Skocz do zawartości

Mariusz Suchocki

Uczestnik
  • Zawartość

    2
  • Dołączył

  • Ostatnio

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Polska
  1. Rozumiem Twój śmiech doskonale, więc nie masz za co przepraszać Użyłem tego wyrażenia aby podkreślić co daje VOD a co apka Dolby. Zdaję sobie sprawę, że belka nie da przyzwoitej jakości dźwięku. W przyszłości planuję złożyć dobry zestaw kina gdy będę już "na swoim". Na ten moment BT jest najlepszym rozwiązaniem (niestety). No nic. W takim razie pozostaje mi wielce podziękować za odpowiedź i żyć z tym jak jest 😜
  2. Sprawa jest taka: Pacjenci: - LG C1 tv - Samsung Hw-q950t sound - Xbox Series S Soundbar puszczony prawilnie przez eARC do Tv. Konsola próbowana przez HDMI do tv co daje tak marny skutek, że lepiej nie pytać (zarówno obraz jak i dźwięk). Lepiej sprawdza się przy podpięciu bezpośrednio do HDMI w belce. Dlaczego tak jest? W sensie po podpięciu xbox - tv wszystkie opcje dźwięku w konsoli są zablokowane. Nie widzi tego, że tv jest spięte z sounbarem i że belka jak i TV obsługuje atmosa. W takim razie ten eARC działa tylko stronę belka - tv? No i dopiero po podłączeniu xbox - belka w apce dolby, puszczone demko pokazuje komunikat na tv atmos i Vision i głośniki robią rozpierdol. W tym samym czasie w apce w telefonie nie mogę edytować trybu dźwięku bo jest odpalony atmos (mam standard, przestrzenny, gra i dopasowujący się dźwięk) Ale gdy odpalam hbomax, netflix, cokolwiek z materiałem Vision/Atmos to nie ma komunikatu atmos tylko vision, mogę edytować tryby i słychać, że ten dźwięk jest gorszy.. Taki wiesz jakby 40% tego co mam w apce Dolby.. 🥴
×
×
  • Utwórz nowe...