TZ12345
Uczestnik-
Zawartość
35 -
Dołączył
-
Ostatnio
Informacje osobiste
-
Lokalizacja
Żory
Ostatnio na profilu byli
Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.
-
Hej, taki problem wystąpił jak w tytule. Zawsze świeci czerwona dioda. Po przełączeniu na „on” zapala się biała na 1s i wskakuje na czerwoną. Często przepinam kabel między źródłami i możliwe, że nie wyłączyłem suba przy przepięciu. Może to być powód usterki? Bezpiecznik wymieniłem na ten zapasowy i nic to nie zmieniło.
-
Ogólnie to nie mam problemów a przynajmniej nie mam na tyle wiedzy żeby je zidentyfikować Główna myśl jest taka żeby poprawić akustykę salonu pod względem słuchania muzyki. Jak to zrobię to zacznę się bawić DSP. Samo mierzenie i kombinowanie sprawia mi frajdę Jak to mówią, nie cel jest ważny a droga A z bardziej praktycznych powodów to faktycznie coś muszę dać na tą pustą ścianę i fajnie jakby to spełniało jakąś rolę.
-
Ok cały weekend słuchałem na zmianę MF 3si i Atoll in200se i generalnie boli mnie ten Atoll. Po przejściu z Musical Fidelity strasznie brakuje sceny szczególnie słuchając utworów w wersji unplugged. Jednocześnie M3si ma kiepski bass porównując go do Atolla. Tak więc chyba sprzedam oba i będę sobie dalej szukał tylko co można wziąć do porównania? Swoją drogą słuchałem tej nowej Unitry w salonie i też wydawała się ok ale odsłuch za krótki żeby przesłuchać swoje piosenki. Przy czym ona budowała scenę (przynajmniej w salce odsłuchowej na nowych Ariach EVO). Tylko cena wykręcona więc nawet nie rozmyślam zakupu. Myślałem o Naim XS3, Arcam SA30 (ze względu na wbudowany Dirac), może jakaś Yamaha? Musical Fidelity M5 lub M6 będzie miał lepszy bass? Na pewno wiem, że wzmacniacze jak Atoll i cieplejsze odpadają.
-
Bez ustrojów: 3 absorbery z tyłu: Czyli tak to odczytuję, że clarity powinno być lepsze? Bez absorberów: 3 Absorbery z tyłu: Tak myślę, że fajnie by wyszło dać 1-2 absorbery przy każdej kolumnie a z tyłu na środku dyfuzor i po bokach absorbery. Myślicie, że ten dyfuzor na środku tylnej ściany będzie miał jakiś sensowny wpływ?
-
Ok tutaj T20 Bez ustrojów: Absorber przy prawej kolumnie: 3 absorbery z tyłu na stoliku Czyli rozumiem, że te 3 absorbery to dobry kierunek? Na co jeszcze można zerknąć w REW? @Mikelas76 Pięknie masz to zabudowane. Przy remoncie też coś takiego wykombinuje
-
W sumie po T30 widać te pady na ścianie: Bez ustrojów: Tutaj z absorberem przy prawej kolumnie: A tutaj przy 3 absorberach z tyłu na stole (tylnej ścianie)
-
Z tego co zrozumiałem to ta linia powinna się w miarę równać a u mnie między 1k a 6k jest dół. Tak więc powinienem kombinować ustrojami w stronę wyrównania jej. Dobrze myślę?
-
Cześć Troszkę się bawię z salonem i zastanawiam się co dać na tylną ścianę Tak wygląda przód: Aktualnie Atoll in200se + Focal Aria 926 Umik + REW mówią tak: (bez ustrojów) Na zielono z tym absorberem przy prawej kolumnie. Absorber na testy 2x 5cm wełny czyli 10cm grube A jeśli położę 3 takie absorbery z tyłu na stoliku to jest tak: (różowe 3 absorbery tył, zielone 1 absorber przy prawej kolumnie) Zakres 20-500 wytnę MiniDSP i własnymi filtrami (jak starczy czasu a jak nie to Dirac). Tylko zanim zacznę wszystko równać DSP to chce uzyskać poprawę ustrojami. Pogłos wydaje się ok. Wiadomo, że ten bas ma pogłos ale to później DSP się ogarnie Ja to czytam tak, że 3 absorbery z tyłu to niewiele dały. Czy w tym wypadku zamontować tam jakiś dyfuzor?
-
MF M3si był fajny ale znalazłem okazyjnie Atoll in200. Żal było nie spróbować Co mnie zdziwiło to Atoll in200 ma o wiele lepszy bas, wokal podkreślony ale więcej szczegółów ma MF. Tak samo stereofonia, lokalizowanie instrumentów lepsze na MF. Myślę, że chodzi po prostu o to, że MF jest bardziej suchy, ma bardziej podkreśloną górę i siłą rzeczy łatwiej w nim znaleźć te szczegóły. Atoll gra tak, że jest wokal i za nim inne instrumenty. W MF wszystko jest w jednej linii. Tak więc tutaj ten styl Atolla może się podobać bo jednak bardziej skupiamy się na wokalu aniżeli perkusji. Zastanawiam się, czy ten Atoll nie gubi tej szczegółów przez akustykę a dokładniej przez ten dołek od 1k do 4k. Jednak troszkę brakuje tego detalu. A może ten wzmacniacz tak ma i muszę szukać wzmacniacza bardziej detalicznego?
-
Może wypożycz wzmacniacz, podepnij do ampli i zobaczysz jaka jest różnica. Moim zdaniem w kinie nie będzie wielkiej różnicy ale w stereo to całkiem inne granie. Nawet jeśli teraz nie słuchasz za dużo muzyki to może po zmianie Cię zainteresuje
-
Za 10k spokojnie poskładasz dobry zestaw i na nic nie braknie Piotr dał dobre sugestie i chyba bym odpuścił yamahe bo za bardzo nie ma nic żeby się jej trzymać.