Skocz do zawartości

espire

Uczestnik
  • Zawartość

    13
  • Dołączył

  • Ostatnio

O espire

  • Ranga
    Debiutant

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Opolskie
  1. w moim routerze niestety nie znalazłem nigdzie takiej opcji
  2. ogarnę się z pracą i się odezwę Dzięki
  3. to trochę przekracza moją znajomość tematu. Musze się szybko doszkolić. Zrobiłem drobne zmiany w routerze - szerokośc kanału i numer z auto na sztywne wartości i na razie czasy odpowiedzi z pingowania zeszły do wartości poniżej 20 ms, gdzie na poprzednich ustawieniach były między 50 a 900 ms i co jakiś czas nie wracały pakiety, tu na razie 100% zwrotu i prawie wszystko poniżej 20 ms, średnio ok 12 ms
  4. dalsze obserwacje przyniosły mi inne wnioski. Przydarzyła mi się wczoraj identyczna sytuacja z brakiem dostępu do sieci a apka nie była włączona (nie pracowała też w tle). Zacząłem kombinować, przelogowałem się na chwilę na inną sieć... problemy ustąpiły. Zresertowałem router i dopiero wtedy miałem dostęp do internetu na swojej sieci. W tym samym czasie wszyscy domownicy korzystający z tego routera nie mieli żadnych problemów. Zaczyna mi to wyglądać jednak na router. Fakt faktem, ze tylko na tych smartfonach gdzie zainstalowana jest apka.
  5. i tak i nie: jeśli wcześniej problem był tylko na 2 urządzeniach z włączoną wtedy aplikacją a na wszystkich pozostałych nie. Aplikacja nie była włączona od początku na obu urządzeniach. Była na jednym. Gdy pojawił się problem - sprawdziłem na drugiej - i było identycznie. Odpada tym samym możliwość zakłócenia się 2 aplikacji działających w tym samym czasie
  6. sprawdzę to. Wczoraj jak na złość wszystko było ok
  7. Dziś spróbuję potestować czy problem wystąpi i jak to się odniesie do innych aplikacji na telefonie
  8. A inne aplikacje na tym telefonie w tym czasie nie miały problemu z połączeniem z internetem?
  9. poobserwuję jeszcze w ciągu tygodnia dokładnie i jak coś uda mi się wychwycić to napiszę
  10. Router z TP-link TL WR740N. Problem dotyczy dostępu do internetu tylko telefonów na których jest odpalona aplikacja. Inne telefony w tym czasie normalnie się komunikują z siecią. O ile na jednym telefonie mogłem coś aktualizować to na drugim nic. Router ni zapycha się całkowicie bo inne urządzenia działają, Problem wcześniej nie występował. dyby dotyczyło to wszystkich urządzeń to pewnie obstawiałbym, że router pada. Ma jakieś 5 lat. W routerze nic nie zmieniałem. Kanały są na auto, konfiguracji tam za wiele nie ma. Telefony Samsung S9+ i J6. To nie tylko utrata komunikacji na MC ale sam telefon pokazuje że widzi wi-fi ale nie widzi internetu (wykrzyknik przy ikonce zasięgu W-Fi na wyświetlaczu telefonu)
  11. Po przejrzeniu wątków postanowiłem dorzucić swoje doświadczenia sprzed zaledwie tygodnia związane z MC. Używam aplikacji i sprzętu RX-V683 od ponad półtora roku a nidy nie ziały się sytuacje jak teraz a mianowicie: amplituner połączony kablowo. Włączam aplikację, wysterowuję, włączam głośnik po BT - wszystko gra. Zapominam o aplikacji. Gdy po godzinie przestaję słuchać i chcę porozłączać widzę na telefonie że widzi coprawda sieć wi-fi ale nie widzi internetu. Brak komunikacji z amplitunerem. Restart połączenia sieciowego w telefonie pomaga na chwilę ale zaraz jest jak poprzednio - aplikacja nie reaguje, po chwili pokazuje że opisy pokojów na czerwono - nie da się sterować. Amplituner działa, nie ma utraty połączenia internetowego. Przy chwilowym przełączeniu na wi-fi gubił sygnał. wróciłem na kabel. Konfiguracja sieci tona ruterze zrobiona sieć wi-fi, do routera po kablu podłączony switch, do switcha amplituner. Do soboty wszystko śmigało. teraz jest problem . Co ciekawe - identyczna sytuacja na 2 telefonach - oprócz problemów telefony nie widzą internetu, inne telefony w tym samym czasie bez włączonej aplikacji normalnie widzą internet. Po zamknięciu aplikacji internet wraca do telefonów (mimo, że cały czas widziały zasięg wi-fi).Na jednym z telefonów zainstalowałem aplikację od nowa ale to nic nie zmieniło. Jedyna rzecz jakiej nie zrobiłem to nie zrestartowałem amplitunera do ustawień początkowych ani nie wgrywałem poprzednich konfiguracji. ale to nie problem amplitunera. Nie sprawdzałem jeszcze czy ten sam problem jest w przypadku drugiej aplikacji czyi AV kontroler. Umożliwia coprawda sterowanie ale już funkcji MC jak łączenie sprzętów już nie oferuje. Czy ktoś może pomóc i podpowiedzieć gdzie szukać rozwiązania. Mam jeszcze inny sprzęt na MC i zamierzałem dokupić następny ale jeśli tak będzie to nie wiem czy to ma sens
×
×
  • Utwórz nowe...