-
Zawartość
44 -
Dołączył
-
Ostatnio
Informacje osobiste
-
Lokalizacja
Warszawa
Ostatnio na profilu byli
Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.
-
Marcin Jaśkiewicz zmienił swoje zdjęcie
-
Wybór zestawów stereo do odsłuchu i zakupu
topic odpisał Marcin Jaśkiewicz na Marcin Jaśkiewicz w Stereo
A propos Klipsch RP-8000F a raczej Klipsch RP-6000F na "Audio" jest ich charakterystyka ... szczerze mówiąc nie udało mi się znaleźć w ich testach ładniejszej czyli podkreślone niskie basy i wysokie soprany i stosunkowo bardzo równa średnica. Nie lubię jak producent kolumn pompuje wyższe basy albo niższe soprany aby zakryć niedostatek skrajów ... To jedynie utwierdza mnie w przekonaniu że to killery Proszę spróbować tam znaleźć kolumny z ładniejszą charakterystyką (liczy się linia czerwona) Czy nie było by za "mocno" z innym killerem ... Atolem in 100 ??? -
Wybór zestawów stereo do odsłuchu i zakupu
topic odpisał Marcin Jaśkiewicz na Marcin Jaśkiewicz w Stereo
Konkurencja twierdzi, że Audiolab 6000A jest za słaby do Klipsch RP-8000F ... Wydawać by się mogło, że przy czułości Klipschy ta moc powinna wystarczyć -
Wybór zestawów stereo do odsłuchu i zakupu
topic odpisał Marcin Jaśkiewicz na Marcin Jaśkiewicz w Stereo
O rzeczach oczywistych się nie pisze bo zaśmiecają jedynie forum (dane techniczne można znaleźć w ciągu 3 sekund). -
Wybór zestawów stereo do odsłuchu i zakupu
topic odpisał Marcin Jaśkiewicz na Marcin Jaśkiewicz w Stereo
Wiem przecież o tym ... Mam Cambridge Audio Dacmagic 100, który ten problem rozwiąże ... o ile ten zestaw z Yamahą by się wybijał i pojedynczy optyk był by jedynym problemem PS pozostałe mają po 2 złącza optyczne a Hegel 3 -
Wybór zestawów stereo do odsłuchu i zakupu
topic odpisał Marcin Jaśkiewicz na Marcin Jaśkiewicz w Stereo
No cóż ... pewnych rzeczy po prostu nie wypada komentować A zresztą co mi tam ... Jako źródło radził byś mi kasetowy magnetofon czy odtwarzacz kompaktowych dysków optycznych ? -
Witam, Po wielu poszukiwaniach, które niestety nie zakończyły się jakimś wyłonieniem zwycięzców chciałbym z poniższej listy wybrać trzy zestawy do odsłuchu i późniejszego zakupu. Czy moglibyście podpowiedzieć, które trzy zestawy najlepiej spełniały by moje poniższe wymagania. Będę bardzo wdzięczny za bezstronną pomoc. Zależy mi aby dźwięk możliwie jak najbardziej był zbliżony do poniższej charakterystyki : bardzo przestrzenny (szeroka i głęboka scena z wyraźnie rysowanymi instrumentami), dobrze „napowietrzony”, duży ,monumentalny, szczegółowy i dynamiczny, także przy cichym słuchaniu. Dźwięk nie musi być naturalny i neutralny. Przeznaczenie : muzyka filmowa i rockowa, koncerty symfoniczne, oglądanie filmów (jak najlepsze zastępstwo dla zestawu kina domowego) Źródła będą podłączone do wzmacniaczy jedynie przez złącza optyczne. Nie chcę przy tym kupować oddzielnego DACa. Pomieszczenie o wielkości 35m2 1. Audiolab 6000A + Klipsch RP-8000F 2. Cambridge Audio CXA81 + Tannoy Revolution XT8F 3. Denon PMA-1600NE + Klipsch RP-8000F 4. Hegel H90 + Klipsch RP-8000F 5. Marantz PM7000N + Klipsch RP-8000F 6. NAD C368 + Tannoy Revolution XT8F 7. NAD C388 + Tannoy Revolution XT8F (oczywiście jeśli opłaca się do niego dopłacić) 8. Rotel A12 + Klipsch RP-8000F 9. Yamaha A-S701 + Tannoy Revolution XT8F PS. Tannoy`e wstawiałem tam gdzie Klipsch`e mogą dawać z danym wzmacniaczem zbyt ostrą górę. Generalnie jestem fanem brzmienia Klipsch choć ciekawi mnie ta spektakularna przestrzenność Tannoy
-
No właśnie ! Czy mógłbyś coś napisać na temat różnicy w jakość dźwięku (w szczególności szerokości i głębokości sceny i wyrazistości w "rysowaniu" instrumentów czyli szeroko pojętej przestrzenności) pomiędzy Klipsch RP-8000F a Klipsch R-820F Na pierwszy rzut oka różnice w budowie kosmetyczne a cena odpowiednio 3000 i 1800 zł czyli ogromna różnica. Do poszukiwanego wzmacniacza chodzą mi właśnie po głowie te Klipsche i Tannoy Revolution XT 8F. Ze wzmacniaczy, biorąc pod uwagę, że ma być jak najwyższa jakość DACa po optyku, na placu boju pozostały : Denon PMA-1600NE Cambridge Audio CXA81 NAD C368 Rotel A12 stosunkowo słaby DAC Hegel H90 stosunkowo słaby DAC Audiolab 6000a Co byś z tego złożył (wzmacniacz + kolumny) aby wyszedł dźwięk opisany na samym początku - oczywiście źródła przyłączane wyłącznie przez złącza optyczne. PS. Nie mam jakoś przekonania do kolumn marki Magnat ...
