Użytkowałem dokładnie taki amplituner przez kilka lat (niedawno zamieniłem na wzmacniacz i zewnętrzny odtwarzacz). U mnie nigdy opisane przez Ciebie objawy nie wystąpiły, ale oprogramowanie w tym urządzeniu bywało dość humorzaste - u mnie bywały problemy ze strumieniowaniem przez bluetooth do Onkyo, z podłączaniem do Spotify Connect - brak widoczności w sieci, lub brak dźwięku na wyjściu, inne). Odtwarzanie cyfrowe (Spotify Connect, Tuneln, Tidal, czy pliki z serwera sieciowego), realizowane jest bezpośrednio przez TX-8270. Skoro odtwarzanie z CD działa poprawnie, to może coś podziało się w oprogramowaniu lub ustawieniach urządzenia. Sugerowałbym:
1. reset urządzenia przez dłuższe przytrzymanie przycisku Power (po około 5-7 sekundach będzie słychać charakterystyczny odgłos odłączania zasilania),
2. dalej jeżeli nie będzie poprawy to reset do ustawień fabrycznych w menu urządzenia i ponowne ustawienie parametrów,
3. ponowne wgranie najnowszego firmware przez port USB, nawet jeżeli wgrana jest ostatnia wersja.
Jeżeli powyższe nie pomogą, to może bezpośredni kontakt z autoryzowanym serwisem Onkyo.