Skocz do zawartości

wasu

Uczestnik
  • Zawartość

    9
  • Dołączył

  • Ostatnio

O wasu

  • Ranga
    Debiutant
  1. wasu

    wzmacniacz, ampli do heco music style 900

    Witam ponownie Troszkę was pomęczę ale mam kolejne pytanko. Czy amlituner ma ustawienia dźwięku na poszczególne kolumny? Pytam bo lewa gra mi bardziej basowo. Przełożyłem je i jest to samo. Mają inne ustawienia względem ścian. Lewa blisko bocznej ściany oraz komoda z drugiej strony i 60 cm od tylnej ściany a prawa ma wolną przestrzeń po bokach ale 30 cm od ściany. Ciekawi mnie czy to ustawienie ich ma taki wpływ na dźwięk czy gdzieś są ustawienia na ampli poprzestawiane. Dalej proszę o propozycje wzmaka stereo do tych kolumienek.
  2. wasu

    wzmacniacz, ampli do heco music style 900

    Instrukcji brak ale połapałem się i ustawiłem fronty na large i tero to gra. Suba na NO a na innym ustawieniu na PLUS i skręciłem go na minimum Hz i uruchamia się kiedy trzeba. Muza gra na ustawieniu F.S.S. WIDE bo jak dam na stereo to dźwięk jest słaby. Polećcie fajny i w rozsądnej cenie sprzęt (wzmacniacz lub ampli stereo) do tych kolumn. Dzięki RoRo za podpowiedź bo teraz to jestem zadowolony ale chce być zajebiście zadowolony
  3. wasu

    wzmacniacz, ampli do heco music style 900

    I tu mi klina zabiłeś. Musze w necie poszukać jak i gdzie można przestawić parametry bo pojęcia niemam jak jest. Może jakaś podpowiedź
  4. Witam, Kolumienki już są ale na moim pionner vsx-917v jakoś słabo z basami. Kabelek melodika mdc purple rain 2x2.5mm. Trza teraz wzmak stereo lub ampli stereo który pozwoli wykorzystać potencjał kolumn. Głównie słucham muzyki z telewizji lub stacji radiowych z kablówki. Sprzęt jak najbardziej używany. Doradzcie co kupić co da kopa głośników bo albo mój pionnerek słabo idzie lub kolumny są jakieś bez mocy. Jeśli słucham muzy z dvd to jest o niebo lepiej ale i tak brak mi tu powera. Zaznaczam że mam suba magnat 302a lecz chce poczuć moc kolumn. Przedział do wydania 1000 max. dziękuje za ewentualną pomoc
  5. Witam ponownie. Więc heco 900 dotarły i odsłuch wykonany w porównaniu z taga hermony f-120 platinum. Moje i nie tylko moje odczucia. Dzwięk czysty, równo rozłożony lecz jeśli chodzi o bas to jakiś słaby w porównaniu to taga. ogólnie pozytywne odczucia ale bez subwoofera to jakoś tak płytko. Teraz doradzcie jaki wzmak lub ampli stereo (uywany jak najbardziej) uwydatni możliwości tych kolumienek
  6. Na 99% będą to kolumny heco music style Tyle że one działają na 4-8 omach Mój pionierek na 6-8 omach według producenta więc wypowiedzcie się czy to będzie zgrywało. Taga f 120 które właśnie odsłuchuje grają fajnie choć bas troszke charczący lecz to na pewno przez przewód bo 2x1mm a ponoć heco powinno jeszcze lepiej. Jaki przewód polecacie do tego duetu? 3-3.5 metra długi (jaki przekrój i czy melodika będzie dobry kompromisem) Proszę o porady bo chce już zamówić kolumienki. Jak znam życie to za 2,3 m-ce będzie ampli stereo
  7. Witam ponownie, Teraz prosze o ważne wskazówki Słuchałem dzisiaj u sąsiada TAGA HARMONY F120 PLATINUM na moim pioneer vsx-917v i jego denonie Na pionierku jak dla mnie i sąsiada grały super.(wyrażnie, czysto, fajny lekki bas, super sopranik). Po przełączeniu głośników na jego denon avr-x2100 w okazało sie że ten dźwięk zrobił sie jakiś pusty choć jak wczoraj słuchaliśmy bez mojego pioneerka to byliśmy zachwyceni dzwiękiem ale pioneerek dał kopa choć to ampli bez szału. Podmumowywując TAGI z moim ampli urzekły mnie i teraz te ważne pytania. 1.Jakiego brzmienia z moim ampli mogę oczekiwać na HECO MUSIC STYLE 900? 2. Czy bas byłby głębszy?(żona lubi słyszeć basik) Cena heco i taga praktycznie taka sama wiec doradżcie co wybrać?
  8. Witam ponownie. Apetyt rośnie w miarę jedzenia i teraz biorę pod uwagę MAGNAT QUANTUM 677 HECO MUSIC STYLE 900 TAGO HARMONY F-120 PLATINUM Jeśli możecie wypowiedzieć się które będą uniwersalne i czy warto dołożyć te kilka stówek do teoretycznie lepszych.
  9. Dzień dobry. Pierwszy post i od razu pytanie które mnie nurtuje od jakiegoś czasu. Posiadam amplituner pioneer VSX-917V z którym grają kolumny empire eass 200w (jakoś pyka). Dla polepszenia basu dokupiłem suba Magnat supreme 302A. Chce wymienić kolumny na Magnat quantum 677 lub Magnat Monitor Supreme II 2002 1. Czy i które z tym amplitunerem lepiej (mocniej i wyraźniej) zagrają? 2. Czy amplituner sobie z tym poradzi? 3. Co ewentualnie polecicie to tego amplitunera? Chwilowo jako stereo ale po remoncie chce dokupić resztę do kompletu na 5.1 Głównie z żoną słuchamy muzyki nadawanej w telewizji typu viva polska, vox music eska tv wiec pop, rock itd (żona lubi basik i dlatego dokupiłem suba). Salon 5,5 x 4.5 m z otwartą kuchnią z boku głośników 3x3 m, kanapa na wprost głośników w odległości 4m Dziękuje za ewentualną pomoc i podpowiedzi Pozdrawiam wasu
×