Skocz do zawartości

Salon Planeta Dźwięku

Branża
  • Zawartość

    253
  • Dołączył

  • Ostatnio

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Warszawa

Ostatnio na profilu byli

986 wyświetleń profilu
  1. Panowie, biję się w pierś, nie doczytałem tego. Może pośpiech czy coś, ale oczywistym jest, że propozycje zawsze krojone są na miarę potrzeb a nie "na pałę". Mea culpa. Niemniej jednak Goldy 100 oraz R1 na ścianę jak najbardziej się nadają
  2. Cześć, jeżeli zależy Ci na jakości basu to sugerowałbym koncentrowanie się na brandach, które się w subach specjalizują - SVS, REL, JL Audio. Rel Carbon Special to wybitne urządzenie pod tym względem. Świetna membrana, bardzo duży skok i masa mocy powodują, że kontrola nad ciśnieniem akustycznym i samym basem jest zdumiewająca. Opcja nr 2. JL Audio Fathom f112v2. Firma nadal mało popularna w Polsce, ale każdy entuzjasta car audio od razu wywęszy tutaj kawał zaplecza i doświadczenia w produkcji urządzeń do generowania basu. Niesamowita dynamika, zejście a przy tym sprężystość i moc. Wybór pomiędzy tymi dwoma modelami na pewno zagwarantuje Ci efekt, którego poszukujesz
  3. Zależy czy robisz w domu dyskoteki czy słuchasz normalnie. Jeśli ten drugi scenariusz to nie będzie. Dynamiką miażdży niejednego "mocarza". Pamiętaj, że sama moc nie gra i jej zadanie niekoniecznie jest tożsame z tym czego w brzmieniu szukamy. Moon 250i v2 nie jest de facto następcą 240tiki a bardziej pierwszej wersji 250, która była lata temu. W porównaniu do pierwszej wersji v2 ma wbudowanego preampa gramofonowego oraz kilka usprawnień w zakresie obwodów oraz nową osłonę zasilacza. 250i v2 nie ma daca. 240i z kolei miał dac`a oraz cyfrowy potencjometr. Brzmieniowo to bardzo podobne urządzenia. 250v2 lepiej kontroluje bas od 240i. Wypożycz, posłuchaj, przekonasz się sam
  4. Pytam ponieważ testowanie suba w domu jest chyba ważniejsze niż w przypadku samych kolumn. Opanowanie basu bywa czasami nie lada wyczynem.
  5. No to grubo poleciałeś, ale najlepsze jeszcze przed Tobą. Moon 250i, Atoll IN300 Signature.
  6. Atoll IN100 SE to stary model, Signature to wersja aktualna. Różnią się designem i brzmieniem, na plus dla Signature, znacznie lepiej kontroluje bas.
  7. Ale o testy mi chodzi Czy w domu testujesz ? W domu sensie ogólnym - ognisko domowe ;)) (nie w salonie, ale salonie tym sklepowym )
  8. RX-50 zapewne. To jeśli przewody nie są problemem to zerknij sobie na Elipson Planet L, które możesz zawiesić na suficie i wyregulować wysokość więc jeśli chodzi o zastosowanie atmosowe to nawet policzysz poprawnie kąty.
  9. Jeżeli słuchałeś Monitor Audio Bronze 100 z NAD C388 to trzeba założyć, że mamy na system mniej więcej 8000 zł. W takiej konfiguracji więcej sensu ma sparowanie z czymś Monitor Audio Silver 100 czy Focal Aria Evo X No1. Nie za bardzo można opisywać brzmienie Silverów w oparciu o Bronzy, które poznałeś bo to totalnie inne światy jakościowe. Silvery są wyraziste, bardzo detaliczne i mocno dociążone. Środek jest lekko wycofane, ale to mimo wszystko przyjemne brzmienie na długie odsłuchy. W zależności od tego czy preferowałbyś jeszcze więcej powietrza mógłbyś połączyć je z Cambridge Audio CXA81 MK2 lub z Regą ELEX MK4 jeśli uznałbyś, że wolisz trochę cieplej. Focal Aria są bardziej zrównoważone i nie tak konturowe jak silvery więc gdyby nadmiar basu był dla Ciebie problemem to te kolumny mogłyby być dobrym wyjściem z sytuacji. Pytanie tylko czy masz do wydania 8k czy ten NAD C388 to jakiś wypadek przy pracy ?
