polska produkcja Ad Fontes. Jestem umowiony na odsloch w grudniu i jesli wszystko bedzie ok, zamawiam. Natomiast wzmacniacz to juz problem.Sprzet bedzie gral w salonie 40mk (5m * 8m) wiec pomyslalem ze powinien to byc wzmacniacz dzielony bo kolumny tez nie beda male. Po przestudiowaniu internet mam kilka typow .Na wzmacniacz moge przeznaczyc max 18000zl ale jesli za mniej bedzie rowniez ok to jak najbardziej moze byc. 1. Advance Acoustic X-A160 + X- Preamp 2. NAD C275 + NAD C 510 lub C 165 3. Cambridge Audio AZUR 851W + 851E 4. Primare A 34,2 + Pre32 5. Roksan Caspian m2 + przedwzmacniacz nie moglem znalezc. 6. Rotel RB 1552 mk II lub moze 1582mkII + Rotel RC 1570 lub 1590 Jak latwo zauwazyc zestaw musi byc tej samej firmy , musz isc na ustepstwa z zona Jesli mozecie podac inne propozycje w tej cenie to jak najbardziej jestem zainteresowany. Wiem ze najlepszym sposobem wyboru jest odsluch ale w zwiazku z tym ze mieszkam obecnie w Londynie bede chcial wszystko zalatwic w czasie Swiatecznym na urlopie Nie bede mial za duzo czasu na odsluchy i chcialbym sie juz przygotowac na konkretne zestawy. W londynie praktycznie nie mam czasu na wybranie sie do sklepow. Wzmak raczej preferuje nowy , nie znam sie na tym najlepiej i boje sie wtopic 15000 w cos uzywanego i nie do konca dobrze dzilajacego ale jesli juz to raczej cos nie starsze niz 3-5 lat. Szukam sprzetu raczej uniwersalnego bo muzyka jaka bedzie na nim odtwarzana bedzi bardzo rozna od rock-a przez pop,elektroniczna , troche jazzu, relaksacyjna itp. Brzmienie - szeroka scena, czysty dzwiek, nisko schodzacy szybki mocny bas ale nie dominujacy nad reszta pasma. Nie wiem tylko czy tego nie powinienem bardziej opisac przy temacie kolumn ale moze to teraz tez cos pomoze. zastanawiam sie jaka moc wzmacniacz powinien posiadac do takiego pomieszczenia, czy wystarczt np.60W czy rzczej powinno byc ponad 100W? i czy nie wystarczy jaki dobra integra? O kolumnach jeszcze bardzo nie zastanawialem sie ale mam kilka typow i chcialbym zapytac przuy okazji. Tannoy revolution XT8F , Tannoy Precision 6,4, KEF R700 lub Focal Aria936. Z gory dziekuje za porady. pozdrawiam
×