Skocz do zawartości

modelarz01

Uczestnik
  • Zawartość

    146
  • Dołączył

  • Ostatnio

O modelarz01

  • Ranga
    Sympatyk

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Polcka

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. A kolega zadowolony z wymiany na kolumny? Tez mam e150. Trzeba go ustawic odpowiednio
  2. modelarz01

    Kino domowe 5.1

    kable najtańsze CU 2x2,5 długość kabla na kolumny prawa i lewa taka sama. Na surroundy kable dłuższe ale długość też taka sama na prawy i lewy. O cene amplitunera popytaj s4home ,q21 -taniej na pewno niż na allegro.
  3. modelarz01

    Kino domowe 5.1

    Rozlozyc mozesz tak: 1rata amplituner kinowy + kolumny 2.0 2.rata centralny +surround 3.rata subwoofer Lub. Ampli+głośniki 5.0. Kolejna rata sub W tej cenie optymalne najczesciej powtarzajace sie na tym forum ampli y683/685 onkyo 676. Denon 2400/2500 kolumny zaras ktos ci napisze przyklady.
  4. modelarz01

    tv 85cali dylematy

    Zastanawiam sie czy na wspomnianym 85"tv bedzie widac z kilku metrow roznice miedzy 4k, a 8k?
  5. modelarz01

    Zestaw 3.1 / soundbar

    S4home dlaczego na taki budżet podales dosc niski model amplitunera ??
  6. modelarz01

    Kino domowe Dolby Atmos / ok. 20 000 zł

    chodziło zapewne o to ,że najlepiej jest umieścić taki głośnik nad głową. Osobiście sam sprawdzałem i tak jest ,że nad głową akustycznie wygrywa takie ustawienie. Jeśli ktoś chce umieścić głośnik atmos w innym miejscu to nie ma problemu ale nie będzie podrostu lepiej.
  7. modelarz01

    Kino domowe Dolby Atmos / ok. 20 000 zł

    Potwierdzam. Ogolnie to nie oplaca sie kupywac glosnikow atmosowych, ktore beda staly na kolumnach. Lepiej ta kase wydac na lepszy ampli lub kolumny. No ewent.jak ktos slyszy roznice w kablach to na kable
  8. modelarz01

    Używane KD

    jednym hdmi do obrazu(projektor/tv) i odtwarzanie dzwięku z konsoli do amplitunera. Czyli konsole do amplitunera ,a nie jak napisałeś do tv. W onkyo 606 miałem odtwarzacz podłaczony do ampli i z ampli do projektora. A po co Ci więcej HDMI? w modelu 606 było chyba wystarczająco.
  9. modelarz01

    Jakie kolumny podłogowe używane do ok. 1000zl

    Wydają się okej. Dobre mają opinie. Jak przyjdą daj znać jak grają
  10. modelarz01

    Używane KD

    Denona trzeba posluchac. Nie znam tej marki. Podobno brzmienie cieple.jednak do kina bardziej polecaja onkyo. Onkyo z przodu numerkiem 6 mozna dostac w podobnej cenie A kolumny to tak jak s4home napisal
  11. modelarz01

    Zestaw do 500zł Używany nie pierwszej młodości

    Wiekszosc glosnikow komputerowych w cenie od 200-300zl beda zazwyczaj lepsze od glosnikow, ktore sa wbudowane w tv. Ja swoje mam podpiete do dekodera nc+.
  12. modelarz01

    Wybór używanych głośników 5.1 do Onkyo TX-SR606

    Kup caly zestaw jednej firmy 5.0. Suba mozesz kupic innej firmy. A kabli duzo mi zoztalo moge sprzedac za 50% ceny jaka zaplacilem. Napisz jakie beda odleglosci od amplitunera wszystkich glosnikow. Sprawdze czy bede mial tyle metrow. Do twojego zestawu wystarczy 2x1,5. Zelerzy tez od odleglosci i mocy glosnikow. Napisales, ze za jakis czas bedziesz wymienial glosnki wiec najrozsadniej bedzie kupic 2x2,5. W sumie dla ciebie extra cena za 1zl cu 2x2,5. Niezalezy mi na sprzedazy wiec jak chcesz nikomu nic na sile. A roznice poczujesz przy kablach za 30zl i dobrych głośnikach. W onkyo 606 slychac. W moim obecnie yamaha 683 nie slychac roznicy. Ale to szczegoly. Lepiej wydac wiecej na kolumny. Nie daj sobie wcisnac, ze kable musza kosztować
  13. modelarz01

    tv 85cali dylematy

    Ekrany do projektora masz troche tansze na alliexpress. Ale jak z jakoscia to nie wiem. Kabel hdmi 15m mam za 65zl. Jak chcesz sie poczuc lepiej to za 300zl i powinien wystarczyc. A tak naprawde jesli nie masz warunkow to lepiej tv kupic. Projektory sa dobre na wieczor jak ogladasz jakis film. A na codzien do ogladania telewizji to na 100% tylko telewizor. Projektor jest do filmow przy odpowiednich warunkach.
  14. modelarz01

    Używane KD

    Prawda warto dołożyć i cieszyc sie zestawem dluzej. Za nowy zaplacilbys 3-4xtyle
  15. modelarz01

    Używane KD

    Nie znam tych zestawów co podes linku. Kiedys mialem zestaw yamaha jakas 3... I glosniki koda f51. Byl to zestaw na te czasy bardzo fajny i zadne glosniczki komputerowe nie byly w stanie im dorownac. Ale to bylo moze z 10lat temu. Nie wiem jak teraz.
×