Skocz do zawartości

Endriu79

Uczestnik
  • Zawartość

    15
  • Dołączył

  • Ostatnio

O Endriu79

  • Ranga
    Debiutant

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Dolnyslask

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Ciekawe na ile to bedzie slyszalne i czy bedzie przeszkadzac? Ze 20pare centrmetrow moze wiecej bede w stanie odstawic od sciany prawej ale lewa bedzie miala wieksza przestrzen. Pewnie przekonam sie dopiero wypozyczajac sprzet do domu:) Nic dzieki, bede sie odzywal niedlugo.
  2. Czy to sie tyczy tylko amplitunerow? A jak to bedzie np. w przypadku stereo i wzmacniacza cos da sie tez zrobić?
  3. Nie że trapi po prostu czytałem jakieś tam artykuły i to forum, a tak jak piszesz pokoik gdzie się żyje nie da idealnego ustawienia więc pytam z niewiedzy bo jak byś mi powiedział, że np. ustawienie z biurkiem po prawej dające dużo więcej miejsca dla suba i może być w linii spowoduje, że odbiór będzie DUŻO lepszy? to będę się kierował pewnie w ten wariant chociaż będzie to pod względem umeblowania na pewno gorzej wyglądało. A sam nie wiem, nie mam doświadczenia, sprawdzić też nie mogę - chcę się jak najwięcej dowiedzieć przed wprowadzką bo np. rzeczone biurko gdy będzie po lewej musiało by być węższe niż jak w lewym rogu więc jak kupię to po ptakach A mam jeszcze dwa pytania: 1. Czy to , że prawa kolumna przednia będzie dość blisko ściany, a lewa miałaby więcej miejsca będzie jakoś slyszalne? (na niekorzysć) 2. Kolumna SL jak widać jest dalej niż SR czy ampli sobie to jakoś ustawi żeby grały równo? (nie mam wiedzy jak się ustawia odległości czy ogólnie konfiguruje takie sprzęty)
  4. Ok czyli rozumiem, że jak sub będzie przed szafką rtv, na której będą kolumny czyli nie jakby w linii z nimi to nie będzie miało złego wpływu?
  5. Zakładam, że mówisz o miejscu S1 na poniższym schemacie ? Obok biurka przed szafka rtv.
  6. No tez tak myślałem. A co do wariantu drugiego to właśnie nie bardzo widzę gdzie tam mógłbym suba dać? Różnice są bo jak biurko jest do ściany ono ma 120cm+szafka 180cm to daje 3m więc prawie cała ściana i gdzie wtedy dać suba:) Ale ogólnie uważasz, że z biurkiem nadal jest sens wrzucenia kina? Dużo strace vs wersja bez biurka (czyli schemat na samej gorze?) Na pewno tam jest szersza scena troche ale takto chyba podobnie?
  7. Wieszanie nie wchodzi w gre ale da sie to latwo rozwiazac manipulujac szafka na lewo prawo i tyle. Piotr czyli jak cos napisze najpierw wiadomosc tutaj moze na PW odnosnie sprzetu. Mam jeszcze do Was inne pytanie otoz w wersji pokoju jaka tutaj podalem na poczatku zrezygnowalem z biurka w pokoju ale nie wiem czy bedzie to mozliwe - rozmowy z zona czy mnie wpusci do innego/swojego pokoju z moim biurkiem trwaja;) Jesli nie to musialbym je zmiescic jednak u siebie i zrobi sie ciasniej... czyli schemat pokoju bylby gdzies jak w moim temacie o stereo. I tutaj chcialem Was zapytac czy w takim ustawieniu nadal moge zrobic kino w tym pokoju czy lepiej zostac przy samym stereo bo przestrzeni juz mniej? Szafka rtv bylaby z 3 modulow, kolumny na jej szerokosci czyli 1.8m. Kolumny przednie jakies wieksze, a pozostale malutkie, tylne mozna powiesic z tylu. Suba mozna dac w 2-3 miejscach zaznaczam przykladowe. Powod szafki rtv dlugiej to to, ze w tym pokoju w prawym rogu jest punkt zborny wiec bedzie troche kabli, router itd trzeba to schowac. Drzwi pokoju otwieraja sie na zewnatrz. Stworzylem dwa warianty, chyba ten 1 jest lepszy (dla audio) bo w drugim mam problem gdzie dac tam suba? poza tym szafka sie zbliza mocniej do sciany i prawa kolumna bylaby juz blisko niej. Jakby mocniej pokombinować;) to można by w tym wariancie kolumnę lewą postawić na prawa strone biurka - biurko regulowane wiec na czas odsluchu mozna ustawic na tej samej wysokosci co szafka rtv. Znów drugi wariant jest lepszy wizualnie- nie ma biurka na wejsciu po lewo. Przypomne, ze obecnie mam tani soundbar sony z subem i chcialbym po prostu cos duzo lepszego. Dajcie znac jak to widzicie.
  8. S4Home zadzwonie jeszcze gdzies 1,5tyg i sie wprowadzam:) Chociaz jak looknalem strone to Piotra tam nie widac tylko jakies Grzegorze gdzie sie tam ukrywasz?:) A teraz mam jeszcze pytanie co do centrala czy on musi byc idealnie pod TV w sensie symetrycznie pod tv na jego srodku? Czy jak bedzie pod ale troche z lewej lub prawej to tez bedzie ok? Pytam w kontekscie szafki, moze zobrazuje, załączam foto. Szafka ma 4 jakby segmenty i kazdy po 60cm, chcac ustawic powiedzmy kolumny symetrycznie to nie ma problemu ale centralny przez "podzialki" wypadnie albo troszke na lewo albo troszke na prawo czy takie ustawienie bedzie ok czy nie bardzo?
  9. Jeślibym się zdecydował to myślałem o mixie właśnie tzn. : Jakieś monitory na półkę przód ale coś większego niż w w/w zestawach żeby właśnie muzycznie też coś tam grało - może coś co doradzaliście do stereo w moim temacie np. tannoy xt6 czy Kefy, a subwofer chciałbym tez polecany przez Was Rel T5. Tylko czy można tak połączyć - reszta czyli trzeba by dobrać centralny , a jeżeli chodzi o tylne do powieszenia to właśnie takie małe jak podał w zestawach S4home. Tylko czy można tak mieszać i wyjdzie z tego dobre kino? I drugie pytanie majac cala sciane to na jakim rozstawie min. musialy by byc fronty? Szafka co chcialem ma 1,8 metra ale mozna dokupic modul i bedzie 2,2-2,4m nawet.
  10. Hey, zakładałem wrzucenie stereo 2.1 do mojego pokoju i dostałem konkretne info od kolegów w moim temacie. Ale wpadła mi myśl o kinie bo najwięcej korzystam jednak z gier i filmów, muzyka potem. Czy uważacie, że w takim pokoju jest sens/możliwość zrobienia 5.1 czy jest zbyt mały? Zrezygnowałbym z biurka i na przodzie byłaby długa szafka rtv na 2,4m na niej stały by fronty (wysokość szafki 65cm - czy to ok wysokość?), natomiast tylne jakieś małe mógłbym powiesić w rogach na podobnej wysokości. Drzwi pokoju otwierają się na zewnątrz. Niestety centralnie siedziało by się bardziej tylko z lewej strony sofy. Czy to ma sens i zagra?
  11. Endriu79

