Skocz do zawartości

Salon Planeta Dźwięku

Branża
  • Zawartość

    419
  • Dołączył

  • Ostatnio

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Warszawa

Ostatnio na profilu byli

3 281 wyświetleń profilu
  1. Różnie to bywa ponieważ dociążenie niskich rejestrów wpływa na odbiór głębi a zatem często ma się wrażenie, że się ona poprawiła. W swojej klasie spełnia standardy
  2. Jeśli pytasz o porównanie Hegla i Arcama A5 to uważam, że będzie go zauważalnie mniej. Poza tym oba wzmacniacze nie grzeszą dynamiką i ekspresją. CXA81 pod tym względem radzi sobie znacznie lepiej. To wzmacniacz, który w specyficzny i bardzo przyjemny sposób "pompuje" brzmienie, sprawia że wiele się dzieje i przez to jest taki fajny
  3. Nie wiem czy z tym pięknem to sarkazm czy nie aczkolwiek zwykle się ludziom podobały Dołu tam na prawdę nie brakuje, ale jego zaletą jest właśnie ta sprężystość. Jak ktoś lubi gęsto na dole i szeroko jeśli chodzi o scenę to ten model to petarda.
  4. R3 Meta to spoko propozycja, nie ma się co oszukiwać, w swojej klasie mocny zawodnik, ALE - nie zapominajmy o ATC SCM11, które w kontekście reprodukcji planów pozornych są w mojej ocenie nie do pobicia. Zgrają się z Regą czy np. Atollem. Zapraszamy na odsłuchy i pogauchy do Warszawy oraz Katowic
  5. Cześć, Generalnie moje zdanie na temat rozkładu budżetu jest takie, że większą część jednak lepiej jest wydać na kolumny. To kolumny w największym stopniu decydują o brzmieniu, a na rynku jest sporo naprawdę niewymagających modeli, które świetnie współpracują nawet z tańszymi wzmacniaczami. Jeżeli chodzi o kolumny, to na pewno rozpatrzyłbym Goldy 300 zamiast Silverów. One wygenerują Ci sporo „mięsa” i powinny poradzić sobie z tym pomieszczeniem w kontekście basu. Aria też jest bardzo fajnym rozwiązaniem, ale takiego dołu jak Goldy na pewno Ci nie zapewni i oczywiście charakterystyka pozostałego pasma również jest nieco inna, bardziej jasna. To, co „zmiecie” Cię z kanapy, to na pewno Klipsche RF-7 III – i co do tego możesz być pewny. Niemniej jednak to bardziej konturowe konstrukcje i musiałbyś sam ocenić, czy ta ilość środka jest dla Ciebie wystarczająca. Uniti Nova to świetny sprzęt, ale nie widzę tutaj przestrzeni finansowej na niego. Z Atomem byłoby już łatwiej, zwłaszcza jeśli zdecydowałbyś się na Klipsche. Oprócz tego masz jeszcze do wyboru Cambridge Audio Evo 150, który jest nie tylko ładny, ale i funkcjonalny. Brzmieniowo raczej zrównoważony i dobrze sprawdza się z kolumnami, które same sporo już od siebie dają. Jeśli jednak brzmienie będzie dla Ciebie priorytetem, to sugerowałbym jednak system dzielony.
  6. Według mnie będzie znacznie lepiej, przynajmniej w zestawieniu z A5.
  7. Nowa Rega Brio leży już w naszym salonie w Katowicach i póki co nie sprawia żadnych problemów więc wszystkich chętnych z okolicy śląska zapraszamy na odwiedziny.
  8. No czasami niestety jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma. Fazony to jedne z najfajniejszych rozwiązań tego typu ze względu na jakość dźwięku i regulację. Później masz Focal Dome Flax i wszystkie monitor audio, które można zawiesić na unwiersal wall bracket, który ma również szeroki kąt regulacji.
  9. Różnica pomiędzy F501 a F501SP jest ogromna co wynika przede wszystkim z zastosowania przetworników z innej serii i ogólnie faktu, że ta seria miała być bardziej "premium" i w zasadzie ten zamysł się udał. Aktualnie przyzwyczajony jesteś do brzmienia raczej ciepłego, ale nie pozbawionego detali - tak gra Dali, to ich cecha charakterystyczna. Myślę, że z czystym sumieniem możesz rozpatrywać nawet Goldy 300 z Monitor Audio, które rozwiną to brzmienie znacznie. To chyba byłby najlepszy strzał moim zdaniem.
  10. CXA61 gra z dużo lepszą dynamiką niż A-S701, nie mówiąc już o CXA81. "O wiele" to nie, ale jest lepszy. Jest jeszcze jedna opcja, którą warto wziąć pod uwagę - Creek 4040A, świetnie wyposażony maluch, który z powodzeniem rozbuja oberony zapewniając przy tym sekcję cyfrową, wejścia XLR czy komunikację poprzez Bluetooth. Jest też w razie potrzeby wyjście słuchawkowe. W razie potrzeby zapraszamy na odsłuchy, aktualnie już nie tylko w Warszawie, ale i w Katowicach
  11. Tesi 561 przesłuchane mam bardzo dobrze i z moich doświadczeń wynika, że sprawdzają się raczej z elektroniką o nieco jaśniejszej charakterystyce. Wynika to z faktu, że Tesi potrzebuję nieco kontroli dolnych zakresów. Z tych, które wymieniłeś to na pewno Yamaha R-N803d, ale ja położyłbym tu szczególny nacisk na Creek 4040a który idealnie wpasowuje się w tego typu koncepcję brzmieniową. Poza sekcją cyfrową oferuje również wejścia XLR co jest mega fajną opcją jeśli posiadasz jakieś źródło z takim rozwiązaniem.
  12. Nie są to złe głośniki, jeśli więc chcesz pokombinować z ustawieniem to po prostu zrób sweet spot w oparciu o perfekcyjny trójkąt równoboczny, pozbądź się pierwszych odbić i oceń czy coś się zmieniło.
  13. Ogólnie Tesi grają ciepło choć pod względem sceny wypadają nieźle. Pomieszczenie masz spore więc nie musisz się jakoś bardzo ograniczać. Pełne kolumny wydobędą z tego pomieszczenia większy potencjał. Poza Bronze 500 zainteresowałbym się też Acoutisc Energy AE 120 lub coś z modeli wyższych aczkolwiek budżet faktycznie będzie Cię tu już ograniczał. Thevy mają mało basu, Oberon to również dobry trop, ale dołóż do 7. Wydaje mi się jednak, że Bronze 500 vs AE120 to będą Twoje typy..
  14. Siemka, A słuchałeś Cambridge Audio CXA81 MK2 ? Wydaje mi się, że to może być dokładnie to czego szukasz.
×
×
  • Utwórz nowe...