  10. Z cieplejszych charakterystyk na pewno Rega Elex MK4 czy Atoll IN100/200 mogłyby się tu sprawdzić. Szczególnie Regę wyróżnia tu bardzo ciekawa, kojarząca się z lampą barwa a przy tym masz wzmacniacz, który nie budzi się dopiero na godzinie 12 Te Sonusy nie pogardzą bardziej dociążonym graniem, pod warunkiem że opanujemy bas.
  11. Żeby wyrobić się w budżecie i przycelować w all-in-one (no, bez cd ) to zostaje Ci tak na prawdę Denon DRA-900H oraz Yamaha R-N600A. Jeśli chcesz zapewnić sobie jednak optymalne brzmienie to warto pójść w system dzielony. Te wzmacniacze z okolicy 2,5k w połączeniu z podstawowymi streamerami zagrają po prostu lepiej. Od siebie dorzucę Cambridge Audio AXR100 + WiiM Mini.
  12. Jeżeli jesteś z okolic Warszawy to serdecznie zapraszam do nas. Mamy dosyć rozbudowaną ekspozycję więc generalnie dosyć łatwo jest coś wybrać Do kina Monitor Audio to bardzo fajna koncepcja. Ta marka w tej materii radzi sobie świetnie i w jakimś stopniu można ująć jest pod to kino profilowana. Co do sufitów to Ty tam masz w ogóle puszczone jakieś kable ?
  13. Wzbudza Ci się któryś zakres? Dudni ? Z najlepszych monitorów na rynku jakie byłbym w stanie Ci polecić to bez dwóch zdań KEF R3 oraz Monitor Audio Gold 100. W obu przypadkach masz konkretne, ciężkie i świetnie wykonane konstrukcje z mocnym basem, ale o innej charakterystyce. W R3 jest on bardziej zwarty i twardy natomiast Monitor Audio wygeneruje Ci więcej miękkiego i bardzo gęstego brzmienia. Jeśli chodzi o scenę, przestrzeń, holografię to ja zawsze preferowałem Goldy. Według mnie są łatwiejsze do ustawienia. Monitor Audio w kinie sprawdza się wybitnie, bardzo wiele osób buduje na nich swoje zestawy. Oczywiście jak udasz się do jakiegoś salonu na testy to na pewno dostaniesz też do porównania Pylony Jasper 18. Jeśli jesteś z okolic Warszawy to zapraszam serdecznie do nas.
  14. NAD to nie ta klasa, w sensie nie ten model, tutaj musiałbyś raczej testować na 7000 aczkolwiek ja rekomendowałbym odwrócone proporcje budżetowe i celować w droższe kolumny i tańszy wzmacniacz.
  15. Cześć, świetny budżet, fajny wybór i super wzmak. Kompletujesz set od zera czy zmieniasz z czegoś ? Przy uwzględnieniu Twoich preferencji rozważyłbym tu przede wszystkim takie modele jak : Audiovector R1 Signature Monitor Audio Gold 100 Sonus Faber Sonetto II ATC SCM19 R1 Signature to absolutnie przestrzenne i dokładne konstrukcje z fenomenalną sceną. Krótki, twardy i dosadny bas i masa detali, łatwe do napędzenia i świetnie wykonane. Wielokrotnie parowane z wszelkiej maści Unisonami z totalnym powodzeniem. Jeśli preferowałbyś więcej ciepła to możesz rozważyć kultowe Goldy 100. Góra będzie łagodniejsza, dół dociążony. Sonetto II przypominają R1, ale grają spokojniej od Audiovectorów. Mimo wszystko wyróżniają się ogromną dawką powietrza i świetną stylistyką. Na koniec zdecydowany faworyt SCM19. W tym przypadku otrzymujesz w zasadzie połączenie najlepszych cech Audiovectorów R1 oraz Gold 100. W celu przybliżenia sylwetki marek należy przede wszystkim zaznaczyć, że to jeden z najbardziej rozpoznawalnych producentów monitorów studyjnych więc to czego możesz być pewny to nacisk na wierność przekazu i perfekcyjne obrazowanie planów pozornych. W zasadzie sprawdzą się nie tylko w rocku i w klasyce więc daleko im to jakiegoś ścisłego profilowania. Polecam z całego serca Jeśli chcesz poznać więcej szczegółów, pogadać o cenach czy umówić się na odsłuch, zachęcam do kontaktu przez PW czy jakkolwiek Ci wygodnie.
×
×
  • Utwórz nowe...