    Zestaw 2.1

    Dzieki za wstepne info, juz cos wiecej wiem:)
  12. Endriu79

    Zestaw 2.1

    Np.Seria CXA wyglada na niezle wyposazona. Najbardziej martwi mnie kwestia kolumn w pokoju - obie troche inaczej ustawione - prawa blizej prawej sciany/rogu, a lewa troche wiecej prz,estrzeni bedzie miala z tego co czytalem na tym forum moze to byc problem? Moze jednak soundbar bezpieczniejszy do takich warunkow?
  13. Endriu79

    Zestaw 2.1

    Ok dzięki, a co myślisz o ich połączeniu z np. cambridge audio lub arkam?
  14. Endriu79

    Zestaw 2.1

    Dzięki za propozycje, czyli uważacie, że mimo, że metraż mały to da radę postawić tam 2.1 i sprzęt zagra dobrze w niewielkim pokoju?. A co do propozycji - Cyrus raczej by odpadł bo zapomniałem dopisać , że mój wymóg to chociaż 1szt wejścia optycznego. Co do kolumn czy te KEFy lub Tannoy xt6 poradzą sobie jak będą ustawione jakieś max 10cm od ściany na rantach półki RTV? (nie ma tutaj miejsca na duże manewry niestety)
  15. Endriu79

    Zestaw 2.1

    Witam wszystkich, proszę o pomoc, w nowym mieszkaniu będę miał pokój o małych wymiarach około 3,4 m x3,2m dodatkowo ustawienie sprzętu nie będzie idealne ponieważ musi wam też wejść biurko. Interesuje mnie soundbar myślałem o półce typu yamaha 2700 lub zestaw wzmacniacz+kolumny+sub (np. rel t5). Subwofer musi być ponieważ zastosowanie to filmy/gry/muzyka i bez niego na odsłuchu w filmie było słaboo niezależnie od kolumn. Byłem w sklepie HiFi na odsłuchu i ogólnie soundbar brzmiał dla mnie gorzej niż zestaw 2.1 nie tylko w muzyce ale również w kinie. Ze względu na mały metraż mam pytanie co się lepiej sprawdzi w takich warunkach? Nie ukrywam , że chciałbym wzmacniacz+2.1 ale mam obawy, że pokój za mały i może być problem z basem czy dudniem itp (na podstawie wyczytanych na forum i internecie tematów) - może niesłuszne? Jeszcze się nie przeprowadziłem obecnie mam soundbar z subwoferem (niska półka) i stoi między szafką rtv,a komodą i jest ok ale w nowym lokum chciałbym dźwięk z wyższej półki:) Poniżej plan narysowany w Paint:
×
×
  • Utwórz nowe...