Skocz do zawartości

BARII

Uczestnik
  • Zawartość

    12
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0

O BARII

  • Ranga
    Debiutant

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Podkarpacie

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam serdecznie jestem tu nowy.Posiadam kolumny Tonsil maestro 2 180,jaki polecacie wzmacniacz do tych kolumn obecnie posiadam Technicsa su-v570.Wiem że to nie jest sprzęt górnej klasy jak co nie którzy mają,ale od czegoś trzeba zacząć..Chcę wykorzystać bardziej kolumny brzmieniowo bo technics mi tego nie daje ...jakieś plastik...myślałem nad,wzmakami takimi jak Nad,Rotel Luxman,denon,Tylko nie wiem który jest z tych fajnie grają bo nigdy nie miałem do czynienia z takimi wzmacniaczami....Na pewno zagra to lepiej niż jakiś technics Proszę o porady Pokój to jakieś 20m.Muzyka to głownie pop,muzyka powolna...Zależy mi na jakości w brzmieniu nie na gałce głośności...:)
  2. BARII

    JAK NAPRWAWIC ????

    Ktos posiada wieżę sharp CD-BA-1700.Otóż po włączeniu na wyświetlaczu pojawia się napis PROTECTED i nie można niczego włączyć. Przypuszczam że jest to jakaś blokada albo wada strojenia.No i jak to naprawic czekam z gory dzieki.
  3. BARII

    Pomoc w otwarzaczu _+_+_

    Witam wszystkich,mam problem z wiezą inaczej z odtwarzaczem płyt kiedy kupilem wieże chodziło ok po pewnym czasie mi przerywało aż wrescie staneło i niechce odtwarzać płyt nie wiem co robic wieza jest jak nowa..Ja mysle że trzebado dac do serwisu albo do naprawy.Kto wie niech pisze (CZEKAM WAZNE)!!!!!!!!!!!!!!! MOEDEL SHARP CD-C605H.
  4. BARII

    mniejsze lepsze od duzych???

    No no no duze maja swoja moc, ale mniejsze kolumny tez ze to gra lepiej od duzych???????
  5. BARII

    JAK DZIALA FILTER DO SOBOOFERA???

    Witam ponownie chciał bym sie doradzic co to za filtry sa podawane czasem do soboofera,no i co to takiego co daje jak ktos wie niech pisze śmiało p@@??
  6. BARII

    Problem z "buczeniem"

    ja mam soboofer i tez mi troche buczy nie wien jak bucznie zligwidowac moze trzeba go wytłumic w takim rasie jest ok Moze zadluga rura do Bas reflex i trzeba go troche skrucic nie wiem ale pomysle nie martcie sie bedzie ok
  7. BARII

    Co daje Wytluminie kolumn???????

    Ja mam kolumny sharp takie małe od wieży i nie wiem czy je wytllumic co to da,czy wiekszy bas,czy bedzie ładniej gralo? [/b]
  8. BARII

    pomoc w pilocie

    Ja juz patrzyłem nic nie jest uszkodzone wyglada na dobrze chociasz tak sadze nie znam sie na tym za bardzo,bede musial pewnie do serwisu lub do kupic nowy,ale jescze nic nie robie.Dzieki za lekką pomoc!!!!!!
  9. no jam dobre i sie spisuja t-3000 creativa
  10. BARII

    jak wybrac,oplacalo sie?

    Hej Kupilem glosniki firmy CREATIVE INSPIRE T-3000,dalem za nie 170ZL,i kupilem je Media Marku w Rzeszowie.Glosniki graja nawet ladnie.Kto nie wie jak sie zdecydowac to morze sobie kupic trzy male dobre glosniki, wraz z tym soboofer P O L E C A M!!!!
  11. BARII

    pomoc w pilocie

    Witam mam problem z głośnoscią,pokoleji.Jak Wlanczam pilot czyli tegulacja basu/glosnosici to jak chce lekko podlglosniic to samo mi sie podglasnia,pilot mi spad moze z ztego ,wiec moze ktos sie zna to poradzi czekam z gory dzieki.
×