Skocz do zawartości

chudybart

Uczestnik
  • Zawartość

    4
  • Dołączył

  • Ostatnio

O chudybart

  • Ranga
    Debiutant

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Kraków
  1. nie bt. przez wifi (stop pojawial sie w srodku utworow) byc moze jestem zbyt malo biegly w kwestiach ustawien sieciowych, ale wczoraj kombinowalem i jednak wychodzi na to że to mogła być kwestia ustawień routera - pomimo ze ustawilem dns przy połączeniu internetowym, nalezalo dodatkowo zmienic ustawienia sieci lokalnej wszedzie wpisujac google public dns https://developers.google.com/speed/public-dns/docs/using?hl=en na te chwile wyglada ze problem rozwiazany, przy czym nie jest dla mnie normalna rzecza aby byla koniecznosc grzebania w zaawansowanych ustawienia routera aby moc korzystac z aplikacji yamaha (jeszcze raz podkresle ze tidal dzialal bez problemu na kazdym innym urzadzeniu).
  2. Tylko u ciebie jest inny problem jak rozumiem czyli muzyka tnie podczas odtwarzania? U mnie nigdy nie scinala, jedynie losowo się stopuje po kilku utworach, dajesz play i dalej odtwarza.
  3. cześć udało Ci się rozwiązać ten problem? również mam sytuację, gdzie utwory robią stop w losowym momencie (zazwyczaj do max kilku utworów), wystarczy kliknąć play i odtwarza od nowa. w grudniu i styczniu dzialalo bez wiekszego zarzutu (wtedy jeszcze na koncie trialowym). zrobiona re-isntalacja i czyszczenie aplikacji, restart urządzenia do ustawień fabrycznych (para WX-021), logowanie z innym haslem do tidal, ustawianie DNS na 8.8.8.8 itd. w tej samej sieci WIFI Tidal na innych urzadzeniach dziala bez zarzutu (laptop, telefon, tablet). dodatkowo inne zrodla na WX-021 (netradio, pliki flac przez NAS) dzialaja bez zarzutu, co wykluczalo by problem ze stabilnoscia polaczenia (takze jesli juz tidal juz odtwarza, to odtwarza w 100%, bez zrywania). przegladając fora i komentarze na stronie aplikacji w google play zauwazylem ze uzytkownicy narzekaja na problem z tidal z wieksza czestotliwoscia od lutego/marca - jest szansa ze to jest spowodowane jakas aktualizacja ktora miala miejsce? w ustawieniach sieci/routera rowniez nic nie zmienialem w miedzy czasie (chyba ze zmienilo sie cos po stronie UPC o czym nie wiem). ktoś ma jakieś pomysły?
  4. cześć udało Ci się rozwiązać ten problem? również mam sytuację, gdzie utwory robią stop w losowym momencie (zazwyczaj do max kilku utworów), wystarczy kliknąć play i odtwarza od nowa. w grudniu i styczniu dzialalo bez wiekszego zarzutu (wtedy jeszcze na koncie trialowym). zrobiona re-isntalacja i czyszczenie aplikacji, restart urządzenia do ustawień fabrycznych (para WX-021), logowanie z innym haslem do tidal, ustawianie DNS na 8.8.8.8 itd. w tej samej sieci WIFI Tidal na innych urzadzeniach dziala bez zarzutu (laptop, telefon, tablet). dodatkowo inne zrodla na WX-021 (netradio, pliki flac przez NAS) dzialaja bez zarzutu, co wykluczalo by problem ze stabilnoscia polaczenia (takze jesli juz tidal juz odtwarza, to odtwarza w 100%, bez zrywania). przegladając fora i komentarze na stronie aplikacji w google play zauwazylem ze uzytkownicy narzekaja na problem z tidal z wieksza czestotliwoscia od lutego/marca - jest szansa ze to jest spowodowane jakas aktualizacja ktora miala miejsce? w ustawieniach sieci/routera rowniez nic nie zmienialem w miedzy czasie (chyba ze zmienilo sie cos po stronie UPC o czym nie wiem). ktoś ma jakieś pomysły?
×
×
  • Utwórz nowe...