Skocz do zawartości

cypek C

Uczestnik
  • Zawartość

    10
  • Dołączył

  • Ostatnio

O cypek C

  • Ranga
    Debiutant

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Kielce

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. ....nikt nic mi nie podpowie?
  2. :-)...ten wątek nie dotyczy tematu utrzymywania Densena pod napięciem. Robiłem takie eksperymenty. Powiem szczerze nie słyszę zasadniczej różnicy między tym czy wzmacniacz był włączony przez 2-3 dni czy tylko 2 godziny. Bardzo proszę nie zajmujmy się tym tematem.
  3. Zacznę od kolumn. Moja logika jest taka. Nie mam tyle kasy oby za jednym zamachem zmienić jedno i drugie. Więc pozostają Castle Stirling III wersja wyprodukowana w Anglii, 8 ohm i 88 db. Mogę albo dalej wymieniać kolumny ale aby dać sobie skok jakościowy musiałby zainwestować w znacznie lepsze niż mam. Wtedy powstaje pytanie czy ma to sens przy takim wzmacniaczu jaki mam. Może się okazać,że będzie on zbyt słabym partnerem do kolumn. Np. brałem teoretycznie pod uwagę kolumny typu EPOS ES22 , Monitor Audio GS20, Audio Physic z podobnego przedziału cenowego (Tempo VI czy Virgo II a nawet Avanti I). Mam taka teorię że nie ma sensu zamieniać na kolumny z podobnego przedziału cenowego co Castle. Mysłem o DM-10 ale wymyśliłem że może lepiej zakupić końcówkę mocy Densena. B-100 może pracować jako przedwzmacniacz. Albo końcówkę innej firmy. Za 2000-3000 można znaleźć kila ciekawych opcji. Poczynajac od AVM czy wcześniej wymienionych Densenach.
  4. Witam! Mam w tej chwili Densena B-100. Zastanawiam się nad zmiana wzmacniacza. W moje głowie pojawiły się dwie koncepcje: Iść dalej w tą samą stronę. Czyli dokupić końcówkę mocy Densena np B-300 czy B-340 i przez jakiś używać B-100 jako przedwzmacniacz . Czy wymienić go np. na Electrocompaniet eci1 Czego oczekuję poprawy w każdym aspekcie brzmienia. Do dam tylko że podoba mi się jak gra B-100 Budżet 3000 zl sprzęt używany Bardzo proszę o jakieś sugestie
  5. Witam! Może się komuś przyda to co napiszę. Zacznijmy od tego, że nic nie wyszło z tego co zamierzałem kupić. Niestety kasa...misiu kasa. Ale...miałem okazję posłuchać trzech kolumn w sklepie na moim wzmacniaczu + odtwarzacz CD Exposure 1010 Jako punkt odniesienia posłużyły Pylon diamond 25. Słuchałem także: Tannoy Mercury 7.4 , Dali Zensor 7 oraz przez krotką chwilę Focal Chorus 706. Pylony słuchałem przez 5 minut. Byłem bardzo zaskoczony jak nie lubią się Densenem B100. Brzmiały nijak. Bas bez kontroli, obszerny, głuchy, brak konturu, kontroli. Snuł się jak mgła. Dla mnie szok jak to słabo grało. Trudno było się nawet skupić na pozostałych elementach. Szybko zmieniliśmy na coś innego....Tannoy. Z basem lepiej, ale to kolumny nie dla mnie. Trudno coś napisać... to słabe jest i już. Poprawne ale nijakie. Takie granie do salonu. Do kotleta :-) Najlepsze wrażenie zrobiły Dali Zenosr 7. Trudno mi coś sensownego napisać, że coś mnie zaskoczyło czy zauroczyło. Od Tannoya pod każdym względem lepsze. Poprawne zrównoważone granie. To tak jak z japońskimi samochodami...pasują prawie każdemu. Gdyby kosztowały za parę ok 2000 zł może bym kupił. :-D. Chorusy typowy monitor. Niewiele lepiej od moich kolumn DIY. Strata czasu. Może trochę przesadziłem ale niewiele. Po paru miesiącach miałem okazję posłuchać używanych Monitor Audio Gold 20. Najlepiej brzmiące kolumny ze wszystkich pozostałych. Cieple, o dość fajnej podstawie basowej, żywy naturalny wokal kobiecy. Gładka góra. Dość takie mięsiste granie. Spodobały mi się. Zaraz po nich podłączyłem używane Castel Stirling 3. W barwie podobne, ale dźwięk jakby chudszy. Bas mniej obszerny. Ale czarujące podobną średnicą. Wokal Cassandry Wilson namacalny, przyjemny. Rozciągnięcie planów pozornych również, choć w głąb ciut słabsze. Po kilku tygodniach (cena czyni cuda) i Stirlingi zawitały w domy. Mam duże pomieszczenie i już wiem że kolumny ze sporym basem "zmieszczą się" bez problemu. Bas troszkę uciekł. Ale siedzę na tyle blisko kolumn, max 2,5 m. a kolumny oddalone są od siebie w podobnej odległości. Bas nie schodzi nisko ale czuć jego obecność z głośników. Da się wyczuć jego rzeźbę. Wysokie - gładkie, trochę zaokrąglone. Zero sykliwości. Maskują trochę niedoskonałości źle nagranych płyt oraz radzą sobie z muzyka rockową. Nie ma obleśnej ściany dźwięku. Lepsze pod prawie każdym aspektem od Moich DIY. (dramat gdyby było inaczej :-p ). Na razie zostają ale to też nie jest szczyt marzeń. Muszę kupić jakiś fajny DAC. Myslę o HEGEL HD 10 lub inny za podobna kasę.
  6. Pytam bo mam możliwość posłuchania właśnie DC6T Signature.
  7. Jeśli masz na myśli Tannoy Revolution DC6T. To jest jeden z moich teoretycznych faworytów. Tak przy okazji czy jest różnica między DC6T a DC6T Signature?
  8. ...dobrze zmienię zapytanie...wyżyłuję na maxa budżet 2800 zl NA NOWE KOLUMNY może "branża" mi pomoże
  9. Witam wszystkich! Bardzo prosiłbym o poradę w wyborze kolumn podłogowych (wezmę też pod uwagę monitory) System to Densen B100 + stary Denon DCD 1520 Pomieszczenie dość duże. ok. 35 m2. Ale kolumny byłyby ustawione oko 2,5m ode mnie. Odległość miedzy nimi 2-2,5 m Muzyka to jazz (Cassandra Wilson, Diana Krall), Dead Can Dance, klasy rocka: Pink Floyd, Dire Straits itp. itd. Ja osobiście rozważam takie opcje: ogólnie Eposy (np ES22, M22 i inne), Castle (??), Tannoy Revolution DC6T, Dynaudio, Dali? Czego oczekuję. Czegoś co się nazywa lakonicznie muzkalnością. Namacalność i obcowanie bezpośrednie z muzyką. Odklejenie sceny stereo od kolumn, nie jestem fanem basu. Wolę jego kontrowość i niskie zejście niż masę i objętość. Średnica wydaje się najważniejsza dla mnie. Z góry dziękuję! Artur
×
×
  • Utwórz nowe...