-
To nie dla mnie ... nie uznaję rynku wtórnego ani niszowych produktów. Jestem zdania, że najlepiej jest wyszukać perełkę na rynku pierwotnym wśród sprzętu mainstreamowego odpowiedno dobierając wzmacniacz do kolumn i nie płacąc 300% marży za bardzo uznaniowy dźwięk "audiofilski". Jestem fanem NAD, Yamacha, Denone, Klipsch, Polk itp.
-
Wiem o tym. Założyłem post bo nie chcę wypożyczać 6 wzmacniaczy i 3 par kolumn tylko 2-3 wzmacniacze i 1-2 pary kolumn. Jeśli chodzi o recenzję to po prostu wszystkie dzielę przez trzy bo zakładam, że mniej więcej równo są naciągane Ale znalazłem sposób jak je rozpracować i dociec prawdy Co sądzicie w kontekście moich poszukiwań (wymagania jak w pierwszym poście) o fajnym cenowo zestawie : Audiolab 6000a + Klipsch R-820F Proszę tym razem już o ostatnią poradę 1. Czy Audiolab 6000a jest lepszy niż NAD C368 - przy słuchaniu ich przez wejścia optyczne (przy neutralnych dla obu kolumnach) ? 2. Czy opłaca się dopłacać 2x1200zł do Klipsch RP-8000F w stosunku do Klipsch R-820F ? Jest pomiędzy nimi słyszalna różnica na sprzęcie klasy Audiolab 6000a ?
-
A więc z poniższej listy zdecydowanie na pierwsze miejsce wyszedł : 1. Denon PMA-1600NE Cambridge Audio CXA81 NAD C368 Rotel A12 Hegel H90 Audiolab 6000a Niestety w recenzjach PMA-1600NE piszą, że 1. Przestrzenność dźwięku mogła by być lepsza : Do pełni szczęścia zabrakło mi też bardziej trójwymiarowej, ciut głębszej sceny stereofonicznej. Przestrzeń serwowana przez Denona na pewno nie jest zła - wzmacniacz nie ma żadnych problemów z budową obrazu dźwiękowego w wymiarze szerokości i pozwala precyzyjnie zlokalizować źródła pozorne. Ale mimo wszystko przestrzeń jest "tylko dobra", a przy tak dobrej dynamice i przejrzystości aż chciałoby się, aby dźwięk jeszcze chętniej odrywał się od głośników i był bardziej "otaczający" 2. NAD C388 przedstawiony został jak wzmacniacz bardziej energiczny i dynamiczny niż Denon : Dynamika (NAD C388) ma wymiar zarówno siły, jak i szybkości; uderzenia bywają szerokie i masywne, albo krzepkie i punktowe; nawet Denon (PMA-1600NE) nie ma takiego rozmachu, jest może bardziej zdyscyplinowany i dokładny, woli wyhamować, niż rozpędzić i jechać po bandzie. NAD C388 i Denon PMA-1600NE są w tej samej cenie ... który z nich byście wybrali - przy opisanych na samym początku oczekiwaniach ? - Wzmacniacz ma być do muzyki filmowej, rocka, koncertów symfonicznych oraz do oglądania filmów - Zależy mi aby dźwięk był "duży", spektakularny i przestrzenny. Pokój 35m2 Jeśli ten NAD C388 byłby wyraźnie lepszy od Denona to biorę pod uwagę zmianę kolumn na inne : np. Tannoy Revolution XT 8F lub Pylon Diamond 28, aby jak piszecie z NADem nie było za ostro
-
To może zdradzę co na chwilę obecną przykuwa moją uwagę, ale zakładam, że nie wyczerpuje tematu i przede wszystkim nie wiem na którym otrzymam najlepszy dźwięk przez złącza optyczne (Zależy mi aby dźwięk był "duży", spektakularny i przestrzenny). Nie będą korzystał ze złączy analogowych więc to bardzo zmienia tradycyjne podejście do jakości dźwięku, które standardowo oceniane jest na podstawie dźwięku z CD połączonego drogą analogową - proszę o tym pamiętać Denon PMA-1600NE (w środku zbudowany jak marzenie ale podobno nie idzie to proporcjonalnie z mocnym i energetycznym dźwiękiem) Cambridge Audio CXA81 (czy rzeczywiście objawienie jak pisze "What Hi FI" ?) NAD C368 (dużo osób mówi, że ma suchy dźwięk i gorszą przestrzeń niż np. NAD C356 BEE) Rotel A12 Hegel H90 ? (podobno w Polsce został sztucznie przereklamowany w recenzjach) A może ktoś potrafił by wybrać np. 3 najlepsze i ułożyć w kolejności ? Będę wdzięczny za jakieś uzasadnienie Oczywiście pamiętajcie, że najlepiej aby dobrze zgrywał się z Klipsch RP-8000F
-
Witam, Proszę o poradę, który wzmacniacz stereo do ok. 5000 zł zapewni najlepszy dźwięk z wejść optycznych i w drugiej kolejności z USB (komputer) - czyli będzie posiadał DAC, który wykorzysta cały jego potencjał jakości dźwięku. Wzmacniacz ma być do muzyki filmowej, rocka, koncertów symfonicznych oraz do oglądania filmów (zamiast kina domowego). Źródłem (podłączenie optyczne) będzie posiadany "zwykły" odtwarzacz DVD (wolę zainwestować pieniądze w lepszy wzmacniacz i kolumny niż nowy CD), telewizor i na końcu komputer. Chciałbym kupić do niego kolumny Klipsch RP-8000F. Zależy mi aby dźwięk był "duży", spektakularny i przestrzenny. Pokój 35m2