Skocz do zawartości

espire

Uczestnik
  • Zawartość

    16
  • Dołączył

  • Ostatnio

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Opolskie
  1. Problem siedzi chyba głębiej Mam 4 urządzenia musiccast: musiccast 20, musiccast 50, isx-80 i Rx-v683. Po ostatniej aktualizacji na MC20 I MC50 po BT nie grają mi słuchawki Audio-techniki 20xBT oraz glosniki bose ale na pozostałych grają normalnie, ale za to inne słuchawki audio-techniki 50xBT2 grają na wszystkich urządzeniach. MC 20, MC50, pewnie amplitunery od serii z końcówka 5 dostały aktualizacje, która popsuła komunikację BT z częścią urządzeń, a część dalej działa. Jedyny sposób naprawy to aktualizacja ale trzeba mieć sposób na dotarcie do kogoś kto może przekazać info do Yamahy
  2. Jeśli z wielu urządzeń podłaczonych do sieci problem stwarzają tylko 2, na których jest właczona aplikacja, wszystkie pozostałe przewodowe jak i bezprzewodowe działają bez problemu, to samo urządzenie bez włączonej aplikacji działa to mi raczej nie wyglądało na router. Poza tym jak jest nowy router, głowy nie dam, że problem lezał tylko po jego stronie, może on sobie radzi tam, gdzie nie poradził sobie stary router. Ale to tylko moja wizja, bo nie jestem zbyt biegły w tematach sieciowych
  3. w moim routerze niestety nie znalazłem nigdzie takiej opcji
  4. ogarnę się z pracą i się odezwę Dzięki
  5. to trochę przekracza moją znajomość tematu. Musze się szybko doszkolić. Zrobiłem drobne zmiany w routerze - szerokośc kanału i numer z auto na sztywne wartości i na razie czasy odpowiedzi z pingowania zeszły do wartości poniżej 20 ms, gdzie na poprzednich ustawieniach były między 50 a 900 ms i co jakiś czas nie wracały pakiety, tu na razie 100% zwrotu i prawie wszystko poniżej 20 ms, średnio ok 12 ms
  6. dalsze obserwacje przyniosły mi inne wnioski. Przydarzyła mi się wczoraj identyczna sytuacja z brakiem dostępu do sieci a apka nie była włączona (nie pracowała też w tle). Zacząłem kombinować, przelogowałem się na chwilę na inną sieć... problemy ustąpiły. Zresertowałem router i dopiero wtedy miałem dostęp do internetu na swojej sieci. W tym samym czasie wszyscy domownicy korzystający z tego routera nie mieli żadnych problemów. Zaczyna mi to wyglądać jednak na router. Fakt faktem, ze tylko na tych smartfonach gdzie zainstalowana jest apka.
  7. i tak i nie: jeśli wcześniej problem był tylko na 2 urządzeniach z włączoną wtedy aplikacją a na wszystkich pozostałych nie. Aplikacja nie była włączona od początku na obu urządzeniach. Była na jednym. Gdy pojawił się problem - sprawdziłem na drugiej - i było identycznie. Odpada tym samym możliwość zakłócenia się 2 aplikacji działających w tym samym czasie
  8. sprawdzę to. Wczoraj jak na złość wszystko było ok
  9. Dziś spróbuję potestować czy problem wystąpi i jak to się odniesie do innych aplikacji na telefonie
  10. A inne aplikacje na tym telefonie w tym czasie nie miały problemu z połączeniem z internetem?
  11. poobserwuję jeszcze w ciągu tygodnia dokładnie i jak coś uda mi się wychwycić to napiszę
  12. Router z TP-link TL WR740N. Problem dotyczy dostępu do internetu tylko telefonów na których jest odpalona aplikacja. Inne telefony w tym czasie normalnie się komunikują z siecią. O ile na jednym telefonie mogłem coś aktualizować to na drugim nic. Router ni zapycha się całkowicie bo inne urządzenia działają, Problem wcześniej nie występował. dyby dotyczyło to wszystkich urządzeń to pewnie obstawiałbym, że router pada. Ma jakieś 5 lat. W routerze nic nie zmieniałem. Kanały są na auto, konfiguracji tam za wiele nie ma. Telefony Samsung S9+ i J6. To nie tylko utrata komunikacji na MC ale sam telefon pokazuje że widzi wi-fi ale nie widzi internetu (wykrzyknik przy ikonce zasięgu W-Fi na wyświetlaczu telefonu)
×
×
  • Utwórz nowe...