Skocz do zawartości

616 tematów w tym forum

    • 0 odpowiedzi
    • 325 wyświetleń
    • 3 odpowiedzi
    • 111 wyświetleń
    • 3 odpowiedzi
    • 153 wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 138 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 102 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 78 wyświetleń
  1. Yamaha R-N803D (czarna)

    • 0 odpowiedzi
    • 155 wyświetleń
  2. Xiangsheng

    • 1 odpowiedź
    • 165 wyświetleń
    • 5 odpowiedzi
    • 176 wyświetleń
    • 3 odpowiedzi
    • 274 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 82 wyświetleń
    • 6 odpowiedzi
    • 447 wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 254 wyświetleń
  3. T+A Criterion TCI 3R

    • 0 odpowiedzi
    • 317 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 120 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 166 wyświetleń
  4. SONY STR 313L

    • 0 odpowiedzi
    • 123 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 147 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 101 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 110 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 133 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 128 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 79 wyświetleń
  5. Onkyo 8150

    • 0 odpowiedzi
    • 146 wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 243 wyświetleń
  • Ostatnie posty

    • No cóż ... parę rzeczy muszę sprostować :-) Pierwsza sprawa to ocena urządzeń nazwijmy to słabo zestrojonych ... Wielu kolegów jak do mnie przyjeżdża to nie rozumie dlaczego słyszy to co słyszy .... Jeden mówi, że 907 limited wcześniej nie rzuciła go na kolana ale u mnie się w niej zakochał .... Jeszcze inny po włączeniu AU07 mimo że słyszał ją gdzieś tam wcześniej nie chciał kurde zakończyć wizyty bo ciągle prosił żeby mu coś tam jeszcze włączyć ... Ciężko zatem cokolwiek porównywać jeśli się ze sprzętem nie ma styczności w dłuższym czasie i co już wspomniałem poprawnie zestrojonym (a jak wiemy w Sansui to oznacza wszystko). Nie można też przyjąć tezy że wzmacniacz z dużo skromniejszymi jakościowo częściami i jedynie zwiększonym zasilaniem oraz aplikacją mos fetów (czyli 607 limited) ma w ogóle szansę w tych samych warunkach stawać obok czegoś tak wysublimowanego jak AU07 ... Nie umniejszam broń Boże klasy 607ltd ale fakty są jakie są a to że 607 limited zagrała tak bajecznie dowodzi jedynie tego, że Au07 spowoduje w tym systemie extazę !    AU07 jest projektem jak dla mnie kontrowersyjnym bo powstała w momencie gdy już było wiadomo, że firma nie wytrzyma zbyt długo ... Niejako rzutem na taśmę podjęto decyzję by stworzyć coś co będzie kwintesencją Sansui bez żadnych ograniczeń. Z początku fakt iż zdarzały się modele z różnymi częściami powodował moje opinie nt składania tego modelu na chybił trafił z zasobów magazynowych które jeszcze były pod ręką i trochę w tym prawdy jest ale czas pokazał i długi okres obcowania z 07 że to jednak bardzo świadomie stworzone urządzenie.  Wszystko w niej jest wyjątkowe i to nie jest przesada ! Na idealnie dobranym systemie AU07 pozamiata wszystkie Sansui i jestem tego w pełni świadomy bo i inaczej być nie może - no chyba, że komuś akurat coś tam się po prostu bardziej podoba co nie znaczy, że jest bliżej poszukiwanego przez wszystkich wzorca realnego przekazu. Przez wszystkie lata analiz i porównań uzyskałem 100% pewności, że zawartość wnętrza jest wprost proporcjonalna w przypadku Sansui do tego jakie miejsce w hierarchii zajmuje. W AU07 zrobili jeszcze dziwniejsze rzeczy np mimo budowy zbieżnej z modelami 907 zastosowano transformator o mniejszej mocy jednak jeszcze lepiej izolowany wewnątrz , obniżono moc aby elementy elektroniczne pracowały bez jakiegokolwiek wymuszenia stanów dla nich niekorzystnych. wszystkie łączenia konstrukcji są izolowane taśmami teflonowymi a wszelkie miejsca stwarzające zagrożenia mikrowibracjami pokryto matami bitumicznymi oraz ekranami miedzianymi. Często te wytłumienia stanowiły wielowarstwowe kanapki jak np w sektorze transformatora ... Możnaby tak w nieskończoność ale skupmy się na pytaniu Witka - otóż w pierwszych egzemplarzach stosowano Silmic alfa super gold a późniejszych mieszano z Silmic II alfa super gold a na koniec stosowano same Silmic II alfa super gold. Wynikało to akurat z narzuconych standardów produkcji kondensatorów i Elna chcąc nie chcąc musiała zmodyfikować swoje flagowe produkty aby w ich wnętrzu nie znalazł się ołów - zbiegło się to w czasie z produkcją AU07 ... Kolejny temat to terminale głośnikowe ... Na początku stosowano wtyki bez nacięć na "widełki" a później już z nacięciami.  Pierwsze modele miały w sektorze desymetryzatora boczniki u-con a potem przestano je stosować (w zasadzie to nie wiem do dziś dlaczego) Czarne egzemplarze początkowo miały powstać tylko jako modele prezencyjne niedopuszczone do obrotu ale jak wiadomo firma ogłosiła zamknięcie projektu "alfa" i wszystko w często dziwnych okolicznościach gdzieś się po rynku rozeszło  (np nie wiadomo skąd w Wielkiej Brytanii w jednym z magazynów dystrybucyjnych (bodaj Sony) znalazło się 8 dziewiczych sztuk 907MR z transformatorami na 220 V, które to potem trafiły do Serbii ...   A tak na koniec Witku bardzo się cieszę , że ta 607 jest w naszym kraju bo nie wiem czy wiesz ten egzemplarz miał u siebie "kompletnie rozstrojony" na testach niejaki palton i w jego opinii jest to sprzęt nietuzinkowy i co najmniej bardzo ciekawy (nie mógł zbytnio chwalić bo by go kolesie z audiostereo zjedli ...) a w kontekście tego z czym go porównywał daje naprawdę do myślenia ...    
    • Chwilowo mam niespodziewane wydatki więc nie chcę szaleć... Liczyłem na te shadowsy... Jeśli potrafiłyby zagrać tak jak quantumy 675 z tą różnicą że średnie tony nie będą wibrować przy większym prądzie to byłoby super.  Z 2300,- mogę przeznaczyć na parę. Miło by było gdyby kolor był jasny.
    • Chyba zapomniałeś się przelogować   ale oczywiście zrobisz jak uważasz, to Twoje pieniądze, Twoje wybory i Twoje doznania
    • Q21 bardziej chodziło o to, żeby za cały budżet zakupić ampli + 5.0 - wtedy można trochę lepiej, ale nie zmienia to faktu, że w niedługim czasie do sub'a i tak będzie trzeba dołożyć. Pytanie, czy takie rozwiązanie bierzesz pod uwagę?
  • Audiofile dyskutują

  • Ostatnio poruszane tematy

×