Skocz do zawartości

rafalsz76

Uczestnik
  • Zawartość

    189
  • Dołączył

  • Ostatnio

Wszystko napisane przez rafalsz76

  1. Topping D30 jak tez Fiio D-03 u mnie graly z Cyrusem, nie slyszalem roznicy wiec wzialem Fiio. Zeby uczciwie odpowiedziec musze przyznac ze Topping gral z Dynaudio Emit M30 a Fiio z Audio Physic Classic 3.
  2. Jak juz to celuj w 5.1 - bez cenralnego to bedzie kicha- no i subwoofer docelowo jest wazny. Kup ampli + fronty + sub a kiedys reszte. Zacznij od ampli - pewnie jakis Denon X1600 badz Yamaha 4a zapytaj @S4Home o wycene....
  3. QNAP robi dobre rozwiazania, sporo SW mozna tam odpalic....
  4. Nie potrzebuje ale ciekawi mnie czy ktos takie przelaczniki uzywa i po co
  5. @tomek4446, @seba3002 - jaki jest sens uzywania czegos takiego (Bersford TC 7220)? Rozumiem ze jesli bym chcial uzywac suba do stereo jak i kina to sie przyda. Ale w innym watku Tomek pisal ze zamiast pre-out z ampli lepiej uzyc tego przelacznika. Ale wydaje mi sie ze w kwestii frontow to jednak warto uzyc wzmacniacza jako koncowki mocy - z puntu widzenia wydatku pradowego, jakies komentarze? https://www.gfmod.pl/pl/p/Beresford-TC-7220-MKIII-Przelacznik-Kino-domowe-Stereo-/129
  6. Ta pogon za kroliczkiem wciaga Masz racje Seba, sprzedaz nie zaboli ale na co zmienic - jeszcze nie wiem
  7. Raczej nie bedzie problemu wtedy @tomek4446 - dzieki za rady - pozbylem sie efekciarskiego efektu karmienia suba sygnalem z wszystkich kolumn, popracowalem nad kalibracja i ustawieniem i jest miodzio. Teraz bede kombinowal z wymiana sorround'ow a potem....... Swiat prozni nie lubi - trzeba bedzie ekspertmentowac z innym wzmacniaczem, cetralem - tylko frontow predko nie rusze - choc nie - do Cyruska tez mam sentyment
  8. To wlasnie cos takiego wlaczylem - ale faktycznie troszke jest przejaskrawione Uciesze sie basem i wracam do klasycznego ustawienia LFE.....
  9. Palce lizac - 1060 dziala pewnie - czyta wszystko blyskawicznie no i ten dzwiek z Cyrusa jest magiczny - nie zaluje ani grosza na ten wiekowy sprzet.
  10. Juz eksperymentuje Ale jak zmienilem ustawienia ampli zeby dawal LFE+main to duzo dalo.
  11. Witam i przestawiam update - lacznie ze zdjeciami. Od jakiegos tygodnia do mojej konfiguracji doszedl Marantz SR5013 - dzieki @seba3002 za znalezienie sprzetu i pomoc w kupnie! Doszedl razem z ampli central - Dali Zensor Vokal. Wczesniej doszedl CP player CD-Player CDX 1060 dzieki radzie @tomek4446. A ostatnim zakupem - zgodnie z rada @S4Home w tym watku jest Rel HT 1205 zakupiony od S4Home po bardzo dobrej cenie. Po kolei - ampli + central + CyrusONe->APC3 na fronty graja rewelacyjnie bajkowo - moje stare monitory Onkyo narazie na sorround dostaly zycia po kalibracji Audyssey. Mega upgrade ze stereo w przypadku streamingu video (Netflix/Player/HBOGO). DTS Virtual najlepiej sobie radzi z rozprowadzaniem dzwieku stereo dostarczanego z wiekszoscia serwisow (poza Netflix'em ktory jako jedyny oferuje 5.1). No i teraz Rel HT 1205 - jestem narazie zawiedziony - wczoraj podlaczony, zrobiona kalibracja (screenshot w zalaczniku), ustawil suba na -9.5dB. Przy kalibracji dosyc cichy dzwiek z suba dochodzil. Zgodnie z sugestia Rela ustawilem go volume godzina 10-11 i Crossover na LFE (max). Faza - nie widze zadnej roznicy. Bass jest dyskretny - no ale kontent glownie z video streamingu wiec trudno oczekiwac cudow. Ale zapodalem blu-ray oraz jakies dvd ze scenami