Skocz do zawartości

Jokatan

Uczestnik
  • Zawartość

    9
  • Dołączył

  • Ostatnio

O Jokatan

  • Ranga
    Debiutant
  1. o przedwzmocnieniu

    http://www.m-audio.com/products/en_us/FastTrack.html 400 zł na allegro, to zwykłego preampa właściwie taniej nie dostanę. Czy przy używaniu programów takich jak Cubase czy inne nie będzie konfliktów pomiędzy urządzeniem audio nagrywającym a audio odtwarzającym, tj. preampu usb i karty dzwiekowej ESI?
  2. o przedwzmocnieniu

    Spoko dzięki, a masz jakiś pomysł na nie-usb preamp do tego rodzaju działalności?
  3. o przedwzmocnieniu

    Czy mógłbyś polecić jakieś inne firmy robiące tego rodzaju preampy?
  4. o przedwzmocnieniu

    Dzięki! Super - to może być bardzo przydatne rozwiązanie. Tyle że faktycznie idę w koszta, bo znalazłem np. tej firmy preamp usb z 24bitowym nagrywaniem i kosztuje 800 zł, a przecież te same 24 bit mam w karcie... Trochę by było jednak szkoda ją omijać, nie?
  5. o przedwzmocnieniu

    A jednak kiedy przedwzmacniałem za pomocą wieży Hi-Fi, w dużym stopniu pozbyłem się szumów. Poza tym pomijając tę kwestię - akustyka do multiefektu nie podłączę Nie sądzę aby to był szum środowiskowy - ten szum, który występował przy Behringerze, był prawie tak głośny jak sam dźwięk, całkowicie nieznośny. Biorąc pod uwagę doświadczenia z wieżą, wydaje mi się, że to mogłaby być kwestia jakości tego preampa firmy na B...
  6. o przedwzmocnieniu

    Nie interesuje mnie brzmienie Digitecha ani innego multiefektu. Mikrofonem mogę nagrać bezpośrednio to co wydobywa się z mojego wzmacniacza i takie brzmienie mi odpowiada. Zakładam że jeśli z preampa wieży hi-fi nie mam szumów, to istnieje też oddzielny przedwzmacniacz, którego mogę użyć z satysfakcjonującymi skutkami
  7. o przedwzmocnieniu

    Ale ja nie potrzebuję więcej niż jednego I/O, bo nagrywam jeden instrument jednym mikrofonem i nie planuję w najbliższej przyszłości poszerzać zestawu. Jeden kanał stereo całkowicie mi wystarczy
  8. o przedwzmocnieniu

    Mikrofon. Co to jest wejście FX MON? Czy teoretycznie przedwzmacniacz mikrofonowy za parę stów z jednym I/O nie powinien być lepszy od miksera za parę stów?
  9. Witam, zaczynam nagrywać i nurtuje mnie parę kwestii, które dość trudno rozjaśnić mi na własną rękę. Posiadam kartę dźwiękową ESI Juli@ (ma wejścia symetryczne i niesymetryczne - można zamieniać) i mikrofon Shure SM57. Bardzo chciałbym nagrywać w domu gitarę akustyczną i elektryczną, ale do tego potrzebne mi jest przedwzmocnienie. Pierwsze przedwzmocnienie jakie zapewniłem sprawiało mnóstwo kłopotów. Był to jakiś przedwzmacniacz mikrofonowy firmy BEHRINGER za ok 300 zł, z lampą. Poziom sygnału miałem bardzo niski, dźwięki były dobrej jakości, ale w tle rozbrzmiewał bardzo głośny szum i tego rodzaju zakłócenia. Do połączenia przedwzmak z kartą używałem wejść niesymetrycznych w karcie (chinch), połączonych z behringerem kablami chinch-xlr, a potem z przedwzm do mikrofonu kabel xlr. Nagrywanie stało się z takimi problemami bezsensowne, więc zacząłem szukać innych pomysłów. Wykorzystałem przdwzmocnienie wieży HIFI. Podłączyłem do niej bezpośrednio mikrofon drogą xlr-chinch, a następnie wyjściem vcr podłączyłem ją do karty dźwiękowej. Szumy zniknęły, poziom sygnału stał się wysoki, lecz brzmienie nienajlepsze, no a do tego brak możliwości regulacji (ustawienia basów i trebli oraz volume w wieży nie dotyczą kanału). Przeglądając allegro i dostępne tam przedwzmacniacze, jestem zdezorientowany i pewien jednego: nie chcę wyrzucić kolejnych trzystu złotych na pierdzący przedwzmak, ktory jest gorszy od zwykłej miniwiezy hifi. W związku z tym: co robić, jak zapewnić odpowiednie warunki i wykluczyć szumy oraz uzyskać normalny poziom sygnału i jak się do tego ma kwestia symetryczności/niesymetryczności wejść w karcie a także moich kabli. Prosze o poradę i jakieś opinie, bo jestem mega zagubiony. Dzięki!
×