walki z Lord of the Rings bawiac sie przy tym level suba (dochodzac do maxa) i zmniejszajac crossover. I co? Dupa - raz na jakis czas jest jakies "dupniecie", slysze tez delkatne basy ale w wiekszosci to trudno mi zauwazyc dzialanie suba. Na youtube znalazlem jakies testy suba z duza iloscia basow ale moj ampli to glownie podaje na central. Zmniejszylem tlumienie suba poprawiajac audyssey z -9.5 db na -5 dB i nic. Co ja zle robie? Chce poczyc ten bas a nie dyskretne jego ilosci. Narazie koszt ktory na to poszedl jest niewspomierny do odczuc. I wiem ze to konstrukcja zamknieta i nie bedzie taka mocna w dolnym zakresie ale mi sie wydaje ze moj Marantz bardzo malo basu podaje do suba..... Dodanie ampli, centralnego i sorrundow to byla rewolucja ale tu czapka mi z glowy nie spada. Co robie nie tak? Wyprobuje go rowniez podlaczonego wprost do Cyrusa w muzyce.... Macie jakies sugestie? Update: zmienilem ustawienia zgodnie z ponizszym - fronty na small i subwoofer mode na LFE+Main, basu jest wiecej, ustawilem suba na -6dB narazie i level set prawie na maxa...... "
  12. @S4Home -to co w takim przypadku? Zrezygnowac z Silver FXa i zastosowac "klasyczny" sorround skierowany na uzytkownika? Nie mam mozliwosci niestety zmniejszenia odleglosci miedzy sourrandami - jak widac przestrzen jest ograniczona i chcialbym otoczyc miejsce odsluchowe. Jakie monitory wtedy proponujesz Piotrze? Zamonontowalbym na uchwytach i skierowal na sluchacza...
  13. A czy to przeszkadza ze taki dipol bedzie w samym narozniku?
  14. Marcin, dobra rada - ochlon - zastosuj sie do rady @maverick2005 - popros o wypozyczenie S4Home/Q21/NaTematAudio, itp... Postawisz sobie w domu sprzet, obsluchasz i podejmiesz swiadoma decyzje. Ja tak zrobilem i nie zaluje, sprzet kupujesz na lata wiec kilka tygodni nic tu nie zmieni. Ja sie zgadzam z przedmowcami - sorround w suficie zabije ci kino i trudno w to wszystko ATMOSa wkomponowac. Kef robi dobry sprzet ale czy ci barwa i charakterystyka dopasuje, bedziesz wiedzial tylko ty. Jesli na poczatek skupisz sie na frontach, centralu, subie i ampli/wzmacniaczu to potem bardziej swiadomie dobierzesz tylne kolumny.
  15. Swoja droga ma podobna meke z Audio Random Connection na Marantz SR5013 i Samsung TV. Wlaczenie TV wlacza ampli czasem ale przewaznie nie
  16. @S4Home - no dobra - moje porownanie jest nieuczciwe bo przesiadalem sie z entry level Onkyo - mialem zestaw Onkyo TX-SR304 ktory kupilem lata temu w US - w zestawie byly "kolumny" lub bardziej uczciwie gwizdki od Onkyo. Sam ampli to najslabsza jednostka - mimo recznych ustawien nie potrafil za duzo wykrzesac np. z sorround'ow. Dlatego w miare nowy Marantz zrobil roznice, do tego porownuje majac w zestawie Cyrus One + Audio Physic Classic 3 na frontach - wiec tym bardziej jest to niemiarodajne.
  17. Ok, bede polowal - szkoda ze nie ma uzywek na olx. Dzieki za info. Prawda jest taka ze kalibracja Audyssey na Marantz 5013 potrafila cos wykrzesac z moich starych satelit Onkyo - narazie namiastka sorrund jest
  18. Zle myslisz, nie ma suba to nie ma odciecia.
  19. Co to za rodzina S750H? Jak to sie ma do linii xX00X?
  20. Sluchajcie, gosc jest niemily a do tego on szuka rady forumowiczow, ja tu czegos nie kumam. Mialem cos doradzic ale po takim tekscie do Adi'ego mi sie odechcialo. Adi takze dal mi oferte na swoj sprzet ale ani on dziadkowy ani Adi sie naprzykrzal....
×
×
  • Utwórz nowe...